SPOILER: restanten van terroristOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestorming supermarkt
Bestorming Dammartin
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Omdat een dochter van moordenaar Zorreguieta niet moordenaar Zorreguieta isquote:Op zondag 11 januari 2015 16:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Als ik dat hoofd zie vraag ik me elke keer af hoe het mogelijk is dat een dochter van moordenaar Zorreguieta het tot koningin heeft kunnen schoppen.
Ah, je kunt tegenwoordig zien aan mensen of het moslims zijn.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:07 schreef LelijKnap het volgende: [..] Eenheid van niet-moslims zo te zien.
Stop eens met dat hoofd te spammen joh.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:15 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik ben verliefd.
[ afbeelding ]
Wat een vergelijking.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is dat nodig dan? Je begrijpt eerder ook niet dat je niet zomaar overal kan gaan zitten schijten. Komt later toch ook meestal goed.
daar zou ik als homo nog wel overheen gaanquote:Op zondag 11 januari 2015 16:15 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik ben verliefd.
[ afbeelding ]
Meerdere generaties straffen voor de misdaden van iemand uit de familie is iets dat de meeste dictaturen zelfs nog achterwege laten.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat een dochter van moordenaar Zorreguieta niet moordenaar Zorreguieta is
Vrij makkelijk ja.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:15 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ah, je kunt tegenwoordig zien aan mensen of het moslims zijn.
Homo's hebben ook kut nodig toch.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:16 schreef Prego het volgende:
[..]
daar zou ik als homo nog wel overheen gaan
quote:Op zondag 11 januari 2015 16:16 schreef VromeBroeder het volgende:
[..]
Homo's hebben ook kut nodig toch.
Precies. Laat kinderen daar lekker aan meedoen zeg. Later kunnen ze het prima plaatsen.quote:
Ouders moeten het zelf weten.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies. Laat kinderen daar lekker aan meedoen zeg. Later kunnen ze het prima plaatsen.
Wellicht konden ze geen oppas vinden.
Wat doet die smerige blauwe vlag met gele sterren daar??quote:
Vlag zijn.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat doet die smerige blauwe vlag met gele sterren daar??
Wapperenquote:Op zondag 11 januari 2015 16:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Da's helemaal geen smerige vlag. Hij is alleen een beetje vies geworden.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies, doen alsof het een verrassing is en de schuld aan de EU geven. Alsof ze niet wisten dat het er aan zat te komenquote:Op zondag 11 januari 2015 16:21 schreef Strani het volgende:
Maarten van Rossem had laatst wel een goed punt. Hij zei dat het de schuld is van onze eigen nationale regeringen dat de EU zo'n slechte naam heeft, omdat onze regeringsleiders de EU de schuld geven van alle negatieve zaken (zoals die naheffing).
Ja, zo simpel ligt het zeker en vast.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:21 schreef Strani het volgende:
Maarten van Rossem had laatst wel een goed punt. Hij zei dat het de schuld is van onze eigen nationale regeringen dat de EU zo'n slechte naam heeft, omdat onze regeringsleiders de EU de schuld geven van alle negatieve zaken (zoals die naheffing).
Nee, maar Isral heeft Gaza wel helemaal weggevaagd.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:22 schreef El_Matador het volgende:
Waar ik nou meer geinteresseerd in ben, is:
• zijn er deze week toevallig flink veranderende wetten door het EP in Straatsbrussel of de Assemblee Nationale gedrukt, of heeft men allen nog kerstreces?
• hoe reageren de beurzen op deze aanslagengolf?
• qui bono?
Wordt dat niet net zoals in Nederland kenbaar gemaakt op een officile site?quote:Op zondag 11 januari 2015 16:22 schreef El_Matador het volgende:
• zijn er deze week toevallig flink veranderende wetten door het EP in Straatsbrussel of de Assemblee Nationale gedrukt, of heeft men allen nog kerstreces?
Dat is nou al de tweede keer in 20 minuten. Ben je ongesteld of zo?quote:Op zondag 11 januari 2015 16:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, zo simpel ligt het zeker en vast.
Geschiedkundigen, h. Alles bestaat uit n oorzaak en gevolg.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:23 schreef El_Matador het volgende:
Ja, zo simpel ligt het zeker en vast.
Het is een invloed op de algemene beeldvorming die zeker niet weg te vlakken valt.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:24 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Geschiedkundigen, h. Alles bestaat uit n oorzaak en gevolg.
Ja, opvallend is dat.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:24 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Geschiedkundigen, h. Alles bestaat uit n oorzaak en gevolg.
Wacht je op de explosie?quote:Op zondag 11 januari 2015 16:25 schreef TywinLannister het volgende:
Gaat er nou nog wat gebeuren of was dit het?
Wat bedoel je? Koekwousquote:Op zondag 11 januari 2015 16:25 schreef TywinLannister het volgende:
OTquote:Op zondag 11 januari 2015 16:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat een dochter van moordenaar Zorreguieta niet moordenaar Zorreguieta is
Het is een van de factoren. Zoals jij het verwoordde is het alsof het de meest bepalende factor is geweest.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:25 schreef Strani het volgende:
Het is een invloed op de algemene beeldvorming die zeker niet weg te vlakken valt.
quote:Op zondag 11 januari 2015 16:25 schreef TywinLannister het volgende:
Ik verwoordde niks, ik vertelde hier wat Van Rossem zeiquote:Op zondag 11 januari 2015 16:27 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het is een van de factoren. Zoals jij het verwoordde is het alsof het de meest bepalende factor is geweest.
Hollande die bij het oversteken van een rioolput vergeet zijn armen wijd te houden.quote:
Je zei dat je het ermee eens was, slim.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik verwoordde niks, ik vertelde hier wat Van Rossem zei
Geschiedenis wordt natuurlijk geleerd in zijn oversimplificatie, waar decennia's in n bladzijde worden uitgelegd.quote:
Dat bedoel ik. Hoe jij verwoorde wat Van Rossem zei. Blijkbaar is dat dus precies hoe hij het zei. Des te meer geldig is de kritiek erop.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:28 schreef Strani het volgende:
"Maarten van Rossem had echt een goeie uitspraak:"quote:Op zondag 11 januari 2015 16:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ben ik ook. Jezus, het was maar een puntje mensen, niet meteen een reden om me te vierendelen.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:29 schreef VromeBroeder het volgende:
[..]
Je zei dat je het ermee eens was, slim.
En je verwoordde eigenlijk wel wat want je citeerde hem niet letterlijk.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze gaan een regenboogdans doen en sinterklaasliedjes zingen. Tuurlijk gaan ze niks doenquote:Op zondag 11 januari 2015 16:30 schreef TywinLannister het volgende:
[..]
Nee. Vraag me gewoon af of deze mensen nog iets speciaals gaan doen?
Als je me quote moet je me wel goed quoten. En ik ben je sarcasme een beetje zat kerel. Dat je dat doet met mensen die je niet kent is al irritant genoeg maar dat je dat bij mij ook flikt zegt veel over jou.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"Maarten van Rossem had echt een goeie uitspraak:"
Die EU moet veel harder kapodt dan de islam. Mooie afleidingsmanoeuvre dit in Frankrijk...
Obama is allang blij dat het terreur zich nu naar Europa verplaatst. Amerika is het verdeelde Europa waarschijnlijk meer dan zat.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:30 schreef Roland010 het volgende:
Heeft Amerika helemaal geen vertegenwoordiger gestuurd eigenlijk? Opvallend. Ik snap dat Obama niet zomaar even kan komen, maar ik had op z'n minst wel Kerry verwacht ofzo.
Een gaat niet zonder de ander, de EU is namelijk wat de islam in Europa faciliteert.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:30 schreef El_Matador het volgende:
"Maarten van Rossem had echt een goeie uitspraak:"
Die EU moet veel harder kapodt dan de islam. Mooie afleidingsmanoeuvre dit in Frankrijk...
quote:Op zondag 11 januari 2015 16:32 schreef AhmedJaret het volgende:
dus als ik het goed begrijp gaan mnu duizenden mensen de straat op omdat er wat mensen zijn gestorven? wat is zo speciaal dat ze nu allemaal naar buiten komen
lichtelijk overdreven dit kudde gedrag weer
Nee. En die vallen ook niet te redden want beiden zijn voor eeuwig 'werk in uitvoering'.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:31 schreef DeParo het volgende:
Hebben jullie nu het gevoel dat de democratie en het recht op vrije meningsuiting gered zijn?!
Vooral Kerry, want die kent blijkbaar frans.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:30 schreef Roland010 het volgende:
Heeft Amerika helemaal geen vertegenwoordiger gestuurd eigenlijk? Opvallend. Ik snap dat Obama niet zomaar even kan komen, maar ik had op z'n minst wel Kerry verwacht ofzo.
Jawel.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:30 schreef Roland010 het volgende:
Heeft Amerika helemaal geen vertegenwoordiger gestuurd eigenlijk?
De minister van justitie, las ik ergens.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:30 schreef Roland010 het volgende:
Moeten ze vooral doen, dan hebben ze straks helemaal geen bondgenoten meer.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Obama is allang blij dat het terreur zich nu naar Europa verplaatst. Amerika is het verdeelde Europa waarschijnlijk meer dan zat.
Hij heeft toch gelijk. Er worden elke dag wel 12 mensen vermoord.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:32 schreef Roland010 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat je een slechte troll bent.
Ja idd, dat verbaasde mij ook al.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:32 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Vooral Kerry, want die kent blijkbaar frans.
quote:Op zondag 11 januari 2015 16:30 schreef TywinLannister het volgende:
[..]
Nee. Vraag me gewoon af of deze mensen nog iets speciaals gaan doen?
Waarschijnlijk is hen dit afgeraden door de inlichtingendiensten.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:32 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Je snapt het echt niet h?quote:Op zondag 11 januari 2015 16:33 schreef VromeBroeder het volgende:
[..]
Hij heeft toch gelijk. Er worden elke dag wel 12 mensen vermoord.
Ik denk niet dat een verenigd Europa volledig in het belang van de VS is. Niet dat een opgebroken in oorlog verkerend Europa dat wel is. Maar een goed verenigd en machtig Europa zou een lastige concurrent vd VS kunnen zijn.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:32 schreef akveor het volgende:
Obama is allang blij dat het terreur zich nu naar Europa verplaatst. Amerika is het verdeelde Europa waarschijnlijk meer dan zat.
Bat Ye'or, ben jij het?quote:Op zondag 11 januari 2015 16:32 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Een gaat niet zonder de ander, de EU is namelijk wat de islam in Europa faciliteert.
Ah ok, dat valt me mee dan.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:32 schreef Strani het volgende:
[..]
De minister van justitie, las ik ergens.
als het er niet meer zijn en vaak niet zonder inmenging financiering of door historie gebeurtenissen van frankrijk zelfquote:Op zondag 11 januari 2015 16:33 schreef VromeBroeder het volgende:
[..]
Hij heeft toch gelijk. Er worden elke dag wel 12 mensen vermoord.
Mossad?quote:Op zondag 11 januari 2015 16:34 schreef SuicideErrorist het volgende:
Waarschijnlijk is ze dit afgeraden door de inlichtingendiensten.
Hey, u is terug. Lang geleden, welkom. Eens met Inso.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:31 schreef DeParo het volgende:
Hebben jullie nu het gevoel dat de democratie en het recht op vrije meningsuiting gered zijn?!
Wat heeft Frans er mee te maken? Hou hem er lekker buiten.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:32 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Hoofdletter G, ja ik kan geen DM's beantwoorden, want had al een reactie op jouw DM gestuurd van een halfjaar geledenquote:Op zondag 11 januari 2015 16:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hey, u is terug. Lang geleden, welkom. Eens met Inso.
Het gaat om de symboliek. Er worden idd overal ter wereld mensen vermoord, maar dit was een keiharde aanval op de vrijheid van meningsuiting. De basis van de democratie.quote:
Niet intrappen. Zijn discussie-tactiek bestaat altijd uit veel sarcasme en etaleren van vage kennis om mensen te verwarren.quote:
quote:Op zondag 11 januari 2015 16:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat heeft Frans er mee te maken? Hou hem er lekker buiten.
Die basis wordt wereldwijd wel wat vaker aangevallen hoor. Maar als het hier gebeurt dan breekt de pleuris uit.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:36 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Het gaat om de symboliek. Er worden idd overal ter wereld mensen vermoord, maar dit was een keiharde aanval op de vrijheid van meningsuiting. De basis van de democratie.
ditquote:Op zondag 11 januari 2015 16:36 schreef iBenny het volgende:
800.000 of 2 miljoen is nogal een verschil
Zou me niet verbazen. Ze schijnen nog steeds met honderdduizenden vast te staan aan het begin van de route en omringende straten.quote:
Ik ken 'm wel hoor. Ben het ook regelmatig met 'm eens. Hij kan ook gewoon op juiste wijze discussiren maar daar leent dit topic zich sowieso niet echt voor.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet intrappen. Zijn discussie-tactiek bestaat altijd uit veel sarcasme en etaleren van vage kennis om mensen te verwarren.
Mooi toch? Blijkbaar hecht men er hier meer waarde aan dan elders.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:36 schreef VromeBroeder het volgende:
Die basis wordt wereldwijd wel wat vaker aangevallen hoor. Maar als het hier gebeurt dan breekt de pleuris uit.
Ik ben het ook wel eens met 'm eens. En hij kan het inderdaad wel maar meestal heeft hij er geen zin in en richt hij zich liever op het respectloos behandelen van anderen. In het echt is ie aardiger dan hier.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:37 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik ken 'm wel hoor. Ben het ook regelmatig met 'm eens. Hij kan ook gewoon op juiste wijze discussiren maar daar leent dit topic zich sowieso niet echt voor.
Je kunt je afvragen na hoeveel aanslagen op cartoonisten men nu eens overstapt op een iets minder besmette ideologie.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:37 schreef AhmedJaret het volgende:
en de aanhangers van de islam groeit met de dag
Frankrijk is dan ook geen mallotenland waar dat dagelijks gebeurd dus dan is het allemaal net wat bijzonderder.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:36 schreef VromeBroeder het volgende:
[..]
Die basis wordt wereldwijd wel wat vaker aangevallen hoor. Maar als het hier gebeurt dan breekt de pleuris uit.
Goed punt.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:38 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Mooi toch? Blijkbaar hecht men er hier meer waarde aan dan elders.
Maar wat was jouw idee geweest? Ik begrijp je ergens wel hoor, maar laten we niet te cynisch zijn.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:37 schreef AhmedJaret het volgende:
en straks mogen ze dat hele plein schoonvegen en zijn ze er geen meter mee opschoten; niemand komt terug van de dood, de volgende actie is al in de voorbereiding en de aanhangers van de islam groeit met de dag
maar goed wat doen die fransen anders op zo een zondag
ik keur niets af zet alleen vraagtekens bij de effecyiviteit van deze groepsverzameling en brandende kaarsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |