ah die had ik van je tegoed dus niet zeikenquote:Op zondag 11 januari 2015 21:55 schreef Der_Mann het volgende:
kutkaper
ik deed heel snel nieuw topic, kreeg ik die ''je mag geen 2 berichten zo snel achter elkaar posten'' shit
heul nietquote:Op zondag 11 januari 2015 21:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ah die had ik van je tegoed dus niet zeiken
ikquote:Op zondag 11 januari 2015 21:56 schreef deadprez het volgende:
http://pubdarts3d.com/flash/games/pub-darts-3d-multiplayer
wie wil tegen mij darten
spreek voor jezelfquote:Op zondag 11 januari 2015 21:53 schreef Willoow het volgende:
[..]
Het was nooit leuk geweest. Dit is tijd doding.
aightquote:
Doe ik ook.quote:
ik wil wel maar jij deed heel lelijk over darten steeds dus ik vind dit erg verwarrend begrijp jequote:Op zondag 11 januari 2015 21:56 schreef deadprez het volgende:
http://pubdarts3d.com/flash/games/pub-darts-3d-multiplayer
wie wil tegen mij darten
hey herman hoe gaatie?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:55 schreef Der_Mann het volgende:
kutkaper
ik deed heel snel nieuw topic, kreeg ik die ''je mag geen 2 berichten zo snel achter elkaar posten'' shit
wel toen dat ik de TT in iets van herman wilde veranderen, hermanquote:
Dat wel natuurlijkquote:Op zondag 11 januari 2015 21:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik dacht dat het leren kennen van je broertje het wel leuker zou maken
Is dit nu echtquote:Op zondag 11 januari 2015 21:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik dacht dat het leren kennen van je broertje het wel leuker zou maken
Is willow je zuster?quote:
quote:
Wie zat er eerder op fok?quote:
ja wel goedquote:Op zondag 11 januari 2015 21:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hallo IsaacCuenca, ik heet geen herman maar verder dan dat gaat alles prima hoor. met jou?
Der Mannquote:
dus hij moet het geboren kind nog krijgen? zwarte markt of wat?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja wel goed
mijn vriend van 16 krijgt een baby en het kind is gisteren geboren
GEFELICITEERD HE!
ja maar is best een cool spelletjequote:Op zondag 11 januari 2015 21:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik wil wel maar jij deed heel lelijk over darten steeds dus ik vind dit erg verwarrend begrijp je
Ja waar is dat van. Ik heb daar ooit een dubsmash op gemaakt maar ik vind het maar raar.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja wel goed
mijn vriend van 16 krijgt een baby en het kind is gisteren geboren
GEFELICITEERD HE!
wat is ijsmeisquote:Op zondag 11 januari 2015 22:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Jongens, ik wilde ijsmeis.rar net bekijken, maar heb hem blijkbaar verwijderd en kan de link niet meer terugvinden in mijn dm.
RIP
quote:
quote:Op zondag 11 januari 2015 22:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja waar is dat van. Ik heb daar ooit een dubsmash op gemaakt maar ik vind het maar raar.
haha dan faal je wel in het levenquote:
Is ook niet voor jouw oogjes bestemdquote:Op zondag 11 januari 2015 22:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Jongens, ik wilde ijsmeis.rar net bekijken, maar heb hem blijkbaar verwijderd en kan de link niet meer terugvinden in mijn dm.
RIP
hoe en wat?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
RIP
Jawelquote:Op zondag 11 januari 2015 22:05 schreef eend112 het volgende:
[..]
Is ook niet voor jouw oogjes bestemd
ik wil hem ookquote:Op zondag 11 januari 2015 22:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Iemand die hem nog heeft en kan sturen?
quote:
Van man bijt hondquote:Op zondag 11 januari 2015 22:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja waar is dat van. Ik heb daar ooit een dubsmash op gemaakt maar ik vind het maar raar.
http://www.wijzijnvoetbal(...)voor-stickers-3.htmlquote:Kutletters net
Fok.rar stonden volgens mij ook foto's tussen vna die meets. Allemaal wijfen met van die zwarte kleding en dan zo'n knul ernaast in drakenshirt
Die van yvonnen was btw wel het goorst. Vies wijf man
Zoiets.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
MED / ijsmeis stopt op GAM.
sextape van een mod of zo?
Sexy en gewaagd ofzo, waar slaap_zak iemand met de grond gelijk maakte. Helaas zijn die posts nu verwijderd.quote:
2 girls 1 cup. ze schijt in het ijshoorntje weet je nogquote:
je had destijds een aantal rars en zips met naaktfoto's van users en ejaculaten op foto'squote:
ja ik heb dat filmpje gezien maar ik geloof niet dat dat ijsmeis.rar isquote:Op zondag 11 januari 2015 22:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
2 girls 1 cup. ze schijt in het ijshoorntje weet je nog
neger watquote:Op zondag 11 januari 2015 22:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
je had destijds een aantal rars en zips met naaktfoto's van users en ejaculaten op foto's
welk topic?quote:
nee was garpjequote:Op zondag 11 januari 2015 22:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja ik heb dat filmpje gezien maar ik geloof niet dat dat ijsmeis.rar is
Was ook wel een beetje te verwachtenquote:
damn, heb dan weer een note erbijquote:Op zondag 11 januari 2015 22:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #103 - Met knallende kerstballen
Waar S_Z net had gepost
Sowieso zouden ze zo'n troll als PJ niet moeten accepteren daar.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:13 schreef eend112 het volgende:
[..]
Was ook wel een beetje te verwachten
Volgens mij is hij geen troll, iets dat het een stuk triester maakt.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sowieso zouden ze zo'n troll als PJ niet moeten accepteren daar.
Neuh is geen troll inderdaad. Maar al die topics, zeker S&G bestaan enkel uit rukkers en mensen met (matige) grappige posts over rukkers.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:14 schreef eend112 het volgende:
[..]
Volgens mij is hij geen troll, iets dat het een stuk triester maakt.
niet met van die matige mensjes zoals jij, neequote:Op zondag 11 januari 2015 22:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als jij het bepaalt is het nooit gezellig met je chagrijnige kop
Slaap_Zak plsquote:
zielig manneke dat je er bentquote:Op zondag 11 januari 2015 22:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
niet met van die matige mensjes zoals jij, nee
Houd je zure bek eens man.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
moet je niet weer vertellen op welke tieners je allemaal geilt?
Het is altijd gezellig hierquote:
wanneer doe ik dat dan?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
moet je niet weer vertellen op welke tieners je allemaal geilt?
sowieso bij elke post die je plaatstquote:
Ja iddquote:Op zondag 11 januari 2015 22:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Neuh is geen troll inderdaad. Maar al die topics, zeker S&G bestaan enkel uit rukkers en mensen met (matige) grappige posts over rukkers.
die zijn boven de 20quote:Op zondag 11 januari 2015 22:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sowieso bij elke post die je plaatst
"#1 fan Ariana Grande, #1 fan Victoria Justice, #1 fan Liz Gillies"
Guus pech 6quote:
Ik las dat er een rel om jou was in GC, maar ik vond het maar matig.quote:
Ik vind hem best aardigquote:
wat denk je waarom ik hier kom johquote:Op zondag 11 januari 2015 22:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik las dat er een rel om jou was in GC, maar ik vond het maar matig.
quote:Op zondag 11 januari 2015 22:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
is die fittie tussen herman en HZAW nou echt of nep
ze zijn allebei viesmadquote:Op zondag 11 januari 2015 22:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
lekkerr hoor damesquote:Op zondag 11 januari 2015 22:18 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja iddaltijd 1 foto en vervolgens 3 pagina's met reacties op die foto. Snap ook nooit dat je nog iets gaat zeggen wat al 15 mensen gezegd hebben.
ik zit meer op FOK! dan ik de wedstrijd kijkquote:Op zondag 11 januari 2015 22:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zag het net ja.. barca is wel beter dunkt me?
quote:
Alles is echt hier.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
en ik heb geen sport1 meer... kutlevenquote:Op zondag 11 januari 2015 22:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ik zit meer op FOK! dan ik de wedstrijd kijk
ik houd het niet meer dagelijks bij dus ik weet er niks vanquote:
sorry, maar op de zin ''moet je niet weer vertellen op welke tieners je allemaal geilt?'' vind ik dat ONTZETTEND relevant.quote:
behave je tieten en kutquote:
shots firedquote:
Gwn stream danquote:Op zondag 11 januari 2015 22:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en ik heb geen sport1 meer... kutleven
Dat is de leefquote:Op zondag 11 januari 2015 22:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
lol gister had ik 1000 posts in 10 dagen
Zo rol jijquote:Op zondag 11 januari 2015 22:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
lol gister had ik 1000 posts in 10 dagen
Een kans op aandacht van een vrouw is voor sommigen blijkbaar nooit verwaarloosbaar klein.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:18 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja iddaltijd 1 foto en vervolgens 3 pagina's met reacties op die foto. Snap ook nooit dat je nog iets gaat zeggen wat al 15 mensen gezegd hebben.
wat jij vindt is al helemaal niet relevantquote:Op zondag 11 januari 2015 22:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sorry, maar op de zin ''moet je niet weer vertellen op welke tieners je allemaal geilt?'' vind ik dat ONTZETTEND relevant.
blijkbaar wel anders /carede je niet zoveel om wat ik allemaal postquote:Op zondag 11 januari 2015 22:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat jij vindt is al helemaal niet relevant
Z'n zus is er wel bij dus dat is altijd gevaarlijkquote:Op zondag 11 januari 2015 22:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Moest niet lachenquote:
En wat dacht je van die vrouwen daar dan? Die doen het voor wereld vrede?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Een kans op aandacht van een vrouw is voor sommigen blijkbaar nooit verwaarloosbaar klein.
m'n zus weet dat ik mijn eigen strijden kan vechtenquote:Op zondag 11 januari 2015 22:22 schreef eend112 het volgende:
[..]
Z'n zus is er wel bij dus dat is altijd gevaarlijk
die irritante papsmoel van victoria justice verbleekt bij de rauwe en pure schoonheid van lizquote:Op zondag 11 januari 2015 22:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
blijkbaar wel anders /carede je niet zoveel om wat ik allemaal post
Hermann, pls, je bent 15quote:Op zondag 11 januari 2015 22:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
m'n zus weet dat ik mijn eigen strijden kan vechten
oh het spijt mequote:
je verwart "carede" met gunnen & het zielig vinden datquote:Op zondag 11 januari 2015 22:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
blijkbaar wel anders /carede je niet zoveel om wat ik allemaal post
De opmerking van eend ging over de reacties die mannen op de foto's posten en als fervent mannenhater moest ik gewoon even de kans grijpen om een zure opmerking te maken.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En wat dacht je van die vrouwen daar dan? Die doen het voor wereld vrede?
ik vind ze allebei 10/10quote:Op zondag 11 januari 2015 22:24 schreef Lixue het volgende:
[..]
die irritante papsmoel van victoria justice verbleekt bij de rauwe en pure schoonheid van liz
just sayin
ten eerste ben ik geen 15, ten tweede ben jij niet 16 of 17?quote:
alleen als z'n zus gevaarlijk isquote:Op zondag 11 januari 2015 22:22 schreef eend112 het volgende:
[..]
Z'n zus is er wel bij dus dat is altijd gevaarlijk
Ja, dat kan je welquote:Op zondag 11 januari 2015 22:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Wat denk je?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is er eigenlijk een willoow.zip?
begrijpelijkquote:Op zondag 11 januari 2015 22:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
De opmerking van eend ging over de reacties die mannen op de foto's posten en als fervent mannenhater moest ik gewoon even de kans grijpen om een zure opmerking te maken.
Het is okequote:
blijkbaar wel anders gunnen je niet zoveel om wat ik allemaal postquote:Op zondag 11 januari 2015 22:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je verwart "carede" met gunnen & het zielig vinden dat
Ik denk dat de meeste vrouwen wel naakt foto's van zichzelf hebbenquote:
wie niet?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste vrouwen wel naakt foto's van zichzelf hebben
Nee.quote:
Waarom?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
in de verste verte niet eens grappig ofzoquote:Op zondag 11 januari 2015 22:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
blijkbaar wel anders gunnen je niet zoveel om wat ik allemaal post
blijkbaar wel anders het zielig vinden dat zoveel om wat ik allemaal post
sorry maar die kloppen niet goed in de zin
Ik niet hoorquote:Op zondag 11 januari 2015 22:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoe oud is je zusquote:Op zondag 11 januari 2015 22:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het was ook niet grappig bedoeld, cactusridderquote:Op zondag 11 januari 2015 22:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
in de verste verte niet eens grappig ofzo
van die 15 jarigen humor
Spreek voor jezelf, stomme kut.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:26 schreef Lixue het volgende:
[..]
omdat we godverdomme aandachtshoeren zijn
Mijn DM staat open.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:26 schreef Lixue het volgende:
[..]
omdat we godverdomme aandachtshoeren zijn
jammer.quote:
denk het welquote:Op zondag 11 januari 2015 22:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het was ook niet grappig bedoeld, cactusridder
quote:
En je bent dokter en advocaat dus alles is vertrouwelijk en mag niet worden gedeeld met anderen.quote:
dat weten we bbyquote:Op zondag 11 januari 2015 22:27 schreef housesoftheholy het volgende:
maar alle grapjes terzijde, ook ik ben een enorme aandachtshoer.
valt reuze meequote:Op zondag 11 januari 2015 22:27 schreef housesoftheholy het volgende:
Precies.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En je bent dokter en advocaat dus alles is vertrouwelijk en mag niet worden gedeeld met anderen.
Neehquote:
Geen idee. Ik vind dat wel in de psyche van de gemiddelde vrouw vallen. Een foto met de juiste belichting en contrast bla bla bla waarop een kont er perfect uit zien en zich daar aan vast houden. #vrouwenhaterquote:
Hoe oud ben jequote:
hij doet altijd zo gemeen in de ochtendquote:
vandaar je extreem nihilistische gedragquote:Op zondag 11 januari 2015 22:27 schreef housesoftheholy het volgende:
is goedquote:Op zondag 11 januari 2015 22:28 schreef Lixue het volgende:
[..]
tevens heb ik jouw nummer nodig om eerdere dm's te bespreken
Nouja zegquote:Op zondag 11 januari 2015 22:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Geen idee. Ik vind dat wel in de psyche van de gemiddelde vrouw vallen. Een foto met de juiste belichting en contrast bla bla bla waarop een kont er perfect uit zien en zich daar aan vast houden. #vrouwenhater
je hebt al een tijdje geen #mensendiegemeentegenmijdoen-tweet geplaatst.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben verbaasd dat jij überhaupt kan denken
20.quote:
srsquote:Op zondag 11 januari 2015 22:29 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nouja zeg![]()
Hahahaha![]()
Moest lachen om die kutgrap
is geen grap.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:29 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nouja zeg![]()
Hahahaha![]()
Moest lachen om die kutgrap
als ik dat nu bij iedere gemene post ga doen ben ik iedere 20 seconden bezig om een tweet te plaatsenquote:Op zondag 11 januari 2015 22:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
je hebt al een tijdje geen #mensendiegemeentegenmijdoen-tweet geplaatst.
Realiseer me net hoe erg ik van vrouwen walg.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Geen idee. Ik vind dat wel in de psyche van de gemiddelde vrouw vallen. Een foto met de juiste belichting en contrast bla bla bla waarop een kont er perfect uit zien en zich daar aan vast houden. #vrouwenhater
Jaquote:
dit al extreem vinden, wat ben je voor gevoelige betafagquote:Op zondag 11 januari 2015 22:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vandaar je extreem nihilistische gedrag
Geef je me gelijk of wat?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Realiseer me net hoe erg ik van vrouwen walg.
quote:Op zondag 11 januari 2015 22:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
je hebt al een tijdje geen #mensendiegemeentegenmijdoen-tweet geplaatst.
Genoeg vrouwen die niet zo zijn.quote:
Ik 6:45 man, luie zakquote:Op zondag 11 januari 2015 22:31 schreef deadprez het volgende:
morgen godverdomme om 8 uur ofzo opstaankkrleef
Geen vrij hebbenquote:Op zondag 11 januari 2015 22:31 schreef deadprez het volgende:
Hou op manquote:Op zondag 11 januari 2015 22:31 schreef deadprez het volgende:
gevoelige snaar geraakt hoorquote:Op zondag 11 januari 2015 22:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
dit al extreem vinden, wat ben je voor gevoelige betafag
Royal Sadnessquote:Men/Man Going Their Own Way.
MGTOW is basically the statement of self-ownership and saying that only you have the right to decide what your goals in life should be.
It is saying that, as a man I will not surrender my will to the social expectations of women and society, because both have become hostile against masculinity.
Male 1: Dude, why don't you have a girl friend?
Male 2: Its not for me bro, I'm a MGTOW.
hahaa lkkr voor jequote:Op zondag 11 januari 2015 22:31 schreef deadprez het volgende:
zo laat word ik vanzelf wakker man, of eerder. luie hondquote:Op zondag 11 januari 2015 22:31 schreef deadprez het volgende:
Klinkt als iets wat Chroestjov zou zeggen.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:31 schreef Lixue het volgende:
weet niet of je ooit van MGTOW gehoord hebt
godse vroeg manquote:Op zondag 11 januari 2015 22:32 schreef Lixue het volgende:
[..]
zo laat word ik vanzelf wakker man, of eerder. luie hond
alsof jij mij zou mogen rakenquote:Op zondag 11 januari 2015 22:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gevoelige snaar geraakt hoor
Ja.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
alsof jij mij zou mogen raken
Zo, die zit!quote:Op zondag 11 januari 2015 22:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
alsof jij mij zou mogen raken
Ik kan bij jou alleen maar kiezen of ik door het stof ga of in het stof bijt.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:32 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Weet ik niet, kun jij die keuze niet voor mij maken?
vrijwillig¿quote:
Lekker toch?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:31 schreef deadprez het volgende:
Jij kan ook geen vriendin gevonden krijgen?quote:
Nee.quote:
Ik moet gewoon 15:30 beginnen hoor, weenie verderquote:Op zondag 11 januari 2015 22:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waarom begint school altijd zo vroeg?
heb het niet over mezelf sufkutquote:Op zondag 11 januari 2015 22:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
alsof jij überhaupt een ego kan hebben
Voorbereiding op het loonslaafleven.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Had ik maar de uitslaapleefquote:Op zondag 11 januari 2015 22:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik moet gewoon 15:30 beginnen hoor, weenie verder
ik zes uurquote:Op zondag 11 januari 2015 22:31 schreef deadprez het volgende:
Waar walg jij niet van?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Realiseer me net hoe erg ik van vrouwen walg.
zodat je je alvast kan voorbereiden op het werkleven later.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Oh pls.. Schoolleef is chill. Toen kon ik nog lekker dagen spijbelen enzo.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
waarom begint het werkleven zo vroegquote:Op zondag 11 januari 2015 22:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zodat je je alvast kan voorbereiden op het werkleven later.
dat bepaal ik welquote:Op zondag 11 januari 2015 22:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
heb het niet over mezelf sufkut
Omdat het zo weer nacht is.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
waarom begint het werkleven zo vroeg
omdat anders het vroege opstaan voor school nutteloos was geweestquote:Op zondag 11 januari 2015 22:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
waarom begint het werkleven zo vroeg
waarom niet allemaal snachts werken dan kunnen we overdag uitslapenquote:
schoolleefquote:Op zondag 11 januari 2015 22:35 schreef Willoow het volgende:
[..]
Oh pls.. Schoolleef is chill. Toen kon ik nog lekker dagen spijbelen enzo.
Waarom begint de loonslaafleef altijd zo vroeg?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Voorbereiding op het loonslaafleven.
quote:Op zondag 11 januari 2015 22:35 schreef Willoow het volgende:
[..]
Oh pls.. Schoolleef is chill. Toen kon ik nog lekker dagen spijbelen enzo.
hehequote:Op zondag 11 januari 2015 22:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
omdat anders het vroege opstaan voor school nutteloos was geweest
Daar is niks chills aan.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
waarom niet allemaal snachts werken dan kunnen we overdag uitslapen
Wat doe jij eigenlijk voor werk?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]lekker altijd blut zijn, echt chill ja.
quote:
dat bepaal ik zelf welquote:Op zondag 11 januari 2015 22:36 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ga dat maar ergens anders bepalen.
Grafisch vormgever.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk voor werk?
schijnt te werken maar je moet wel werken danquote:Op zondag 11 januari 2015 22:37 schreef deadprez het volgende:
gewoon niet werken en allemaal basisinkomen
quote:Op zondag 11 januari 2015 22:37 schreef deadprez het volgende:
gewoon niet werken en allemaal basisinkomen
Niet als niemand meer werkt naast het basisinkomen natuurlijk.quote:
check mn ninjaeditquote:Op zondag 11 januari 2015 22:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet als niemand meer werkt naast het basisinkomen natuurlijk.
Vaak bleef ik thuis en ging ik de hele dag anime kijkenquote:Op zondag 11 januari 2015 22:36 schreef Lixue het volgende:
[..]
schoolleefik mis
les begint maar sub of the day is een italian BMT! tot over een uur
Toen kreeg ik nog geldquote:Op zondag 11 januari 2015 22:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]lekker altijd blut zijn, echt chill ja.
Ik Fok! sinds 12 dagen en 22:38 uur standaard met een zak drop naast me.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
heb honger gekregen van al dat gekibbel
ik eet dropjesquote:Op zondag 11 januari 2015 22:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
zoet of zout?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik Fok! sinds 12 dagen en 22:38 uur standaard met een zak drop naast me.
Gelukkig leven we in een land vol hard werkende Nederlanders, dus dat is geen enkel probleem.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet als niemand meer werkt naast het basisinkomen natuurlijk.
jij hebt altijd hongerquote:Op zondag 11 januari 2015 22:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
typisch mijn zusquote:Op zondag 11 januari 2015 22:38 schreef Willoow het volgende:
Vaak bleef ik thuis en ging ik de hele dag anime kijken
Ik vond het ook rete relaxed. Paar uurtjes les, de rest van de dag koffie drinken en op de 24e stufi vangen.quote:
Dropquote:Op zondag 11 januari 2015 22:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik Fok! sinds 12 dagen en 22:38 uur standaard met een zak drop naast me.
gaan we nou nog nuekenquote:
verdient dat een beetje? en goed kans op werk of niet? zit er aan te denken om die opleiding te doenquote:
quote:
quote:Op zondag 11 januari 2015 21:14 schreef housesoftheholy het volgende:
wil je niet zo vaak op mij reageren alsjeblieft.
Altijd moeten werken voor m'n gold, hele weekenden in de spoelkeuken bij een restaurant toen ik 16 was.quote:
Vast niet erger dan de naaktpics.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb ooit Blondjes facebook gekregen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee niet echtquote:Op zondag 11 januari 2015 22:39 schreef Aberella het volgende:
[..]
Je voelt je alweer een stuk beter zie ik ?
Echt een bazenlevenquote:
Jij hebt geen stufi gevangen?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Altijd moeten werken voor m'n gold, hele weekenden in de spoelkeuken bij een restaurant toen ik 16 was.
ik hahahahahaahhaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |