En ook flink gedaald.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:21 schreef Yreal het volgende:
Jeetje. Aandelen apple zijn in 15 jaar meer dan 9000% omhoog gegaan
Wat een eng gezelschap, bah bah bahquote:Op maandag 12 januari 2015 22:15 schreef eriksd het volgende:
http://www.quotenet.nl/Ni(...)ptie-Euronext-142957
Wat een treurig zooitje.
MSFT is 46000% gestegen. Dat is best wel wat meer dan 9000%quote:
Bron?quote:Op maandag 12 januari 2015 22:41 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
MSFT is 46000% gestegen. Dat is best wel wat meer dan 9000%
Microsoft for the win
https://www.google.com/finance?client=ob&q=NASDAQ:MSFTquote:
Ik zie het ja, indrukwekkend. Imtech daarnaast zetten blijft grappigquote:Op maandag 12 januari 2015 22:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
https://www.google.com/finance?client=ob&q=NASDAQ:MSFT
Als je zelfde bij aapl invult krijg je trouwens 21000%, meer dan 9000 toch. Desalniettemin ruim het dubbele voor MSFT
Niets voor niets is Microsoft het mooiste bedrijf ter wereld met de belangrijkste en innovatieve patenten en een nog levende oprichter, die de rijkste van de wereld is.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:01 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik zie het ja, indrukwekkend. Imtech daarnaast zetten blijft grappig
Aah, hier is mijn reactie. Die moest in het Jinek-bash-topic.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:36 schreef Exorbitantes het volgende:
Die 2 kerels zitten er als meubilair bij.
Altijd zo onzinnig dit, boeit echt niemand wat. Net als die zogenaamde zelfverklaarde oorlog van 'Anonymouseeee' tegen de terroristen, schiet je niks mee op. Twitter of facebookaccounts die een uurtje platliggen, nou poepoe.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:59 schreef Joosie200 het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)erenigde-staten.html
Waarom drink je van die rare dingen?quote:
Klopt. Toch blijft het grappig hoe ze het toch weten te flikken om zo'n account te hacken. En dat de Amerikaanse regering het nog bevestigd heeft ook. Overheid en IT: das nooit een fijne combinatie. In NL las je jaren terug nog over het OM die gewoon een complete computer bij de afvalcontainer zette zonder de harde schijf onherstelbaar te wissen. Staan er nog tig dossiers op van lopende zakenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:14 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Altijd zo onzinnig dit, boeit echt niemand wat. Net als die zogenaamde zelfverklaarde oorlog van 'Anonymouseeee' tegen de terroristen, schiet je niks mee op. Twitter of facebookaccounts die een uurtje platliggen, nou poepoe.
Lekkerquote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Waarom drink je van die rare dingen?
Ja ja, dat heeft een hoog zweefgehalte.quote:De verleidelijke, complexe geuren en de exotische, intrigerend rijke smaken van de fijnste kruiden en aromatische specerijen geven elke YOGI TEA® zijn niet te imiteren volle smaak.
Is ook weer een ander uiterste zegquote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:31 schreef Ties02 het volgende:
Lekkerder dan die lipton troep met toegevoegde suikers
Vergeet je niet het één en ander schoon te maken vandaag?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:06 schreef Ties02 het volgende:
Ik ga proberen wakker te blijven vandaag en alles weer goed te laten lopen
Al boodschapjes gedaan, zo maar even een wasje draaien
Watdanquote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Vergeet je niet het één en ander schoon te maken vandaag?
Nou nou, een beetje huisvrouw weet wat te doen natuurlijk.quote:
Pfff niet iedereen is gezegend met een vriendin/vrouw die dat voor haar rekening neemtquote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nou nou, een beetje huisvrouw weet wat te doen natuurlijk.
Etsu komt toch wel eens langs?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:26 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Pfff niet iedereen is gezegend met een vriendin/vrouw die dat voor haar rekening neemt
Oh nee gelukkig nietquote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Etsu komt toch wel eens langs?
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:43 schreef Yreal het volgende:
Goedemorgen. Net weer eens een belletje met de studentdecaan, gedoe altijd met die regeltjes. Bureaucraten, allemaal...
Nog meer arrestenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Straf3 staat al open op nestorZie wel veel nieuwe arresten
![]()
Beter halen we hem volgende week.
Is van 7 naar 10 EC gegaan he.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:47 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nog meer arrestenVerzin eens wat nieuws: een bonuspunt zoals bij straf 1/2 nieuw bijvoorbeeld.
Geen idee, zie geen inhoudsopgave van de klapper.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:01 schreef Ties02 het volgende:
Behandelen ze nog nieuwe leerstukken dan? Vind 3 EC wat veel erbij voor wat arrestjes
Mja, je reinste ECTS inflatie wat ik je brom. Maar beter nemen we Kwakman zijn waarschuwing serieus (dat het nieuwe vak meer werk is)quote:
Nog meer.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:09 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mja, je reinste ECTS inflatie wat ik je brom. Maar beter nemen we Kwakman zijn waarschuwing serieus (dat het nieuwe vak meer werk is)
Succes.quote:
welk vak?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:17 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb het boek eindelijk uit het plastic, leest heerlijk die SBR reeks
welke tentamens doe je nou allemaal? dat en belasting2 alleen?quote:
Jaquote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
welke tentamens doe je nou allemaal? dat en belasting2 alleen?
Poeh.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je leeft nog. Al bijgekomen van Warhol?
Er zijn mensen die dat doenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hoezo alleen? Wat denk jij dat ik 4 vakken in één keer ga doen
ah zemmel
Ik heb andere ambitiesquote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Er zijn mensen die dat doen![]()
Zoals je liefje. Die heeft er 6, doet er 4.
Ik doe er 5 tegelijkquote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik heb andere ambities
Daarnaast zijn mastervakken wel even andere koek natuurlijk hihaho
wow check hemquote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik heb andere ambities
Daarnaast zijn mastervakken wel even andere koek natuurlijk hihaho
Internationaal Privaatrechtquote:
Hoe is IE? Veel lastiger dan de bachelor IE vakken gaat het niet worden toch?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:30 schreef Giku het volgende:
[..]
Internationaal Privaatrecht
Intellectuele Eigendom
Elektronisch Bewijs & Bewaar (ga jij die niet nog doen?)
Insolventierecht
Ondernemingsrecht 2
Moet toegeven dat ik OR2 doorgeschoven heb en ik waarschijnlijk Insolventie niet haal, maar ik heb al 2 vakken gehaald dit jaar dus dat mag wel dan toch?
Als die vorig blok werd gegeven kon ik hem toch niet volgen?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:30 schreef Giku het volgende:
[..]
Elektronisch Bewijs & Bewaar (ga jij die niet nog doen?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |