Ze gaan een regenboogdans doen en sinterklaasliedjes zingen. Tuurlijk gaan ze niks doenquote:Op zondag 11 januari 2015 16:30 schreef TywinLannister het volgende:
[..]
Nee. Vraag me gewoon af of deze mensen nog iets speciaals gaan doen?
Als je me quote moet je me wel goed quoten. En ik ben je sarcasme een beetje zat kerel. Dat je dat doet met mensen die je niet kent is al irritant genoeg maar dat je dat bij mij ook flikt zegt veel over jou.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"Maarten van Rossem had echt een goeie uitspraak:"
Die EU moet veel harder kapodt dan de islam. Mooie afleidingsmanoeuvre dit in Frankrijk...
Obama is allang blij dat het terreur zich nu naar Europa verplaatst. Amerika is het verdeelde Europa waarschijnlijk meer dan zat.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:30 schreef Roland010 het volgende:
Heeft Amerika helemaal geen vertegenwoordiger gestuurd eigenlijk? Opvallend. Ik snap dat Obama niet zomaar even kan komen, maar ik had op z'n minst wel Kerry verwacht ofzo.
Een gaat niet zonder de ander, de EU is namelijk wat de islam in Europa faciliteert.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:30 schreef El_Matador het volgende:
"Maarten van Rossem had echt een goeie uitspraak:"
Die EU moet veel harder kapodt dan de islam. Mooie afleidingsmanoeuvre dit in Frankrijk...
quote:Op zondag 11 januari 2015 16:32 schreef AhmedJaret het volgende:
dus als ik het goed begrijp gaan mnu duizenden mensen de straat op omdat er wat mensen zijn gestorven? wat is zo speciaal dat ze nu allemaal naar buiten komen
lichtelijk overdreven dit kudde gedrag weer
Nee. En die vallen ook niet te redden want beiden zijn voor eeuwig 'werk in uitvoering'.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:31 schreef DeParo het volgende:
Hebben jullie nu het gevoel dat de democratie en het recht op vrije meningsuiting gered zijn?!
Vooral Kerry, want die kent blijkbaar frans.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:30 schreef Roland010 het volgende:
Heeft Amerika helemaal geen vertegenwoordiger gestuurd eigenlijk? Opvallend. Ik snap dat Obama niet zomaar even kan komen, maar ik had op z'n minst wel Kerry verwacht ofzo.
Jawel.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:30 schreef Roland010 het volgende:
Heeft Amerika helemaal geen vertegenwoordiger gestuurd eigenlijk?
De minister van justitie, las ik ergens.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:30 schreef Roland010 het volgende:
Moeten ze vooral doen, dan hebben ze straks helemaal geen bondgenoten meer.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Obama is allang blij dat het terreur zich nu naar Europa verplaatst. Amerika is het verdeelde Europa waarschijnlijk meer dan zat.
Hij heeft toch gelijk. Er worden elke dag wel 12 mensen vermoord.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:32 schreef Roland010 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat je een slechte troll bent.
Ja idd, dat verbaasde mij ook al.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:32 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Vooral Kerry, want die kent blijkbaar frans.
quote:Op zondag 11 januari 2015 16:30 schreef TywinLannister het volgende:
[..]
Nee. Vraag me gewoon af of deze mensen nog iets speciaals gaan doen?
Waarschijnlijk is hen dit afgeraden door de inlichtingendiensten.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:32 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Vooral Kerry, want die kent blijkbaar frans.
Je snapt het echt niet hé?quote:Op zondag 11 januari 2015 16:33 schreef VromeBroeder het volgende:
[..]
Hij heeft toch gelijk. Er worden elke dag wel 12 mensen vermoord.
Ik denk niet dat een verenigd Europa volledig in het belang van de VS is. Niet dat een opgebroken in oorlog verkerend Europa dat wel is. Maar een goed verenigd en machtig Europa zou een lastige concurrent vd VS kunnen zijn.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:32 schreef akveor het volgende:
Obama is allang blij dat het terreur zich nu naar Europa verplaatst. Amerika is het verdeelde Europa waarschijnlijk meer dan zat.
Bat Ye'or, ben jij het?quote:Op zondag 11 januari 2015 16:32 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Een gaat niet zonder de ander, de EU is namelijk wat de islam in Europa faciliteert.
Ah ok, dat valt me mee dan.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:32 schreef Strani het volgende:
[..]
De minister van justitie, las ik ergens.
als het er niet meer zijn en vaak niet zonder inmenging financiering of door historie gebeurtenissen van frankrijk zelfquote:Op zondag 11 januari 2015 16:33 schreef VromeBroeder het volgende:
[..]
Hij heeft toch gelijk. Er worden elke dag wel 12 mensen vermoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |