Heb ik al, met grote tieten, ze maakt het huis schoon, ze hoeft in principe niet meer te werken en vakantie heb ik genoeg...quote:
en je bent niet gelukkig?quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb ik al, met grote tieten, ze maakt het huis schoon, ze hoeft in principe niet meer te werken en vakantie heb ik genoeg...
Damn, ik zou gelukkig moeten zijn...
Voor mij zou het helpen als ik weer kerngezond wasquote:Op woensdag 14 januari 2015 13:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is de definitie van 'gelukkig zijn'?
Een eigen huis een plek onder de zon....quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:06 schreef MadMaster het volgende:
Wat is de definitie van 'gelukkig zijn'?
quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een eigen huis een plek onder de zon....
Bereik je dat met de dingen die Sas noemt?quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Voor mij zou het helpen als ik weer kerngezond wasvoor de rest weet ik dat ook niet hoor,
zijn ook maar momenten, toppen en dalen enzo... je weet wel
en bedankt hè, nu zit dat kutnummer in mijn hoofdquote:Op woensdag 14 januari 2015 13:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee, dat niet, want 'toch wou ik dat ik net iets vaker, iets vaker simpelweg gelukkig was...'.quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lekkere moot gebakken vis van me!
Ik klaag niet, maar gelukkig lijk ik net een echt mens met op z'n tijd af en toe een dip...quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:55 schreef cafca het volgende:
Volgens mij is MM best een gelukkig mens, voor zover ik dat van afstand kan beoordelen.
zolang zijn bestelde whisky's tenminste niet sneuvelen in de post.....![]()
Alleen maar toppen, dat gaat ook vervelen. Maare, je hebt toch geen last van een midlife-crisis he?quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik klaag niet, maar gelukkig lijk ik net een echt mens met op z'n tijd af en toe een dip...
Dan val ik af.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Doe mij dat hele pakketje ook maar, als die rijke vent tenminste ook nog een beetje jong is.
Nee hoor, ik ben nog jong van geest...quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Alleen maar toppen, dat gaat ook vervelen. Maare, je hebt toch geen last van een midlife-crisis he?
Kijk, dat levert bonuspunten op.quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben nog jong van geest...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |