Lekkerquote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Waarom drink je van die rare dingen?
Ja ja, dat heeft een hoog zweefgehalte.quote:De verleidelijke, complexe geuren en de exotische, intrigerend rijke smaken van de fijnste kruiden en aromatische specerijen geven elke YOGI TEA® zijn niet te imiteren volle smaak.
Is ook weer een ander uiterste zegquote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:31 schreef Ties02 het volgende:
Lekkerder dan die lipton troep met toegevoegde suikers
Vergeet je niet het één en ander schoon te maken vandaag?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:06 schreef Ties02 het volgende:
Ik ga proberen wakker te blijven vandaag en alles weer goed te laten lopen
Al boodschapjes gedaan, zo maar even een wasje draaien
Watdanquote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Vergeet je niet het één en ander schoon te maken vandaag?
Nou nou, een beetje huisvrouw weet wat te doen natuurlijk.quote:
Pfff niet iedereen is gezegend met een vriendin/vrouw die dat voor haar rekening neemtquote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nou nou, een beetje huisvrouw weet wat te doen natuurlijk.
Etsu komt toch wel eens langs?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:26 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Pfff niet iedereen is gezegend met een vriendin/vrouw die dat voor haar rekening neemt
Oh nee gelukkig nietquote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Etsu komt toch wel eens langs?
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:43 schreef Yreal het volgende:
Goedemorgen. Net weer eens een belletje met de studentdecaan, gedoe altijd met die regeltjes. Bureaucraten, allemaal...
Nog meer arrestenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Straf3 staat al open op nestorZie wel veel nieuwe arresten
![]()
Beter halen we hem volgende week.
Is van 7 naar 10 EC gegaan he.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:47 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nog meer arrestenVerzin eens wat nieuws: een bonuspunt zoals bij straf 1/2 nieuw bijvoorbeeld.
Geen idee, zie geen inhoudsopgave van de klapper.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:01 schreef Ties02 het volgende:
Behandelen ze nog nieuwe leerstukken dan? Vind 3 EC wat veel erbij voor wat arrestjes
Mja, je reinste ECTS inflatie wat ik je brom. Maar beter nemen we Kwakman zijn waarschuwing serieus (dat het nieuwe vak meer werk is)quote:
Nog meer.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:09 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mja, je reinste ECTS inflatie wat ik je brom. Maar beter nemen we Kwakman zijn waarschuwing serieus (dat het nieuwe vak meer werk is)
Succes.quote:
welk vak?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:17 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb het boek eindelijk uit het plastic, leest heerlijk die SBR reeks
welke tentamens doe je nou allemaal? dat en belasting2 alleen?quote:
Jaquote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
welke tentamens doe je nou allemaal? dat en belasting2 alleen?
Poeh.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je leeft nog. Al bijgekomen van Warhol?
Er zijn mensen die dat doenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hoezo alleen? Wat denk jij dat ik 4 vakken in één keer ga doen
ah zemmel
Ik heb andere ambitiesquote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Er zijn mensen die dat doen![]()
Zoals je liefje. Die heeft er 6, doet er 4.
Ik doe er 5 tegelijkquote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik heb andere ambities
Daarnaast zijn mastervakken wel even andere koek natuurlijk hihaho
wow check hemquote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik heb andere ambities
Daarnaast zijn mastervakken wel even andere koek natuurlijk hihaho
Internationaal Privaatrechtquote:
Hoe is IE? Veel lastiger dan de bachelor IE vakken gaat het niet worden toch?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:30 schreef Giku het volgende:
[..]
Internationaal Privaatrecht
Intellectuele Eigendom
Elektronisch Bewijs & Bewaar (ga jij die niet nog doen?)
Insolventierecht
Ondernemingsrecht 2
Moet toegeven dat ik OR2 doorgeschoven heb en ik waarschijnlijk Insolventie niet haal, maar ik heb al 2 vakken gehaald dit jaar dus dat mag wel dan toch?
Als die vorig blok werd gegeven kon ik hem toch niet volgen?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:30 schreef Giku het volgende:
[..]
Elektronisch Bewijs & Bewaar (ga jij die niet nog doen?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |