Het is altijd gezellig hierquote:
wanneer doe ik dat dan?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
moet je niet weer vertellen op welke tieners je allemaal geilt?
sowieso bij elke post die je plaatstquote:
Ja iddquote:Op zondag 11 januari 2015 22:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Neuh is geen troll inderdaad. Maar al die topics, zeker S&G bestaan enkel uit rukkers en mensen met (matige) grappige posts over rukkers.
die zijn boven de 20quote:Op zondag 11 januari 2015 22:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sowieso bij elke post die je plaatst
"#1 fan Ariana Grande, #1 fan Victoria Justice, #1 fan Liz Gillies"
Guus pech 6quote:
Ik las dat er een rel om jou was in GC, maar ik vond het maar matig.quote:
Ik vind hem best aardigquote:
wat denk je waarom ik hier kom johquote:Op zondag 11 januari 2015 22:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik las dat er een rel om jou was in GC, maar ik vond het maar matig.
quote:Op zondag 11 januari 2015 22:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
is die fittie tussen herman en HZAW nou echt of nep
ze zijn allebei viesmadquote:Op zondag 11 januari 2015 22:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
lekkerr hoor damesquote:Op zondag 11 januari 2015 22:18 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja iddaltijd 1 foto en vervolgens 3 pagina's met reacties op die foto. Snap ook nooit dat je nog iets gaat zeggen wat al 15 mensen gezegd hebben.
ik zit meer op FOK! dan ik de wedstrijd kijkquote:Op zondag 11 januari 2015 22:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zag het net ja.. barca is wel beter dunkt me?
quote:
Alles is echt hier.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
en ik heb geen sport1 meer... kutlevenquote:Op zondag 11 januari 2015 22:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ik zit meer op FOK! dan ik de wedstrijd kijk
ik houd het niet meer dagelijks bij dus ik weet er niks vanquote:
sorry, maar op de zin ''moet je niet weer vertellen op welke tieners je allemaal geilt?'' vind ik dat ONTZETTEND relevant.quote:
behave je tieten en kutquote:
shots firedquote:
Gwn stream danquote:Op zondag 11 januari 2015 22:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en ik heb geen sport1 meer... kutleven
Dat is de leefquote:Op zondag 11 januari 2015 22:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
lol gister had ik 1000 posts in 10 dagen
Zo rol jijquote:Op zondag 11 januari 2015 22:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
lol gister had ik 1000 posts in 10 dagen
Een kans op aandacht van een vrouw is voor sommigen blijkbaar nooit verwaarloosbaar klein.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:18 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja iddaltijd 1 foto en vervolgens 3 pagina's met reacties op die foto. Snap ook nooit dat je nog iets gaat zeggen wat al 15 mensen gezegd hebben.
wat jij vindt is al helemaal niet relevantquote:Op zondag 11 januari 2015 22:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sorry, maar op de zin ''moet je niet weer vertellen op welke tieners je allemaal geilt?'' vind ik dat ONTZETTEND relevant.
blijkbaar wel anders /carede je niet zoveel om wat ik allemaal postquote:Op zondag 11 januari 2015 22:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat jij vindt is al helemaal niet relevant
Z'n zus is er wel bij dus dat is altijd gevaarlijkquote:Op zondag 11 januari 2015 22:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Moest niet lachenquote:
En wat dacht je van die vrouwen daar dan? Die doen het voor wereld vrede?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Een kans op aandacht van een vrouw is voor sommigen blijkbaar nooit verwaarloosbaar klein.
m'n zus weet dat ik mijn eigen strijden kan vechtenquote:Op zondag 11 januari 2015 22:22 schreef eend112 het volgende:
[..]
Z'n zus is er wel bij dus dat is altijd gevaarlijk
die irritante papsmoel van victoria justice verbleekt bij de rauwe en pure schoonheid van lizquote:Op zondag 11 januari 2015 22:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
blijkbaar wel anders /carede je niet zoveel om wat ik allemaal post
Hermann, pls, je bent 15quote:Op zondag 11 januari 2015 22:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
m'n zus weet dat ik mijn eigen strijden kan vechten
oh het spijt mequote:
je verwart "carede" met gunnen & het zielig vinden datquote:Op zondag 11 januari 2015 22:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
blijkbaar wel anders /carede je niet zoveel om wat ik allemaal post
De opmerking van eend ging over de reacties die mannen op de foto's posten en als fervent mannenhater moest ik gewoon even de kans grijpen om een zure opmerking te maken.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En wat dacht je van die vrouwen daar dan? Die doen het voor wereld vrede?
ik vind ze allebei 10/10quote:Op zondag 11 januari 2015 22:24 schreef Lixue het volgende:
[..]
die irritante papsmoel van victoria justice verbleekt bij de rauwe en pure schoonheid van liz
just sayin
ten eerste ben ik geen 15, ten tweede ben jij niet 16 of 17?quote:
alleen als z'n zus gevaarlijk isquote:Op zondag 11 januari 2015 22:22 schreef eend112 het volgende:
[..]
Z'n zus is er wel bij dus dat is altijd gevaarlijk
Ja, dat kan je welquote:Op zondag 11 januari 2015 22:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Wat denk je?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is er eigenlijk een willoow.zip?
begrijpelijkquote:Op zondag 11 januari 2015 22:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
De opmerking van eend ging over de reacties die mannen op de foto's posten en als fervent mannenhater moest ik gewoon even de kans grijpen om een zure opmerking te maken.
Het is okequote:
blijkbaar wel anders gunnen je niet zoveel om wat ik allemaal postquote:Op zondag 11 januari 2015 22:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je verwart "carede" met gunnen & het zielig vinden dat
Ik denk dat de meeste vrouwen wel naakt foto's van zichzelf hebbenquote:
wie niet?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste vrouwen wel naakt foto's van zichzelf hebben
Nee.quote:
Waarom?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
in de verste verte niet eens grappig ofzoquote:Op zondag 11 januari 2015 22:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
blijkbaar wel anders gunnen je niet zoveel om wat ik allemaal post
blijkbaar wel anders het zielig vinden dat zoveel om wat ik allemaal post
sorry maar die kloppen niet goed in de zin
Ik niet hoorquote:Op zondag 11 januari 2015 22:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoe oud is je zusquote:Op zondag 11 januari 2015 22:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het was ook niet grappig bedoeld, cactusridderquote:Op zondag 11 januari 2015 22:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
in de verste verte niet eens grappig ofzo
van die 15 jarigen humor
Spreek voor jezelf, stomme kut.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:26 schreef Lixue het volgende:
[..]
omdat we godverdomme aandachtshoeren zijn
Mijn DM staat open.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:26 schreef Lixue het volgende:
[..]
omdat we godverdomme aandachtshoeren zijn
jammer.quote:
denk het welquote:Op zondag 11 januari 2015 22:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het was ook niet grappig bedoeld, cactusridder
quote:
En je bent dokter en advocaat dus alles is vertrouwelijk en mag niet worden gedeeld met anderen.quote:
dat weten we bbyquote:Op zondag 11 januari 2015 22:27 schreef housesoftheholy het volgende:
maar alle grapjes terzijde, ook ik ben een enorme aandachtshoer.
valt reuze meequote:Op zondag 11 januari 2015 22:27 schreef housesoftheholy het volgende:
Precies.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En je bent dokter en advocaat dus alles is vertrouwelijk en mag niet worden gedeeld met anderen.
Neehquote:
Geen idee. Ik vind dat wel in de psyche van de gemiddelde vrouw vallen. Een foto met de juiste belichting en contrast bla bla bla waarop een kont er perfect uit zien en zich daar aan vast houden. #vrouwenhaterquote:
Hoe oud ben jequote:
hij doet altijd zo gemeen in de ochtendquote:
vandaar je extreem nihilistische gedragquote:Op zondag 11 januari 2015 22:27 schreef housesoftheholy het volgende:
is goedquote:Op zondag 11 januari 2015 22:28 schreef Lixue het volgende:
[..]
tevens heb ik jouw nummer nodig om eerdere dm's te bespreken
Nouja zegquote:Op zondag 11 januari 2015 22:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Geen idee. Ik vind dat wel in de psyche van de gemiddelde vrouw vallen. Een foto met de juiste belichting en contrast bla bla bla waarop een kont er perfect uit zien en zich daar aan vast houden. #vrouwenhater
je hebt al een tijdje geen #mensendiegemeentegenmijdoen-tweet geplaatst.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben verbaasd dat jij überhaupt kan denken
20.quote:
srsquote:Op zondag 11 januari 2015 22:29 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nouja zeg![]()
Hahahaha![]()
Moest lachen om die kutgrap
is geen grap.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:29 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nouja zeg![]()
Hahahaha![]()
Moest lachen om die kutgrap
als ik dat nu bij iedere gemene post ga doen ben ik iedere 20 seconden bezig om een tweet te plaatsenquote:Op zondag 11 januari 2015 22:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
je hebt al een tijdje geen #mensendiegemeentegenmijdoen-tweet geplaatst.
Realiseer me net hoe erg ik van vrouwen walg.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Geen idee. Ik vind dat wel in de psyche van de gemiddelde vrouw vallen. Een foto met de juiste belichting en contrast bla bla bla waarop een kont er perfect uit zien en zich daar aan vast houden. #vrouwenhater
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |