En je bent dokter en advocaat dus alles is vertrouwelijk en mag niet worden gedeeld met anderen.quote:
dat weten we bbyquote:Op zondag 11 januari 2015 22:27 schreef housesoftheholy het volgende:
maar alle grapjes terzijde, ook ik ben een enorme aandachtshoer.
valt reuze meequote:Op zondag 11 januari 2015 22:27 schreef housesoftheholy het volgende:
Precies.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En je bent dokter en advocaat dus alles is vertrouwelijk en mag niet worden gedeeld met anderen.
Neehquote:
Geen idee. Ik vind dat wel in de psyche van de gemiddelde vrouw vallen. Een foto met de juiste belichting en contrast bla bla bla waarop een kont er perfect uit zien en zich daar aan vast houden. #vrouwenhaterquote:
Hoe oud ben jequote:
hij doet altijd zo gemeen in de ochtendquote:
vandaar je extreem nihilistische gedragquote:Op zondag 11 januari 2015 22:27 schreef housesoftheholy het volgende:
is goedquote:Op zondag 11 januari 2015 22:28 schreef Lixue het volgende:
[..]
tevens heb ik jouw nummer nodig om eerdere dm's te bespreken
Nouja zegquote:Op zondag 11 januari 2015 22:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Geen idee. Ik vind dat wel in de psyche van de gemiddelde vrouw vallen. Een foto met de juiste belichting en contrast bla bla bla waarop een kont er perfect uit zien en zich daar aan vast houden. #vrouwenhater
je hebt al een tijdje geen #mensendiegemeentegenmijdoen-tweet geplaatst.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben verbaasd dat jij überhaupt kan denken
20.quote:
srsquote:Op zondag 11 januari 2015 22:29 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nouja zeg![]()
Hahahaha![]()
Moest lachen om die kutgrap
is geen grap.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:29 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nouja zeg![]()
Hahahaha![]()
Moest lachen om die kutgrap
als ik dat nu bij iedere gemene post ga doen ben ik iedere 20 seconden bezig om een tweet te plaatsenquote:Op zondag 11 januari 2015 22:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
je hebt al een tijdje geen #mensendiegemeentegenmijdoen-tweet geplaatst.
Realiseer me net hoe erg ik van vrouwen walg.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Geen idee. Ik vind dat wel in de psyche van de gemiddelde vrouw vallen. Een foto met de juiste belichting en contrast bla bla bla waarop een kont er perfect uit zien en zich daar aan vast houden. #vrouwenhater
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |