die vond ik nou net zo leukquote:Op woensdag 14 januari 2015 09:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heel erg leuk, alleen jammer van die vogeltjes.
Hartstikke leuk!quote:
met je verkeerde voet uit bed gestapt ?quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:10 schreef chufi het volgende:
Gratis bezorgen op de maandagmiddag in een rouwpostzak
Te kort geslapen ....quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:23 schreef just me het volgende:
[..]
met je verkeerde voet uit bed gestapt ?
Klinkt bekend. Ik denk dat ik zo maar weer m'n bed in duik. Mijn humeur is echt beneden vriespunt.quote:
eerder naar bed zou ik zeggenquote:
Ja , nee gaat nergens meer over.....quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:25 schreef just me het volgende:
[..]
eerder naar bed zou ik zeggen![]()
of is UTO de moeite waard geworden?
Nice....wacht dan even tot MM er is, dan pak ik alvast de popcorn.quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:25 schreef AdoraBelle het volgende:
Klinkt bekend. Ik denk dat ik zo maar weer m'n bed in duik. Mijn humeur is echt beneden vriespunt.
neem een slokje anti-vriesquote:Op woensdag 14 januari 2015 10:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Klinkt bekend. Ik denk dat ik zo maar weer m'n bed in duik. Mijn humeur is echt beneden vriespunt.
dan klopt het weer!quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja , nee gaat nergens meer over.....
* AdoraBelle slaat Kingstown met een bakvis.quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nice....wacht dan even tot MM er is, dan pak ik alvast de popcorn.![]()
Btw, wat ik je nog wilde vragen de vorige keer: is dat gezeik nou nog steeds een gevolg van oude fitties in JNG? Ik zag namelijk een hoop dezelfde namen voorbij komen die destijds ook in JNG actief waren.
En nu ook nog een big Suri Gabrielle die roti maakt...... en wie weet wat nog meer ......quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:31 schreef sacha het volgende:
[..]
dan klopt het weer!![]()
zapte laatst langs het Utopia weekoverzicht...
Gaby...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |