Ik vind het écht oerbermbommen lelijk in elk gevalquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Meer is niet altijd beter, zeg maar.
Alhoewel "less is more" in dit geval ook niet helemaal opgaat
quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Je moet doen wat je zelf goed lijkt, maar als je niet zo stevig van postuur bent is een cup B
gewoon goed, als je het mij zou vragen hoor ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]Nah... zó stevig ben je niet, beetje mollig bij het buikje zie ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zwanger kan je niet zijn toch?![]()
Het tegenovergesteldequote:Op woensdag 14 januari 2015 11:41 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Leeft ze dan nog wel? ik neem het mee naar de SC anders ben ik weer off topic
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRGGGGGGGGHHHHHHHHHHquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het tegenovergestelde
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:22 schreef FANN het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRGGGGGGGGHHHHHHHHHH
Oké. Dankje, denk ik. En m'n buik (maar ook de rest) werk ik nu aan.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... zó stevig ben je niet, beetje mollig bij het buikje zie ik![]()
zwanger kan je niet zijn toch?
Ieuwwww!!!!quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het tegenovergestelde
[ afbeelding ]
Het is natuurlijk wel een beetje de sacha posequote:
quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]Zonder je te willen aanvallen, denk ik dat je je figuur goed zou kunnen verbeteren door je buikspieren te trainen. Met een strakkere buik komen je borsten vanzelf beter uit. (En lijkt me wat natuurlijker dan grotere borsten te "nemen")SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EEN HEEEEEEEEEEL KLEIN béétje...quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel een beetje de sacha pose
Dat zei ik. Dit is dus niet "less is more"quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het tegenovergestelde
[ afbeelding ]
Bedankt. Ik beschouw het niet als aanval hoor. Het is sowieso mijn bedoeling om te gaan sporten om zo wat af te kunnen vallen. Maar eigenlijk wil ik allebei. Én afvallen, én de borstenquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Zonder je te willen aanvallen, denk ik dat je je figuur goed zou kunnen verbeteren door je buikspieren te trainen. Met een strakkere buik komen je borsten vanzelf beter uit. (En lijkt me wat natuurlijker dan grotere borsten te "nemen")
Had ik willen zeggen, maar ik ben een softiequote:Op woensdag 14 januari 2015 12:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Zonder je te willen aanvallen, denk ik dat je je figuur goed zou kunnen verbeteren door je buikspieren te trainen. Met een strakkere buik komen je borsten vanzelf beter uit. (En lijkt me wat natuurlijker dan grotere borsten te "nemen")
* AdoraBelle knuffelt Deisyy.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:26 schreef Deisyy het volgende:
En mijn dochter is jarig vandaag!![]()
Mag ik nu een knuffel?
Ga eerst maar sporten! Als het kon ging ik met je meequote:Op woensdag 14 januari 2015 12:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Bedankt. Ik beschouw het niet als aanval hoor. Het is sowieso mijn bedoeling om te gaan sporten om zo wat af te kunnen vallen. Maar eigenlijk wil ik allebei. Én afvallen, én de borsten.
Jij nietquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:26 schreef Deisyy het volgende:
En mijn dochter is jarig vandaag!![]()
Mag ik nu een knuffel?
Awwww... FANN doe niet zo lief, straks komen er nog hartjes uit mijn mondquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Ga eerst maar sporten! Als het kon ging ik met je meemaar dat gaat niet
Mag ik dan wel een knuffel? Omdat ik euhm... geen goeie reden kan bedenken?quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij nietwant jij bent niet jarig maar een knuffel voor je dochter wil ik wel doen
Nou, is ook eigenbelang, in mijn eentje sporten is geen zak aanquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Awwww... FANN doe niet zo lief, straks komen er nog hartjes uit mijn mond.
Kap nou maar met die knuffels, anders is het straks weer hommelusquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mag ik dan wel een knuffel? Omdat ik euhm... geen goeie reden kan bedenken?
King toch... wat áárdig weer van jouquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee, dit topic heb ik naar haar getweet. Hulpvaardig als ik ben.
Dat wilde ik ook zeggen! Maar ik bedacht dat dat als 40+ man natuurlijk dan weer een beetje dubieus kan zijn.....quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij nietwant jij bent niet jarig maar een knuffel voor je dochter wil ik wel doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |