Leuk! Je bent lang en slank dus zal jou goed staanquote:
oh ja! laarzenquote:Op woensdag 14 januari 2015 11:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Zwarte Laarzen erbij dan is ie helemaal af...
en dat is ook een beetje waar natuurlijk, je bent meer dan je geslachtsdeel zeg maarquote:Op woensdag 14 januari 2015 10:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
het is altijd nodig om ter sprake te brengen dat ik transgender ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had je die nog niet?quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:30 schreef sacha het volgende:
[..]
oh ja! laarzen![]()
*verder gaat winkelen*
quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:31 schreef FANN het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]Piet en MM niet volgens mij, daarom voelde ik me ook zo thuis bij Chufi, toen viel het niet zo opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Serieus... dan ben je toch niet goed bij je hoofd?quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
20 uur geleden nog wel.. https://twitter.com/iambeshine
quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:31 schreef FANN het volgende:
[..]
en dat is ook een beetje waar natuurlijk, je bent meer dan je geslachtsdeel zeg maar![]()
Of klinkt dat raar?Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel
![]()
Maar ik begrijp ook wel dat het in jouw geval dan weer ietsje anders ligt ...
Ik had niet verwacht dat je nog terug zou komen, maar dat vind ik dan wel weer goed van je,
MM had ook wel een paar goeie punten al brengt ie ze dan op geheel eigen wijze, maar daar
moet je maar aan wennen, gebeurd wel vaker hier, en grapjes moet je ook wel tegenkunnen.Ik begrijp hoe je het bedoelt. Ik heb je zien mee posten in een topic in R&P en daar werd ik heel erg blij van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je mag sacha bedanken voor het feit dat ik hier weer ben.
Dat MM gebeuren ga ik verder niet op in. Let's agree to disagree.
ze heeft al een eigen topic zie ik net ....quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
20 uur geleden nog wel.. https://twitter.com/iambeshine
ah... oké goed van Sas! en nee laten we het hele voorval maar gewoon rusten en we zien welquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik begrijp hoe je het bedoelt. Ik heb je zien mee posten in een topic in R&P en daar werd ik heel erg blij van.
En je mag sacha bedanken voor het feit dat ik hier weer ben.
Fixed.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:00 schreef AdoraBelle het volgende:
En je mag sacha de schuld geven voor het feit dat ik hier weer ben.
OMG.... Dat is op zoveel punten echt een slecht idee. 2x 10 kilo, wat doet dat met je rug?quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:01 schreef FANN het volgende:
[..]
ze heeft al een eigen topic zie ik net ....
GC / Grootste borsten ter wereld : Maat 70Y
Cup D is ook al heel wat hoor, waarom niet gewoon een B of een Cquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
OMG.... Dat is op zoveel punten echt een slecht idee. 2x 10 kilo, wat doet dat met je rug?
Ik wil wel grotere borsten, maar dan niet groter dan een D cup.
Hihi, dankjewelquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... oké goed van Sas! en nee laten we het hele voorval maar gewoon rusten en we zien wel
hoe het gaat, in elk geval welkom thuis dan maar
Ook goedquote:
Nouja, ik heb nu al een B cup. Maar ik vind het in verhouding met mijn lichaam eigenlijk wat aan de kleine kant. En stiekem droom ik ervan om een blondharige rondborstige meid te wordenquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Cup D is ook al heel wat hoor, waarom niet gewoon een B of een C![]()
maar ja met je zelf weten natuurlijk
Mens maak je niet zo druk een B cup is gewoon normaal hoorquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nouja, ik heb nu al een B cup. Maar ik vind het in verhouding met mijn lichaam eigenlijk wat aan de kleine kant. En stiekem droom ik ervan om een blondharige rondborstige meid te worden.
Dan houd ik het op dat laatstequote:Op woensdag 14 januari 2015 12:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Mens maak je niet zo druk een B cup is gewoon normaal hoor
Meer is niet altijd beter, zeg maar.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:01 schreef FANN het volgende:
[..]
ze heeft al een eigen topic zie ik net ....
GC / Grootste borsten ter wereld : Maat 70Y
Je moet doen wat je zelf goed lijkt, maar als je niet zo stevig van postuur bent is een cup Bquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan houd ik het op dat laatste.
Maar ik hoorde het ook van vriendinnen toen ik het ter sprake bracht. Dat ze het wel een goed idee voor me vonden om net wat grotere borsten te nemen.
Ik vind het écht oerbermbommen lelijk in elk gevalquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Meer is niet altijd beter, zeg maar.
Alhoewel "less is more" in dit geval ook niet helemaal opgaat
quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Je moet doen wat je zelf goed lijkt, maar als je niet zo stevig van postuur bent is een cup B
gewoon goed, als je het mij zou vragen hoor ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]Nah... zó stevig ben je niet, beetje mollig bij het buikje zie ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zwanger kan je niet zijn toch?![]()
Het tegenovergesteldequote:Op woensdag 14 januari 2015 11:41 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Leeft ze dan nog wel? ik neem het mee naar de SC anders ben ik weer off topic
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRGGGGGGGGHHHHHHHHHHquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het tegenovergestelde
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:22 schreef FANN het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRGGGGGGGGHHHHHHHHHH
Oké. Dankje, denk ik. En m'n buik (maar ook de rest) werk ik nu aan.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... zó stevig ben je niet, beetje mollig bij het buikje zie ik![]()
zwanger kan je niet zijn toch?
Ieuwwww!!!!quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het tegenovergestelde
[ afbeelding ]
Het is natuurlijk wel een beetje de sacha posequote:
quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]Zonder je te willen aanvallen, denk ik dat je je figuur goed zou kunnen verbeteren door je buikspieren te trainen. Met een strakkere buik komen je borsten vanzelf beter uit. (En lijkt me wat natuurlijker dan grotere borsten te "nemen")SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EEN HEEEEEEEEEEL KLEIN béétje...quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel een beetje de sacha pose
Dat zei ik. Dit is dus niet "less is more"quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het tegenovergestelde
[ afbeelding ]
Bedankt. Ik beschouw het niet als aanval hoor. Het is sowieso mijn bedoeling om te gaan sporten om zo wat af te kunnen vallen. Maar eigenlijk wil ik allebei. Én afvallen, én de borstenquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Zonder je te willen aanvallen, denk ik dat je je figuur goed zou kunnen verbeteren door je buikspieren te trainen. Met een strakkere buik komen je borsten vanzelf beter uit. (En lijkt me wat natuurlijker dan grotere borsten te "nemen")
Had ik willen zeggen, maar ik ben een softiequote:Op woensdag 14 januari 2015 12:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Zonder je te willen aanvallen, denk ik dat je je figuur goed zou kunnen verbeteren door je buikspieren te trainen. Met een strakkere buik komen je borsten vanzelf beter uit. (En lijkt me wat natuurlijker dan grotere borsten te "nemen")
* AdoraBelle knuffelt Deisyy.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:26 schreef Deisyy het volgende:
En mijn dochter is jarig vandaag!![]()
Mag ik nu een knuffel?
Ga eerst maar sporten! Als het kon ging ik met je meequote:Op woensdag 14 januari 2015 12:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Bedankt. Ik beschouw het niet als aanval hoor. Het is sowieso mijn bedoeling om te gaan sporten om zo wat af te kunnen vallen. Maar eigenlijk wil ik allebei. Én afvallen, én de borsten.
Jij nietquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:26 schreef Deisyy het volgende:
Mag ik nu een knuffel?
Awwww... FANN doe niet zo lief, straks komen er nog hartjes uit mijn mondquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Ga eerst maar sporten! Als het kon ging ik met je meemaar dat gaat niet
Mag ik dan wel een knuffel? Omdat ik euhm... geen goeie reden kan bedenken?quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij nietwant jij bent niet jarig maar een knuffel voor je dochter wil ik wel doen
Nou, is ook eigenbelang, in mijn eentje sporten is geen zak aanquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Awwww... FANN doe niet zo lief, straks komen er nog hartjes uit mijn mond.
Kap nou maar met die knuffels, anders is het straks weer hommelusquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mag ik dan wel een knuffel? Omdat ik euhm... geen goeie reden kan bedenken?
King toch... wat áárdig weer van jouquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee, dit topic heb ik naar haar getweet. Hulpvaardig als ik ben.
Dat wilde ik ook zeggen! Maar ik bedacht dat dat als 40+ man natuurlijk dan weer een beetje dubieus kan zijn.....quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij nietwant jij bent niet jarig maar een knuffel voor je dochter wil ik wel doen
Ah ja... sporten met nog iemand is altijd fijn omdat je dan elkaar ook motiveert om te gaan. Ik ging altijd met een vriend, maar dat lukt nu niet meer. Er was laatst wel iemand die heel graag met mij te sporten wou gaan. Maar toen ik erachter kwam wat 'ie allemaal achter m'n rug om over me vertelde, had ik daar geen behoefte meer aan.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou, is ook eigenbelang, in mijn eentje sporten is geen zak aan![]()
ik ging ook altijd met zus, maar lang verhaal, ging niet lukken
Sorrie knorrie... ik houd gewoon van knuffelenquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Kap nou maar met die knuffels, anders is het straks weer hommelus
Ja dat is soms lastig inschattenquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:34 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook zeggen! Maar ik bedacht dat dat als 40+ man natuurlijk dan weer een beetje dubieus kan zijn.....
Gefeliciteerd met je dochter Dees HugHugquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:26 schreef Deisyy het volgende:
Mag ik nu een knuffel?
Vaak negeer ik dat soort gedachten en zeg het dan tochquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:34 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook zeggen! Maar ik bedacht dat dat als 40+ man natuurlijk dan weer een beetje dubieus kan zijn.....
Ik ben ook een softie, anders had ik het wel anders gebrachtquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Had ik willen zeggen, maar ik ben een softie![]()
maar is waar
Welkom in het heden...quote:Op woensdag 14 januari 2015 08:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zie geen asbakken staan. Als het zo'n rookvrij hol is, dan ga ik het uiteraard boycotten.
Lief he?quote:
twitter:Kingstownn twitterde op dinsdag 13-01-2015 om 09:59:35@muisje_eliza Ook FOK! denkt nog aan je:http://t.co/5AbXOAk77M reageer retweet
ja, en ik wil een rijke vent en grote tieten en tien keer per jaar op vakantie en nooit meer werken en iemand die mijn huis schoonmaaktquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Maar eigenlijk wil ik allebei. Én afvallen, én de borsten.
Gewoon gaan en dan merk je het vanzelf en niet te snel reageren en zeker niet zo heftig,quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:35 schreef AdoraBelle het volgende:
Ah ja... sporten met nog iemand is altijd fijn omdat je dan elkaar ook motiveert om te gaan. Ik ging altijd met een vriend, maar dat lukt nu niet meer. Er was laatst wel iemand die heel graag met mij te sporten wou gaan. Maar toen ik erachter kwam wat 'ie allemaal achter m'n rug om over me vertelde, had ik daar geen behoefte meer aan.
Ik denk dat ik maar eens in m'n eentje moet gaan dan. Alleen dat durf ik niet zo goed vanwege vrouwenkleedkamer en dat ik bang ben dat ze dan dingen gaan zeggen of dat ik mannelijk lijk.
gefeliquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:26 schreef Deisyy het volgende:
Mag ik nu een knuffel?
Mag ik dan bij je wonen?quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:39 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, en ik wil een rijke vent en grote tieten en tien keer per jaar op vakantie en nooit meer werken en iemand die mijn huis schoonmaakt
Een rijke vent met grote tieten die je huis schoonmaakt?quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:39 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, en ik wil een rijke vent en grote tieten en tien keer per jaar op vakantie en nooit meer werken en iemand die mijn huis schoonmaakt
Zolang je je gedrag van toen ontkent, blijf je gewoon een aandachtshoer van de bovenste plank!quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:00 schreef AdoraBelle het volgende:
Dat zeg ik, aandachtshoer...quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:10 schreef AdoraBelle het volgende:
En stiekem droom ik ervan om een blondharige rondborstige meid te worden.
Zodat je elke dag aan haar tieten mag zitten?quote:
Klinkt goedquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:39 schreef sacha het volgende:
[..]
Nee, maar wel gefeliciteerd!quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:26 schreef Deisyy het volgende:
Mag ik nu een knuffel?
Bedanktquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Gewoon gaan en dan merk je het vanzelf en niet te snel reageren en zeker niet zo heftig,
bij ons in de kleedkamer zag je ook van alles, maar ik heb er nog nooit iemand iets van
horen zeggen, soms waren er zelfs leuke gesprekken, maar de meeste willen zich gewoon
omkleden, klaar en sporten... Niet te veel op andere letten gewoon je gang gaan
quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zodat je elke dag aan haar tieten mag zitten?
Om eerlijk te zijn interesseert het me niet wat iemand anders van me vindt.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zolang je je gedrag van toen ontkent, blijf je gewoon een aandachtshoer van de bovenste plank!
[..]
Dat zeg ik, aandachtshoer...
Die ontkenning ontken ik...quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn interesseert het me niet wat iemand anders van me vindt.
So be it, ik heb gereageerd op de inhoud jouw posts, niet op de persoon en in welke gemoedstoestand je die plaatst kan ik gelukkig niet ruiken.quote:Wel vind ik dat ik even moet zeggen dat je me trof op een nogal slechte dag voor me. En dat het daardoor uit de hand is gelopen en ik zo emotioneel reageerde.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:26 schreef Deisyy het volgende:
Mag ik nu een knuffel?
quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:35 schreef AdoraBelle het volgende:
Alleen dat durf ik niet zo goed vanwege vrouwenkleedkamer en dat ik bang ben dat ze dan dingen gaan zeggen of dat ik mannelijk lijk.
Mooi zo! Dan ga jij dus gewoon sporten en hup die kleedkamer inquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:44 schreef AdoraBelle het volgende:
Om eerlijk te zijn interesseert het me niet wat iemand anders van me vindt.
Doe mij dat hele pakketje ook maar, als die rijke vent tenminste ook nog een beetje jong is.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:39 schreef sacha het volgende:
[..]
Heb ik al, met grote tieten, ze maakt het huis schoon, ze hoeft in principe niet meer te werken en vakantie heb ik genoeg...quote:
en je bent niet gelukkig?quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb ik al, met grote tieten, ze maakt het huis schoon, ze hoeft in principe niet meer te werken en vakantie heb ik genoeg...
Damn, ik zou gelukkig moeten zijn...
Voor mij zou het helpen als ik weer kerngezond wasquote:Op woensdag 14 januari 2015 13:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is de definitie van 'gelukkig zijn'?
Een eigen huis een plek onder de zon....quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:06 schreef MadMaster het volgende:
Wat is de definitie van 'gelukkig zijn'?
quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een eigen huis een plek onder de zon....
Bereik je dat met de dingen die Sas noemt?quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Voor mij zou het helpen als ik weer kerngezond wasvoor de rest weet ik dat ook niet hoor,
zijn ook maar momenten, toppen en dalen enzo... je weet wel
en bedankt hè, nu zit dat kutnummer in mijn hoofdquote:Op woensdag 14 januari 2015 13:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee, dat niet, want 'toch wou ik dat ik net iets vaker, iets vaker simpelweg gelukkig was...'.quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lekkere moot gebakken vis van me!
Ik klaag niet, maar gelukkig lijk ik net een echt mens met op z'n tijd af en toe een dip...quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:55 schreef cafca het volgende:
Volgens mij is MM best een gelukkig mens, voor zover ik dat van afstand kan beoordelen.
zolang zijn bestelde whisky's tenminste niet sneuvelen in de post.....![]()
Alleen maar toppen, dat gaat ook vervelen. Maare, je hebt toch geen last van een midlife-crisis he?quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik klaag niet, maar gelukkig lijk ik net een echt mens met op z'n tijd af en toe een dip...
Dan val ik af.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Doe mij dat hele pakketje ook maar, als die rijke vent tenminste ook nog een beetje jong is.
Nee hoor, ik ben nog jong van geest...quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Alleen maar toppen, dat gaat ook vervelen. Maare, je hebt toch geen last van een midlife-crisis he?
Kijk, dat levert bonuspunten op.quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben nog jong van geest...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |