Lekkerquote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Waarom drink je van die rare dingen?
Ja ja, dat heeft een hoog zweefgehalte.quote:De verleidelijke, complexe geuren en de exotische, intrigerend rijke smaken van de fijnste kruiden en aromatische specerijen geven elke YOGI TEA® zijn niet te imiteren volle smaak.
Is ook weer een ander uiterste zegquote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:31 schreef Ties02 het volgende:
Lekkerder dan die lipton troep met toegevoegde suikers
Vergeet je niet het één en ander schoon te maken vandaag?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:06 schreef Ties02 het volgende:
Ik ga proberen wakker te blijven vandaag en alles weer goed te laten lopen
Al boodschapjes gedaan, zo maar even een wasje draaien
Watdanquote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Vergeet je niet het één en ander schoon te maken vandaag?
Nou nou, een beetje huisvrouw weet wat te doen natuurlijk.quote:
Pfff niet iedereen is gezegend met een vriendin/vrouw die dat voor haar rekening neemtquote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nou nou, een beetje huisvrouw weet wat te doen natuurlijk.
Etsu komt toch wel eens langs?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:26 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Pfff niet iedereen is gezegend met een vriendin/vrouw die dat voor haar rekening neemt
Oh nee gelukkig nietquote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Etsu komt toch wel eens langs?
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:43 schreef Yreal het volgende:
Goedemorgen. Net weer eens een belletje met de studentdecaan, gedoe altijd met die regeltjes. Bureaucraten, allemaal...
Nog meer arrestenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Straf3 staat al open op nestorZie wel veel nieuwe arresten
![]()
Beter halen we hem volgende week.
Is van 7 naar 10 EC gegaan he.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:47 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nog meer arrestenVerzin eens wat nieuws: een bonuspunt zoals bij straf 1/2 nieuw bijvoorbeeld.
Geen idee, zie geen inhoudsopgave van de klapper.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:01 schreef Ties02 het volgende:
Behandelen ze nog nieuwe leerstukken dan? Vind 3 EC wat veel erbij voor wat arrestjes
Mja, je reinste ECTS inflatie wat ik je brom. Maar beter nemen we Kwakman zijn waarschuwing serieus (dat het nieuwe vak meer werk is)quote:
Nog meer.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:09 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mja, je reinste ECTS inflatie wat ik je brom. Maar beter nemen we Kwakman zijn waarschuwing serieus (dat het nieuwe vak meer werk is)
Succes.quote:
welk vak?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:17 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb het boek eindelijk uit het plastic, leest heerlijk die SBR reeks
welke tentamens doe je nou allemaal? dat en belasting2 alleen?quote:
Jaquote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
welke tentamens doe je nou allemaal? dat en belasting2 alleen?
Poeh.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je leeft nog. Al bijgekomen van Warhol?
Er zijn mensen die dat doenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hoezo alleen? Wat denk jij dat ik 4 vakken in één keer ga doen
ah zemmel
Ik heb andere ambitiesquote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Er zijn mensen die dat doen![]()
Zoals je liefje. Die heeft er 6, doet er 4.
Ik doe er 5 tegelijkquote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik heb andere ambities
Daarnaast zijn mastervakken wel even andere koek natuurlijk hihaho
wow check hemquote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik heb andere ambities
Daarnaast zijn mastervakken wel even andere koek natuurlijk hihaho
Internationaal Privaatrechtquote:
Hoe is IE? Veel lastiger dan de bachelor IE vakken gaat het niet worden toch?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:30 schreef Giku het volgende:
[..]
Internationaal Privaatrecht
Intellectuele Eigendom
Elektronisch Bewijs & Bewaar (ga jij die niet nog doen?)
Insolventierecht
Ondernemingsrecht 2
Moet toegeven dat ik OR2 doorgeschoven heb en ik waarschijnlijk Insolventie niet haal, maar ik heb al 2 vakken gehaald dit jaar dus dat mag wel dan toch?
Als die vorig blok werd gegeven kon ik hem toch niet volgen?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:30 schreef Giku het volgende:
[..]
Elektronisch Bewijs & Bewaar (ga jij die niet nog doen?)
Bachelor bedoel je mee: handelsrecht? Dat was 2 hoorcolleges toch? Kan me dat niet eens meer herinneren.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:31 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hoe is IE? Veel lastiger dan de bachelor IE vakken gaat het niet worden toch?
Ja, dat bedacht ik me net ook.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Als die vorig blok werd gegeven kon ik hem toch niet volgen?
Is dat trouwens geen keuzevak
Inleiding IT en handels B idd, die hebben alvast een start gemaakt, dus neem aan dat IE daar de verdieping op is. Maar waar eerst de nadruk ligt op Aw, BVIE, ROI gaan ze dus daar ook dieper in op kwekers/topografie/databanken en naburige rechten. Die staan ook wel in de boekjes voor handels en inleiding IT, maar de hoofdmoot is toch echt slechts Aw, BVIE en ROI morgen en zaterdag voor mijquote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:34 schreef Giku het volgende:
[..]
Bachelor bedoel je mee: handelsrecht? Dat was 2 hoorcolleges toch? Kan me dat niet eens meer herinneren.
Wordt wel wat lastiger, het is vooral heel veel (Merken, Modellen, Auteurs, Octrooi, Kwekers, Topografie, Databanken, Naburige, 6:162) en er komt elke week wel een belangrijk arrest uit, dat maakt het wel tof natuurlijk.
Je moet je bedenken dat je voor Merken & Modellenrecht nog een vervolg vak hebt, en voor Auteursrecht nog een Seminaar, dus er blijft genoeg over.
Verdomme al bij 4 verschillende mensen langs geweest om 1 regeltje even buiten toepassing te latenquote:
Wat voor regeltje?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
Verdomme al bij 4 verschillende mensen langs geweest om 1 regeltje even buiten toepassing te laten
Wat versta je onder 'afstuderen'? Masterscriptie?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
Volledige programma afronden voordat je met afstuderen mag starten
Nee, op de hvaquote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat versta je onder 'afstuderen'? Masterscriptie?
Uh, ok.quote:
Ik ben zielig, en door dit nu geen doorgang te geven krijg ik er nog 1.5 jaar vertraging bij.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Uh, ok.
En waarom zou jij een afwijking moeten krijgen en niet gewoon je volledige programma kunnen afronden?
Colleges zijn zo:quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:45 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Inleiding IT en handels B idd, die hebben alvast een start gemaakt, dus neem aan dat IE daar de verdieping op is. Maar waar eerst de nadruk ligt op Aw, BVIE, ROI gaan ze dus daar ook dieper in op kwekers/topografie/databanken en naburige rechten. Die staan ook wel in de boekjes voor handels en inleiding IT, maar de hoofdmoot is toch echt slechts Aw, BVIE en ROI morgen en zaterdag voor mij
Oh wat een ellendequote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:08 schreef Giku het volgende:
[..]
Colleges zijn zo:
Auteurs 2x
Model 1x
Merken 2x
Handelsnaam/Domeinnaam/Herkomstaanduidingen 1x
Ongeoorloofde mededinging/misleiding/prestatiebescherming 1x
Octrooi 1-1.5x
kwekers/biotechnologie/topografie 0.5-1x
handhaving (beslag/procedures/bewijs/etc.) 1x
gastcollege 1x
Dus wel 5x merken/model/auteurs hoor. Maar er blijft genoeg over.
Gastcollege van wie?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:08 schreef Giku het volgende:
[..]
Colleges zijn zo:
Auteurs 2x
Model 1x
Merken 2x
Handelsnaam/Domeinnaam/Herkomstaanduidingen 1x
Ongeoorloofde mededinging/misleiding/prestatiebescherming 1x
Octrooi 1-1.5x
kwekers/biotechnologie/topografie 0.5-1x
handhaving (beslag/procedures/bewijs/etc.) 1x
gastcollege 1x
Dus wel 5x merken/model/auteurs hoor. Maar er blijft genoeg over.
*hap*quote:
Ga eens gauw je mond spoelen jij.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:51 schreef Han-Pekel het volgende:
Toevallig iemand hier met interesse voor belastingrecht?
Genoeg.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:51 schreef Han-Pekel het volgende:
Toevallig iemand hier met interesse in belastingrecht?
Nee. Domme kutrekenopleidngquote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:51 schreef Han-Pekel het volgende:
Toevallig iemand hier met interesse in belastingrecht?
Heb namelijk een casus waar ik niet echt uit kom.. Niet al te moeilijk maar het is niet echt mijn ding..quote:
Vertel.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:55 schreef Han-Pekel het volgende:
[..]
Heb namelijk een casus waar ik niet echt uit kom.. Niet al te moeilijk maar het is niet echt mijn ding..
Nee, doe maar hier. Ik ga het antwoord waarschijnlijk niet weten, maar ben wel benieuwd naar de casus.quote:
Yreal kan je wel helpen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:55 schreef Han-Pekel het volgende:
[..]
Heb namelijk een casus waar ik niet echt uit kom.. Niet al te moeilijk maar het is niet echt mijn ding..
Kan alleen deze oude vinden uit 2008:quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:19 schreef Boterbartje het volgende:
Godverdomme kutzooi. Goed geleerd, 6je gehaald. Ik moest een 8 hebben. Verdomme.
Weet niet of je nu een voldoende mag herkansen of niet.
quote:3. Het is toegestaan een voldoende te herkansen onder de volgende voorwaarden:
- alleen vakken in de masterfase komen voor herkansing in aanmerking;
- er kan slechts één voldoende worden herkanst
- het laatst behaalde cijfer telt, ook als dit lager is;
- er kan alleen herkanst worden als een judicium in het geding is, als het een afstudeervak betreft waarbij het cijfer van belang is voor toelating tot een vervolgopleiding of als de student een ander aanwijsbaar belang kan aanvoeren;
- de beoordeling is aan de docent van het vak waar de student een voldoende wenst te herkansen;
- er dient een verklaring van de studentenadministratie en een cijferlijst te worden overlegd.
Wedden van nietquote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ik met m'n 8 voor EBR en 7 voor belasting1 veel meer weet dan jij.
Das zwaar balen ja. Zeker streng nagekeken? Wat was het slagingspercentage?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:19 schreef Boterbartje het volgende:
Godverdomme kutzooi. Goed geleerd, 6je gehaald. Ik moest een 8 hebben. Verdomme.
Weet niet of je nu een voldoende mag herkansen of niet.
Ik heb ondertussen de 2014 versie gevonden en daar staat precies hetzelfde in. Ben dus nat, het is een bachelorvak. GODVERDOMMEquote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:23 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Kan alleen deze oude vinden uit 2008:
[..]
Weet niet, Osiris weigert dienst en kan niet inloggen. Moet haast wel. Ik had goed geleerd en alles ingevuld. Ik had maar 2 subvragen waarbij ik twijfels had, al heb ik de laatste twee gehele casussen wel snel gemaakt en dus minder secuur ivm tijdgebrek. Had toch wel minimaal een 7,5 verwacht.. daar had ik mij nog mee kunnen redden. Met deze 6 ben ik afgeschreven. Had ik beter een 5 kunnen halen, dan had ik nog mogen herkansen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:26 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Das zwaar balen ja. Zeker streng nagekeken? Wat was het slagingspercentage?
Nou enquote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen de 2014 versie gevonden en daar staat precies hetzelfde in. Ben dus nat, het is een bachelorvak. GODVERDOMME
[..]
Weet niet, Osiris weigert dienst en kan niet inloggen. Moet haast wel. Ik had goed geleerd en alles ingevuld. Ik had maar 2 subvragen waarbij ik twijfels had, al heb ik de laatste twee gehele casussen wel snel gemaakt en dus minder secuur ivm tijdgebrek. Had toch wel minimaal een 7,5 verwacht.. daar had ik mij nog mee kunnen redden. Met deze 6 ben ik afgeschreven. Had ik beter een 5 kunnen halen, dan had ik nog mogen herkansen.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[..]
Hoor je dat Pax: je bent verworden tot handjeklaphandel Paxklapcon
Iets met toe-eigening.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dan had je geweten dat je niet beschikkingsbevoegd bent over pax
Waarschijnlijk wil die je wijzen op alle dt fouten die je hebt gemaakt.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:43 schreef Yreal het volgende:
Krijg net een mailtje van een AD redacteur of ik hem wil bellen naar aanleiding van mijn tirade over de htm die ik ze gemaild had
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:45 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wil die je wijzen op alle dt fouten die je hebt gemaakt.
Goed mogelijkquote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:45 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wil die je wijzen op alle dt fouten die je hebt gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |