Kan alleen deze oude vinden uit 2008:quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:19 schreef Boterbartje het volgende:
Godverdomme kutzooi. Goed geleerd, 6je gehaald. Ik moest een 8 hebben. Verdomme.
Weet niet of je nu een voldoende mag herkansen of niet.
quote:3. Het is toegestaan een voldoende te herkansen onder de volgende voorwaarden:
- alleen vakken in de masterfase komen voor herkansing in aanmerking;
- er kan slechts één voldoende worden herkanst
- het laatst behaalde cijfer telt, ook als dit lager is;
- er kan alleen herkanst worden als een judicium in het geding is, als het een afstudeervak betreft waarbij het cijfer van belang is voor toelating tot een vervolgopleiding of als de student een ander aanwijsbaar belang kan aanvoeren;
- de beoordeling is aan de docent van het vak waar de student een voldoende wenst te herkansen;
- er dient een verklaring van de studentenadministratie en een cijferlijst te worden overlegd.
Wedden van nietquote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ik met m'n 8 voor EBR en 7 voor belasting1 veel meer weet dan jij.
Das zwaar balen ja. Zeker streng nagekeken? Wat was het slagingspercentage?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:19 schreef Boterbartje het volgende:
Godverdomme kutzooi. Goed geleerd, 6je gehaald. Ik moest een 8 hebben. Verdomme.
Weet niet of je nu een voldoende mag herkansen of niet.
Ik heb ondertussen de 2014 versie gevonden en daar staat precies hetzelfde in. Ben dus nat, het is een bachelorvak. GODVERDOMMEquote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:23 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Kan alleen deze oude vinden uit 2008:
[..]
Weet niet, Osiris weigert dienst en kan niet inloggen. Moet haast wel. Ik had goed geleerd en alles ingevuld. Ik had maar 2 subvragen waarbij ik twijfels had, al heb ik de laatste twee gehele casussen wel snel gemaakt en dus minder secuur ivm tijdgebrek. Had toch wel minimaal een 7,5 verwacht.. daar had ik mij nog mee kunnen redden. Met deze 6 ben ik afgeschreven. Had ik beter een 5 kunnen halen, dan had ik nog mogen herkansen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:26 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Das zwaar balen ja. Zeker streng nagekeken? Wat was het slagingspercentage?
Nou enquote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen de 2014 versie gevonden en daar staat precies hetzelfde in. Ben dus nat, het is een bachelorvak. GODVERDOMME
[..]
Weet niet, Osiris weigert dienst en kan niet inloggen. Moet haast wel. Ik had goed geleerd en alles ingevuld. Ik had maar 2 subvragen waarbij ik twijfels had, al heb ik de laatste twee gehele casussen wel snel gemaakt en dus minder secuur ivm tijdgebrek. Had toch wel minimaal een 7,5 verwacht.. daar had ik mij nog mee kunnen redden. Met deze 6 ben ik afgeschreven. Had ik beter een 5 kunnen halen, dan had ik nog mogen herkansen.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[..]
Hoor je dat Pax: je bent verworden tot handjeklaphandel Paxklapcon
Iets met toe-eigening.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dan had je geweten dat je niet beschikkingsbevoegd bent over pax
Waarschijnlijk wil die je wijzen op alle dt fouten die je hebt gemaakt.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:43 schreef Yreal het volgende:
Krijg net een mailtje van een AD redacteur of ik hem wil bellen naar aanleiding van mijn tirade over de htm die ik ze gemaild had
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:45 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wil die je wijzen op alle dt fouten die je hebt gemaakt.
Goed mogelijkquote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:45 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wil die je wijzen op alle dt fouten die je hebt gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |