Waarom begint de loonslaafleef altijd zo vroeg?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Voorbereiding op het loonslaafleven.
quote:Op zondag 11 januari 2015 22:35 schreef Willoow het volgende:
[..]
Oh pls.. Schoolleef is chill. Toen kon ik nog lekker dagen spijbelen enzo.
hehequote:Op zondag 11 januari 2015 22:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
omdat anders het vroege opstaan voor school nutteloos was geweest
Daar is niks chills aan.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
waarom niet allemaal snachts werken dan kunnen we overdag uitslapen
Wat doe jij eigenlijk voor werk?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]lekker altijd blut zijn, echt chill ja.
quote:
dat bepaal ik zelf welquote:Op zondag 11 januari 2015 22:36 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ga dat maar ergens anders bepalen.
Grafisch vormgever.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk voor werk?
schijnt te werken maar je moet wel werken danquote:Op zondag 11 januari 2015 22:37 schreef deadprez het volgende:
gewoon niet werken en allemaal basisinkomen
quote:Op zondag 11 januari 2015 22:37 schreef deadprez het volgende:
gewoon niet werken en allemaal basisinkomen
Niet als niemand meer werkt naast het basisinkomen natuurlijk.quote:
check mn ninjaeditquote:Op zondag 11 januari 2015 22:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet als niemand meer werkt naast het basisinkomen natuurlijk.
Vaak bleef ik thuis en ging ik de hele dag anime kijkenquote:Op zondag 11 januari 2015 22:36 schreef Lixue het volgende:
[..]
schoolleefik mis
les begint maar sub of the day is een italian BMT! tot over een uur
Toen kreeg ik nog geldquote:Op zondag 11 januari 2015 22:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]lekker altijd blut zijn, echt chill ja.
Ik Fok! sinds 12 dagen en 22:38 uur standaard met een zak drop naast me.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
heb honger gekregen van al dat gekibbel
ik eet dropjesquote:Op zondag 11 januari 2015 22:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
zoet of zout?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik Fok! sinds 12 dagen en 22:38 uur standaard met een zak drop naast me.
Gelukkig leven we in een land vol hard werkende Nederlanders, dus dat is geen enkel probleem.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet als niemand meer werkt naast het basisinkomen natuurlijk.
jij hebt altijd hongerquote:Op zondag 11 januari 2015 22:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
typisch mijn zusquote:Op zondag 11 januari 2015 22:38 schreef Willoow het volgende:
Vaak bleef ik thuis en ging ik de hele dag anime kijken
Ik vond het ook rete relaxed. Paar uurtjes les, de rest van de dag koffie drinken en op de 24e stufi vangen.quote:
Dropquote:Op zondag 11 januari 2015 22:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik Fok! sinds 12 dagen en 22:38 uur standaard met een zak drop naast me.
gaan we nou nog nuekenquote:
verdient dat een beetje? en goed kans op werk of niet? zit er aan te denken om die opleiding te doenquote:
quote:
quote:Op zondag 11 januari 2015 21:14 schreef housesoftheholy het volgende:
wil je niet zo vaak op mij reageren alsjeblieft.
Altijd moeten werken voor m'n gold, hele weekenden in de spoelkeuken bij een restaurant toen ik 16 was.quote:
Vast niet erger dan de naaktpics.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb ooit Blondjes facebook gekregen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee niet echtquote:Op zondag 11 januari 2015 22:39 schreef Aberella het volgende:
[..]
Je voelt je alweer een stuk beter zie ik ?
Echt een bazenlevenquote:
Jij hebt geen stufi gevangen?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Altijd moeten werken voor m'n gold, hele weekenden in de spoelkeuken bij een restaurant toen ik 16 was.
ik hahahahahaahhaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |