ah die had ik van je tegoed dus niet zeikenquote:Op zondag 11 januari 2015 21:55 schreef Der_Mann het volgende:
kutkaper
ik deed heel snel nieuw topic, kreeg ik die ''je mag geen 2 berichten zo snel achter elkaar posten'' shit
heul nietquote:Op zondag 11 januari 2015 21:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ah die had ik van je tegoed dus niet zeiken
ikquote:Op zondag 11 januari 2015 21:56 schreef deadprez het volgende:
http://pubdarts3d.com/flash/games/pub-darts-3d-multiplayer
wie wil tegen mij darten
spreek voor jezelfquote:Op zondag 11 januari 2015 21:53 schreef Willoow het volgende:
[..]
Het was nooit leuk geweest. Dit is tijd doding.
aightquote:
Doe ik ook.quote:
ik wil wel maar jij deed heel lelijk over darten steeds dus ik vind dit erg verwarrend begrijp jequote:Op zondag 11 januari 2015 21:56 schreef deadprez het volgende:
http://pubdarts3d.com/flash/games/pub-darts-3d-multiplayer
wie wil tegen mij darten
hey herman hoe gaatie?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:55 schreef Der_Mann het volgende:
kutkaper
ik deed heel snel nieuw topic, kreeg ik die ''je mag geen 2 berichten zo snel achter elkaar posten'' shit
wel toen dat ik de TT in iets van herman wilde veranderen, hermanquote:
Dat wel natuurlijkquote:Op zondag 11 januari 2015 21:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik dacht dat het leren kennen van je broertje het wel leuker zou maken
Is dit nu echtquote:Op zondag 11 januari 2015 21:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik dacht dat het leren kennen van je broertje het wel leuker zou maken
Is willow je zuster?quote:
quote:
Wie zat er eerder op fok?quote:
ja wel goedquote:Op zondag 11 januari 2015 21:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hallo IsaacCuenca, ik heet geen herman maar verder dan dat gaat alles prima hoor. met jou?
Der Mannquote:
dus hij moet het geboren kind nog krijgen? zwarte markt of wat?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja wel goed
mijn vriend van 16 krijgt een baby en het kind is gisteren geboren
GEFELICITEERD HE!
ja maar is best een cool spelletjequote:Op zondag 11 januari 2015 21:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik wil wel maar jij deed heel lelijk over darten steeds dus ik vind dit erg verwarrend begrijp je
Ja waar is dat van. Ik heb daar ooit een dubsmash op gemaakt maar ik vind het maar raar.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja wel goed
mijn vriend van 16 krijgt een baby en het kind is gisteren geboren
GEFELICITEERD HE!
wat is ijsmeisquote:Op zondag 11 januari 2015 22:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Jongens, ik wilde ijsmeis.rar net bekijken, maar heb hem blijkbaar verwijderd en kan de link niet meer terugvinden in mijn dm.
RIP
quote:
quote:Op zondag 11 januari 2015 22:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja waar is dat van. Ik heb daar ooit een dubsmash op gemaakt maar ik vind het maar raar.
haha dan faal je wel in het levenquote:
Is ook niet voor jouw oogjes bestemdquote:Op zondag 11 januari 2015 22:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Jongens, ik wilde ijsmeis.rar net bekijken, maar heb hem blijkbaar verwijderd en kan de link niet meer terugvinden in mijn dm.
RIP
hoe en wat?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
RIP
Jawelquote:Op zondag 11 januari 2015 22:05 schreef eend112 het volgende:
[..]
Is ook niet voor jouw oogjes bestemd
ik wil hem ookquote:Op zondag 11 januari 2015 22:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Iemand die hem nog heeft en kan sturen?
quote:
Van man bijt hondquote:Op zondag 11 januari 2015 22:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja waar is dat van. Ik heb daar ooit een dubsmash op gemaakt maar ik vind het maar raar.
http://www.wijzijnvoetbal(...)voor-stickers-3.htmlquote:Kutletters net
Fok.rar stonden volgens mij ook foto's tussen vna die meets. Allemaal wijfen met van die zwarte kleding en dan zo'n knul ernaast in drakenshirt
Die van yvonnen was btw wel het goorst. Vies wijf man
Zoiets.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
MED / ijsmeis stopt op GAM.
sextape van een mod of zo?
Sexy en gewaagd ofzo, waar slaap_zak iemand met de grond gelijk maakte. Helaas zijn die posts nu verwijderd.quote:
2 girls 1 cup. ze schijt in het ijshoorntje weet je nogquote:
je had destijds een aantal rars en zips met naaktfoto's van users en ejaculaten op foto'squote:
ja ik heb dat filmpje gezien maar ik geloof niet dat dat ijsmeis.rar isquote:Op zondag 11 januari 2015 22:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
2 girls 1 cup. ze schijt in het ijshoorntje weet je nog
neger watquote:Op zondag 11 januari 2015 22:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
je had destijds een aantal rars en zips met naaktfoto's van users en ejaculaten op foto's
welk topic?quote:
nee was garpjequote:Op zondag 11 januari 2015 22:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja ik heb dat filmpje gezien maar ik geloof niet dat dat ijsmeis.rar is
Was ook wel een beetje te verwachtenquote:
damn, heb dan weer een note erbijquote:Op zondag 11 januari 2015 22:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #103 - Met knallende kerstballen
Waar S_Z net had gepost
Sowieso zouden ze zo'n troll als PJ niet moeten accepteren daar.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:13 schreef eend112 het volgende:
[..]
Was ook wel een beetje te verwachten
Volgens mij is hij geen troll, iets dat het een stuk triester maakt.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sowieso zouden ze zo'n troll als PJ niet moeten accepteren daar.
Neuh is geen troll inderdaad. Maar al die topics, zeker S&G bestaan enkel uit rukkers en mensen met (matige) grappige posts over rukkers.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:14 schreef eend112 het volgende:
[..]
Volgens mij is hij geen troll, iets dat het een stuk triester maakt.
niet met van die matige mensjes zoals jij, neequote:Op zondag 11 januari 2015 22:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als jij het bepaalt is het nooit gezellig met je chagrijnige kop
Slaap_Zak plsquote:
zielig manneke dat je er bentquote:Op zondag 11 januari 2015 22:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
niet met van die matige mensjes zoals jij, nee
Houd je zure bek eens man.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
moet je niet weer vertellen op welke tieners je allemaal geilt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |