Bachelor bedoel je mee: handelsrecht? Dat was 2 hoorcolleges toch? Kan me dat niet eens meer herinneren.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:31 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hoe is IE? Veel lastiger dan de bachelor IE vakken gaat het niet worden toch?
Ja, dat bedacht ik me net ook.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Als die vorig blok werd gegeven kon ik hem toch niet volgen?
Is dat trouwens geen keuzevak
Inleiding IT en handels B idd, die hebben alvast een start gemaakt, dus neem aan dat IE daar de verdieping op is. Maar waar eerst de nadruk ligt op Aw, BVIE, ROI gaan ze dus daar ook dieper in op kwekers/topografie/databanken en naburige rechten. Die staan ook wel in de boekjes voor handels en inleiding IT, maar de hoofdmoot is toch echt slechts Aw, BVIE en ROI morgen en zaterdag voor mijquote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:34 schreef Giku het volgende:
[..]
Bachelor bedoel je mee: handelsrecht? Dat was 2 hoorcolleges toch? Kan me dat niet eens meer herinneren.
Wordt wel wat lastiger, het is vooral heel veel (Merken, Modellen, Auteurs, Octrooi, Kwekers, Topografie, Databanken, Naburige, 6:162) en er komt elke week wel een belangrijk arrest uit, dat maakt het wel tof natuurlijk.
Je moet je bedenken dat je voor Merken & Modellenrecht nog een vervolg vak hebt, en voor Auteursrecht nog een Seminaar, dus er blijft genoeg over.
Verdomme al bij 4 verschillende mensen langs geweest om 1 regeltje even buiten toepassing te latenquote:
Wat voor regeltje?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
Verdomme al bij 4 verschillende mensen langs geweest om 1 regeltje even buiten toepassing te laten
Wat versta je onder 'afstuderen'? Masterscriptie?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
Volledige programma afronden voordat je met afstuderen mag starten
Nee, op de hvaquote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat versta je onder 'afstuderen'? Masterscriptie?
Uh, ok.quote:
Ik ben zielig, en door dit nu geen doorgang te geven krijg ik er nog 1.5 jaar vertraging bij.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Uh, ok.
En waarom zou jij een afwijking moeten krijgen en niet gewoon je volledige programma kunnen afronden?
Colleges zijn zo:quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:45 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Inleiding IT en handels B idd, die hebben alvast een start gemaakt, dus neem aan dat IE daar de verdieping op is. Maar waar eerst de nadruk ligt op Aw, BVIE, ROI gaan ze dus daar ook dieper in op kwekers/topografie/databanken en naburige rechten. Die staan ook wel in de boekjes voor handels en inleiding IT, maar de hoofdmoot is toch echt slechts Aw, BVIE en ROI morgen en zaterdag voor mij
Oh wat een ellendequote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:08 schreef Giku het volgende:
[..]
Colleges zijn zo:
Auteurs 2x
Model 1x
Merken 2x
Handelsnaam/Domeinnaam/Herkomstaanduidingen 1x
Ongeoorloofde mededinging/misleiding/prestatiebescherming 1x
Octrooi 1-1.5x
kwekers/biotechnologie/topografie 0.5-1x
handhaving (beslag/procedures/bewijs/etc.) 1x
gastcollege 1x
Dus wel 5x merken/model/auteurs hoor. Maar er blijft genoeg over.
Gastcollege van wie?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:08 schreef Giku het volgende:
[..]
Colleges zijn zo:
Auteurs 2x
Model 1x
Merken 2x
Handelsnaam/Domeinnaam/Herkomstaanduidingen 1x
Ongeoorloofde mededinging/misleiding/prestatiebescherming 1x
Octrooi 1-1.5x
kwekers/biotechnologie/topografie 0.5-1x
handhaving (beslag/procedures/bewijs/etc.) 1x
gastcollege 1x
Dus wel 5x merken/model/auteurs hoor. Maar er blijft genoeg over.
*hap*quote:
Ga eens gauw je mond spoelen jij.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:51 schreef Han-Pekel het volgende:
Toevallig iemand hier met interesse voor belastingrecht?
Genoeg.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:51 schreef Han-Pekel het volgende:
Toevallig iemand hier met interesse in belastingrecht?
Nee. Domme kutrekenopleidngquote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:51 schreef Han-Pekel het volgende:
Toevallig iemand hier met interesse in belastingrecht?
Heb namelijk een casus waar ik niet echt uit kom.. Niet al te moeilijk maar het is niet echt mijn ding..quote:
Vertel.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:55 schreef Han-Pekel het volgende:
[..]
Heb namelijk een casus waar ik niet echt uit kom.. Niet al te moeilijk maar het is niet echt mijn ding..
Nee, doe maar hier. Ik ga het antwoord waarschijnlijk niet weten, maar ben wel benieuwd naar de casus.quote:
Yreal kan je wel helpen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:55 schreef Han-Pekel het volgende:
[..]
Heb namelijk een casus waar ik niet echt uit kom.. Niet al te moeilijk maar het is niet echt mijn ding..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |