• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. Dit arrest is een schoolvoorbeeld van de perfecte en uiterst rechtvaardige werking van de Nederlandse rechtspraak. Waar eiser middels listige kunstgrepen de procedure wilde beïnvloeden is de onafhankelijkheid van het gerecht vast komen te staan en heeft het recht gezegevierd.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat Paxcon q.q. eiser verschuldigd is om een hertentamen, te weten: Europees Recht, te behalen met een cijfer gelijk of hoger als van Paxcon q.q. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat Etsu c.s. zich maar minder vijandelijker moet gedragen jegens mij, zijnde mod van het EXA forum op Fok.nl. Bovendien biedt Paxcon q.q. geen bijles aan medestudenten aan, omdat er reeds capita selecta voor handen zijn om zelf eigenhandig te bestuderen. En zo zou Paxcon q.q. al zijn diensten inzetten om bijles te verlenen, dan niet voor een vriendenprijsje jegens Etsu c.s. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
SPOILER: kittykatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
uitstekende keuze!quote:Op maandag 12 januari 2015 15:32 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
dit wordt helemaal niks. ik ga wel alleen met johannes
quote:Op maandag 12 januari 2015 15:33 schreef Boterbartje het volgende:
Doet net auditie voor de Lion reclameSPOILER: kittykatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mag het weten
quote:Op maandag 12 januari 2015 15:33 schreef Boterbartje het volgende:
kattenSPOILER: kittykatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier twee.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:31 schreef Boterbartje het volgende:
Ik weet niet wat ik krijg.. in elk geval een hypotheekschuld
SPOILER: zusje van kittykatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Ik ga er vanuit dat het huis meer waard is dan de schuldquote:Op maandag 12 januari 2015 15:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hier twee.![]()
Gescheiden ouders hebben voor- en nadelen.
dan komen we Mark tegen in Schotland en gaan we biertjes klappen en lig jij in bed te huilen dat je niet mee bent gegaanquote:
Mark is tegen die tijd in het buitenland, bezig met z'n tourquote:Op maandag 12 januari 2015 15:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan komen we Mark tegen in Schotland en gaan we biertjes klappen en lig jij in bed te huilen dat je niet mee bent gegaan
Geen idee.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:34 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat het huis meer waard is dan de schuld
oh.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mark is tegen die tijd in het buitenland, bezig met z'n tour
Bij mijn ouders is dat zeker.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:34 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat het huis meer waard is dan de schuld
juist als je het niet wil is dat een probleemquote:Op maandag 12 januari 2015 15:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen idee.Er is niet echt iets wat ik wil hebben eigenlijk, dus vind alles best.
Heb al jaren een slechte verhouding met mn broertje, dus ben benieuwd
Deed hier ook moeilijk vanmiddag.quote:
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 12 januari 2015 15:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
juist als je het niet wil is dat een probleem
Oh, zo. Tja.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
Je snapt niet dat meer hypotheek dan waarde een probleem is bij verkoop?
Klinkt goed.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:40 schreef Joosie200 het volgende:
Ik kan gerust zuiver aanvaarden, want geen openstaande hypo meer voor het huis. Maar gewoon om zusjelief te pesten ga ik wel beneficiair aanvaardenVoor je het weet komen er toch nog dingen bovendrijven waar je nooit weet van had.
Lekker laten gaan. Je vertrouwt haar toch? Dan boeit het niet.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:42 schreef Yreal het volgende:
Er zit zo'n dude de hele tijd proberen gesprekken aan te gaan met mijn vriendin, en het is echt ubersneu. Mijn vriendin vindt het hilarisch, maar inmiddels heb ik wel een beetje zin om hem te vertellen dat ie moet opsodemieteren
Tuurllijk, maar zijn intenties staan me niet aan.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lekker laten gaan. Je vertrouwt haar toch? Dan boeit het niet.
Dat snap ik, maar ik denk dat je je alleen maar een zinloze en vermoeiende discussie op de hals haalt.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
Tuurllijk, maar zijn intenties staan me niet aan.
Uhu. al vraagt ze me wel steeds of ik wil dat ze hem blokt. Dat is dan ookw eer zoiets...quote:Op maandag 12 januari 2015 15:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik denk dat je je alleen maar een zinloze en vermoeiende discussie op de hals haalt.
Precies dit. Dat er wat leuks in het verschiet ligt tzt staat met enige zekerheid toch wel vast inmiddels. Maar voorlopig wil ik er niet eens over na moeten denken of bij stil staan.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:41 schreef Etsu het volgende:
Maar hopelijk hoef ik daar niet over na te denken voorlopig.
Vertel mij wat. Toen mijn laatste opa overleed duurde de afwikkeling ook lang. Dat krijg je als het niet goed ligt tussen broers en zus onderling. Oud zeer komt dan naar boven en om zulke onbenullige dingen gaan ze dan uiteraard als er geld in het geding is op terugkomenquote:Op maandag 12 januari 2015 15:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
De erfenis van mijn oma (die vorig jaar maart is overleden) is nog steeds niet verdeeld en iedere week is er nog wel gezeik erover.Begint een beetje sneu te worden.
Wacht dan tot het einde van de maand en sla je slag bij die welbekende MMquote:Op maandag 12 januari 2015 15:47 schreef Boterbartje het volgende:
Ik wil wel een 4K monitor van 30 inch. Ik vind dat ik dat nodig heb voor tekstverwerken en fokken
Ik snap echt niet hoe sommige mensen zich daar zo druk om kunnen maken. Maar ik heb het dan ook nog nooit uit eerste hand meegemaakt.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klinkt goed.![]()
De erfenis van mijn oma (die vorig jaar maart is overleden) is nog steeds niet verdeeld en iedere week is er nog wel gezeik erover.Begint een beetje sneu te worden.
Bij mij in de familie was het puur dat ze nog een appeltje met elkaar te schillen hadden, niet on speaking terms waren met elkaar en dat zit dan gezamenlijk bij de notaris. Ze vechten elkaar de tent uit om niks, de notaris houdt de afwikkeling nog maar even aan nadat een van beide niet akkoord ging met de slotlijst. Gevolg: die nota van de notaris liep maar op en op, netto bedrag wat er te verdelen viel werd kleiner en kleiner.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe sommige mensen zich daar zo druk om kunnen maken. Maar ik heb het dan ook nog nooit uit eerste hand meegemaakt.
Sneu.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Toen mijn laatste opa overleed duurde de afwikkeling ook lang. Dat krijg je als het niet goed ligt tussen broers en zus onderling. Oud zeer komt dan naar boven en om zulke onbenullige dingen gaan ze dan uiteraard als er geld in het geding is op terugkomenWas zelfs een sneue bedoening op de begrafenis waarbij de zus van mijn pa het niet kon laten om hem op dat moment een trap na te geven
Hier is er geen sprake van geld, want mijn oma was zo arm als weet ik wat. Maar ze had wel heel veel waardevolle spullen die van haar oma zijn geweest en enkele honderden jaren oud zijn en ook spullen van mijn opa die voor mijn moeders geboorte al was overleden.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe sommige mensen zich daar zo druk om kunnen maken. Maar ik heb het dan ook nog nooit uit eerste hand meegemaakt.
Waarom einde van de maand?quote:Op maandag 12 januari 2015 15:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Precies dit. Dat er wat leuks in het verschiet ligt tzt staat met enige zekerheid toch wel vast inmiddels. Maar voorlopig wil ik er niet eens over na moeten denken of bij stil staan.
[..]
Vertel mij wat. Toen mijn laatste opa overleed duurde de afwikkeling ook lang. Dat krijg je als het niet goed ligt tussen broers en zus onderling. Oud zeer komt dan naar boven en om zulke onbenullige dingen gaan ze dan uiteraard als er geld in het geding is op terugkomenWas zelfs een sneue bedoening op de begrafenis waarbij de zus van mijn pa het niet kon laten om hem op dat moment een trap na te geven
[..]
Wacht dan tot het einde van de maand en sla je slag bij die welbekende MM
Oja, ik wil Dell, dat hebben ze daar nie.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:53 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
BTW, weg ermee! Oh wacht, je krijgt maar 17,86% korting /jwz
Leuk momentje om zakelijk te kopen. Maar krijg dat die medewerkers maar eens uitgelegd.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:53 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
BTW, weg ermee! Oh wacht, je krijgt maar 17,86% korting /jwz
Precies. Bovendien gooien ze de prijs eerst omhoog, zodat ze tijdens de btw-dagen een tientje goedkoper uitkomen dan de concurrent o.i.d. Dat naast een waslijst aan uitzonderingen en ik ga wel naar BCC, die netjes meegaat met de MM en wel gewoon genoeg in voorraad heeftquote:Op maandag 12 januari 2015 15:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Leuk momentje om zakelijk te kopen. Maar krijg dat die medewerkers maar eens uitgelegd.
Inderdaad.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Precies. Bovendien gooien ze de prijs eerst omhoog, zodat ze tijdens de btw-dagen een tientje goedkoper uitkomen dan de concurrent o.i.d. Dat naast een waslijst aan uitzonderingen en ik ga wel naar BCC, die netjes meegaat met de MM en wel gewoon genoeg in voorraad heeft
Nope, het leuke spul is natuurlijk uitgezonderd. Inclusief gaming afdelingquote:Op maandag 12 januari 2015 15:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Inderdaad.
Doen ze de playstation 4 of Xbox One ook nog? Misschien toch halen..
Denk dat ik nog effe een nokia 530 scoorquote:Op maandag 12 januari 2015 15:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Inderdaad.
Doen ze de playstation 4 of Xbox One ook nog? Misschien toch halen..
kwaliteitspostquote:Op maandag 12 januari 2015 16:03 schreef Boterbartje het volgende:
Wat een kutwebsite van de mediamarkt, laat ze fijn de tyfus krijgen
beter dan die zooi die er nu staatquote:Op maandag 12 januari 2015 16:07 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Je wilt dat Bartje zijn sig gaat actualiseren?
Kwaliteitsuser > kwaliteitspostquote:
coolbluequote:Op maandag 12 januari 2015 16:25 schreef Boterbartje het volgende:
Er blijven weinig goede webwinkels over.. MM heeft kutwebsite, Bol is steevast te duur maar wel goede service. Zalando is goedkoop maar trage service, Coolblue is helemaal ruk. Blijf weinig goeds over.
Pisflikkersquote:
Wat is er mis met Coolblue?quote:Op maandag 12 januari 2015 16:25 schreef Boterbartje het volgende:
Er blijven weinig goede webwinkels over.. MM heeft kutwebsite, Bol is steevast te duur maar wel goede service. Zalando is goedkoop maar trage service, Coolblue is helemaal ruk. Blijf weinig goeds over.
Wel redelijk vaak, maar de service vind ik beter dan in welke winkel ook.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:46 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Coolblue is bijna altijd overpriced.
quote:Op maandag 12 januari 2015 17:42 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wat is er mis met Coolblue?
Slechte servicequote:Op maandag 12 januari 2015 17:46 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Coolblue is bijna altijd overpriced.
Ok.quote:
Keer hele slechte ervaring gehad met product, dat is prima, kan gebeuren. Meerdere hondsbrutale mensen aan de telefoon gehad. Aangekaart bij leidinggevende en ander klantenservice personeel.. van één persoon kreeg ik zelf 'dat is dan balen' terugquote:
Bol is prima. En de webshop van de Bijenkorf.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:25 schreef Boterbartje het volgende:
Juist niet. Om 23.55 op zaterdag bestellen en het zondag hebbenquote:
Zeer pijnlijk dit.quote:
Zoals je weet ben jij mijn ster, zon en maan.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zeer pijnlijk dit.
Ik weet dat je band met Etsu bijzonder hecht is, dus ik zit mij al minuten af te vragen waarin ik dan tekort ben geschoten dat je niet met mij op vakantie zou willen.
Als ik dit zie gaat er gelijk zo'n stemmetje in m'n hoofd van 'kerol wat voor oooooto rij jij eigenlijk?'quote:Op maandag 12 januari 2015 22:15 schreef eriksd het volgende:
http://www.quotenet.nl/Ni(...)ptie-Euronext-142957
Wat een treurig zooitje.
En ook flink gedaald.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:21 schreef Yreal het volgende:
Jeetje. Aandelen apple zijn in 15 jaar meer dan 9000% omhoog gegaan
Wat een eng gezelschap, bah bah bahquote:Op maandag 12 januari 2015 22:15 schreef eriksd het volgende:
http://www.quotenet.nl/Ni(...)ptie-Euronext-142957
Wat een treurig zooitje.
MSFT is 46000% gestegen. Dat is best wel wat meer dan 9000%quote:
Bron?quote:Op maandag 12 januari 2015 22:41 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
MSFT is 46000% gestegen. Dat is best wel wat meer dan 9000%
Microsoft for the win
https://www.google.com/finance?client=ob&q=NASDAQ:MSFTquote:
Ik zie het ja, indrukwekkend. Imtech daarnaast zetten blijft grappigquote:Op maandag 12 januari 2015 22:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
https://www.google.com/finance?client=ob&q=NASDAQ:MSFT
Als je zelfde bij aapl invult krijg je trouwens 21000%, meer dan 9000 toch. Desalniettemin ruim het dubbele voor MSFT
Niets voor niets is Microsoft het mooiste bedrijf ter wereld met de belangrijkste en innovatieve patenten en een nog levende oprichter, die de rijkste van de wereld is.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:01 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik zie het ja, indrukwekkend. Imtech daarnaast zetten blijft grappig
Aah, hier is mijn reactie. Die moest in het Jinek-bash-topic.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:36 schreef Exorbitantes het volgende:
Die 2 kerels zitten er als meubilair bij.
Altijd zo onzinnig dit, boeit echt niemand wat. Net als die zogenaamde zelfverklaarde oorlog van 'Anonymouseeee' tegen de terroristen, schiet je niks mee op. Twitter of facebookaccounts die een uurtje platliggen, nou poepoe.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:59 schreef Joosie200 het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)erenigde-staten.html
Waarom drink je van die rare dingen?quote:
Klopt. Toch blijft het grappig hoe ze het toch weten te flikken om zo'n account te hacken. En dat de Amerikaanse regering het nog bevestigd heeft ook. Overheid en IT: das nooit een fijne combinatie. In NL las je jaren terug nog over het OM die gewoon een complete computer bij de afvalcontainer zette zonder de harde schijf onherstelbaar te wissen. Staan er nog tig dossiers op van lopende zakenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:14 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Altijd zo onzinnig dit, boeit echt niemand wat. Net als die zogenaamde zelfverklaarde oorlog van 'Anonymouseeee' tegen de terroristen, schiet je niks mee op. Twitter of facebookaccounts die een uurtje platliggen, nou poepoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |