ik vind ze allebei 10/10quote:Op zondag 11 januari 2015 22:24 schreef Lixue het volgende:
[..]
die irritante papsmoel van victoria justice verbleekt bij de rauwe en pure schoonheid van liz
just sayin
ten eerste ben ik geen 15, ten tweede ben jij niet 16 of 17?quote:
alleen als z'n zus gevaarlijk isquote:Op zondag 11 januari 2015 22:22 schreef eend112 het volgende:
[..]
Z'n zus is er wel bij dus dat is altijd gevaarlijk
Ja, dat kan je welquote:Op zondag 11 januari 2015 22:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
m'n zus weet dat ik mijn eigen strijden kan vechten
Wat denk je?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is er eigenlijk een willoow.zip?
begrijpelijkquote:Op zondag 11 januari 2015 22:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
De opmerking van eend ging over de reacties die mannen op de foto's posten en als fervent mannenhater moest ik gewoon even de kans grijpen om een zure opmerking te maken.
Het is okequote:
blijkbaar wel anders gunnen je niet zoveel om wat ik allemaal postquote:Op zondag 11 januari 2015 22:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je verwart "carede" met gunnen & het zielig vinden dat
Ik denk dat de meeste vrouwen wel naakt foto's van zichzelf hebbenquote:
wie niet?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste vrouwen wel naakt foto's van zichzelf hebben
Nee.quote:
Waarom?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
in de verste verte niet eens grappig ofzoquote:Op zondag 11 januari 2015 22:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
blijkbaar wel anders gunnen je niet zoveel om wat ik allemaal post
blijkbaar wel anders het zielig vinden dat zoveel om wat ik allemaal post
sorry maar die kloppen niet goed in de zin
Ik niet hoorquote:Op zondag 11 januari 2015 22:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoe oud is je zusquote:Op zondag 11 januari 2015 22:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
m'n zus weet dat ik mijn eigen strijden kan vechten
het was ook niet grappig bedoeld, cactusridderquote:Op zondag 11 januari 2015 22:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
in de verste verte niet eens grappig ofzo
van die 15 jarigen humor
Spreek voor jezelf, stomme kut.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:26 schreef Lixue het volgende:
[..]
omdat we godverdomme aandachtshoeren zijn
Mijn DM staat open.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:26 schreef Lixue het volgende:
[..]
omdat we godverdomme aandachtshoeren zijn
jammer.quote:
denk het welquote:Op zondag 11 januari 2015 22:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het was ook niet grappig bedoeld, cactusridder
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |