Moeder was erg gelovig en gebruikte geen voorbehoedsmiddelen dat was zondig volgensquote:Op woensdag 14 januari 2015 18:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moeders lustte er kennelijk wel pap van en pa verstrekte het graag...
Ik ga het noteren en uit mijn hoofd lerenquote:Op woensdag 14 januari 2015 18:20 schreef Kingstown het volgende:
Gaat FANN dit nu allemaal in een excell-sheet bijhouden of krijgen we volgende maand weer dezelfde vraag?
Tsja, dat waren nog eens tijden.quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Moeder was erg gelovig en gebruikte geen voorbehoedsmiddelen dat was zondig volgens
de kerk
Nou soms zit er een paar jaar tussen, dat is dan wel knap gezien de omstandigheden,quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, dat waren nog eens tijden.
Elk jaar minimaal één keer per jaar de vroedvrouw op bezoek.
Bijna eigen personeel...
Dat soort getallen ken ik van mijn opa's en oma's, maar bij de generatie erna daalde het extreem hard.quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:23 schreef MadMaster het volgende:
Tsja, dat waren nog eens tijden.
Elk jaar minimaal één keer per jaar de vroedvrouw op bezoek.
Bijna eigen personeel...
Mijn oudste zwager zegt altijd, bij jullie was het net het leger, zoveel regels en iedereen hieldquote:Op woensdag 14 januari 2015 18:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn oppasgezin had 7 kinderen ( die niet opgevoed werden), dat was chaos.
ik kan me voorstellen dat het anders niet te doen was voor met name je moederquote:Op woensdag 14 januari 2015 18:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn oudste zwager zegt altijd, bij jullie was het net het leger, zoveel regels en iedereen hield
zich daar ook aan.
thuiskomen van school, schoenen uit en op de mat, jas aan de kapstok, schooltas in de gangkast, broodtrommeltje afwassen etc. etc. etc....
Daar was ie stomverbaasd over
dat kan ik mij ook heel goed voorstellenquote:Op woensdag 14 januari 2015 18:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kan me voorstellen dat het anders niet te doen was voor met name je moeder
En hoeveel kinderen hebben je zussen en broers op de wereld gezet? Is er ook een zus of broer bij die nog steeds net als jij op 0 zit?quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:29 schreef FANN het volgende:
[..]
dat kan ik mij ook heel goed voorstellen![]()
zelf zou ik compleet gestoord worden van negen kinderen, vandaar misschien dat ik zelf zelfs niet ééntje heb
Stel je voor dat je ouders geen kinderen hadden gehad, dan had je nu mss wel zelf 9 kinderen!quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:29 schreef FANN het volgende:
zelf zou ik compleet gestoord worden van negen kinderen, vandaar misschien dat ik zelf zelfs niet ééntje heb
Bij geen kinderen was Fann er ook niet he?quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Stel je voor dat je ouders geen kinderen hadden gehad, dan had je nu mss wel zelf 9 kinderen gehad!
johquote:Op woensdag 14 januari 2015 18:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Bij geen kinderen was Fann er ook niet he?
BNW is een deur verderop he!quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:38 schreef drakin het volgende:
Bij geen kinderen was Fann er ook niet he?
Ja lieverdquote:
Toen kwamen na de ongelukjes de kapotjes...quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat soort getallen ken ik van mijn opa's en oma's, maar bij de generatie erna daalde het extreem hard.
ja één zus, mijn ''medische zus'' die ene die van tuinieren houdt en mijn jongste broertje diequote:Op woensdag 14 januari 2015 18:35 schreef drakin het volgende:
[..]
En hoeveel kinderen hebben je zussen en broers op de wereld gezet? Is er ook een zus of broer bij die nog steeds net als jij op 0 zit?
Ik snap het Fann...quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:36 schreef FANN het volgende:
[..]
ja één zus, mijn ''medische zus'' die ene die van tuinieren houdt en mijn jongste broertje die
hebben allebei geen kinderen. de rest allemaal twee, bhalve eentje die heeft er één en eentje
heeft er vier
1 zus en mijn jongste broertje hebben géén kinderen.quote:
Met zoveel neefjes en nichtjes is het ook genoeg drukte zo dacht ik.quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:43 schreef chufi het volgende:
[..]
EN jij bent ook zonder dus eigenlijk 3 die geen kinderen hebben ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |