Leuk! Je bent lang en slank dus zal jou goed staanquote:
oh ja! laarzenquote:Op woensdag 14 januari 2015 11:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Zwarte Laarzen erbij dan is ie helemaal af...
en dat is ook een beetje waar natuurlijk, je bent meer dan je geslachtsdeel zeg maarquote:Op woensdag 14 januari 2015 10:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
het is altijd nodig om ter sprake te brengen dat ik transgender ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had je die nog niet?quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:30 schreef sacha het volgende:
[..]
oh ja! laarzen![]()
*verder gaat winkelen*
quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:31 schreef FANN het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]Piet en MM niet volgens mij, daarom voelde ik me ook zo thuis bij Chufi, toen viel het niet zo opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Serieus... dan ben je toch niet goed bij je hoofd?quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
20 uur geleden nog wel.. https://twitter.com/iambeshine
quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:31 schreef FANN het volgende:
[..]
en dat is ook een beetje waar natuurlijk, je bent meer dan je geslachtsdeel zeg maar![]()
Of klinkt dat raar?Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel
![]()
Maar ik begrijp ook wel dat het in jouw geval dan weer ietsje anders ligt ...
Ik had niet verwacht dat je nog terug zou komen, maar dat vind ik dan wel weer goed van je,
MM had ook wel een paar goeie punten al brengt ie ze dan op geheel eigen wijze, maar daar
moet je maar aan wennen, gebeurd wel vaker hier, en grapjes moet je ook wel tegenkunnen.Ik begrijp hoe je het bedoelt. Ik heb je zien mee posten in een topic in R&P en daar werd ik heel erg blij van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je mag sacha bedanken voor het feit dat ik hier weer ben.
Dat MM gebeuren ga ik verder niet op in. Let's agree to disagree.
ze heeft al een eigen topic zie ik net ....quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
20 uur geleden nog wel.. https://twitter.com/iambeshine
ah... oké goed van Sas! en nee laten we het hele voorval maar gewoon rusten en we zien welquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik begrijp hoe je het bedoelt. Ik heb je zien mee posten in een topic in R&P en daar werd ik heel erg blij van.
En je mag sacha bedanken voor het feit dat ik hier weer ben.
Dat MM gebeuren ga ik verder niet op in. Let's agree to disagree.
Fixed.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:00 schreef AdoraBelle het volgende:
En je mag sacha de schuld geven voor het feit dat ik hier weer ben.
OMG.... Dat is op zoveel punten echt een slecht idee. 2x 10 kilo, wat doet dat met je rug?quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:01 schreef FANN het volgende:
[..]
ze heeft al een eigen topic zie ik net ....
GC / Grootste borsten ter wereld : Maat 70Y
Cup D is ook al heel wat hoor, waarom niet gewoon een B of een Cquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
OMG.... Dat is op zoveel punten echt een slecht idee. 2x 10 kilo, wat doet dat met je rug?
Ik wil wel grotere borsten, maar dan niet groter dan een D cup.
Hihi, dankjewelquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... oké goed van Sas! en nee laten we het hele voorval maar gewoon rusten en we zien wel
hoe het gaat, in elk geval welkom thuis dan maar
Ook goedquote:
Nouja, ik heb nu al een B cup. Maar ik vind het in verhouding met mijn lichaam eigenlijk wat aan de kleine kant. En stiekem droom ik ervan om een blondharige rondborstige meid te wordenquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Cup D is ook al heel wat hoor, waarom niet gewoon een B of een C![]()
maar ja met je zelf weten natuurlijk
Mens maak je niet zo druk een B cup is gewoon normaal hoorquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nouja, ik heb nu al een B cup. Maar ik vind het in verhouding met mijn lichaam eigenlijk wat aan de kleine kant. En stiekem droom ik ervan om een blondharige rondborstige meid te worden.
Dan houd ik het op dat laatstequote:Op woensdag 14 januari 2015 12:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Mens maak je niet zo druk een B cup is gewoon normaal hoor
Meer is niet altijd beter, zeg maar.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:01 schreef FANN het volgende:
[..]
ze heeft al een eigen topic zie ik net ....
GC / Grootste borsten ter wereld : Maat 70Y
Je moet doen wat je zelf goed lijkt, maar als je niet zo stevig van postuur bent is een cup Bquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan houd ik het op dat laatste.
Maar ik hoorde het ook van vriendinnen toen ik het ter sprake bracht. Dat ze het wel een goed idee voor me vonden om net wat grotere borsten te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |