Wie zat er eerder op fok?quote:
ja wel goedquote:Op zondag 11 januari 2015 21:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hallo IsaacCuenca, ik heet geen herman maar verder dan dat gaat alles prima hoor. met jou?
Der Mannquote:
dus hij moet het geboren kind nog krijgen? zwarte markt of wat?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja wel goed
mijn vriend van 16 krijgt een baby en het kind is gisteren geboren
GEFELICITEERD HE!
ja maar is best een cool spelletjequote:Op zondag 11 januari 2015 21:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik wil wel maar jij deed heel lelijk over darten steeds dus ik vind dit erg verwarrend begrijp je
Ja waar is dat van. Ik heb daar ooit een dubsmash op gemaakt maar ik vind het maar raar.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja wel goed
mijn vriend van 16 krijgt een baby en het kind is gisteren geboren
GEFELICITEERD HE!
wat is ijsmeisquote:Op zondag 11 januari 2015 22:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Jongens, ik wilde ijsmeis.rar net bekijken, maar heb hem blijkbaar verwijderd en kan de link niet meer terugvinden in mijn dm.
RIP
quote:
quote:Op zondag 11 januari 2015 22:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja waar is dat van. Ik heb daar ooit een dubsmash op gemaakt maar ik vind het maar raar.
haha dan faal je wel in het levenquote:
Is ook niet voor jouw oogjes bestemdquote:Op zondag 11 januari 2015 22:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Jongens, ik wilde ijsmeis.rar net bekijken, maar heb hem blijkbaar verwijderd en kan de link niet meer terugvinden in mijn dm.
RIP
hoe en wat?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
RIP
Jawelquote:Op zondag 11 januari 2015 22:05 schreef eend112 het volgende:
[..]
Is ook niet voor jouw oogjes bestemd
ik wil hem ookquote:Op zondag 11 januari 2015 22:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Iemand die hem nog heeft en kan sturen?
quote:
Van man bijt hondquote:Op zondag 11 januari 2015 22:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja waar is dat van. Ik heb daar ooit een dubsmash op gemaakt maar ik vind het maar raar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |