Dat is nou al de tweede keer in 20 minuten. Ben je ongesteld of zo?quote:Op zondag 11 januari 2015 16:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, zo simpel ligt het zeker en vast.
Geschiedkundigen, hè. Alles bestaat uit één oorzaak en gevolg.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:23 schreef El_Matador het volgende:
Ja, zo simpel ligt het zeker en vast.
Het is een invloed op de algemene beeldvorming die zeker niet weg te vlakken valt.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:24 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Geschiedkundigen, hè. Alles bestaat uit één oorzaak en gevolg.
Ja, opvallend is dat.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:24 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Geschiedkundigen, hè. Alles bestaat uit één oorzaak en gevolg.
Wacht je op de explosie?quote:Op zondag 11 januari 2015 16:25 schreef TywinLannister het volgende:
Gaat er nou nog wat gebeuren of was dit het?
Wat bedoel je? Koekwousquote:Op zondag 11 januari 2015 16:25 schreef TywinLannister het volgende:
OTquote:Op zondag 11 januari 2015 16:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat een dochter van moordenaar Zorreguieta niet moordenaar Zorreguieta is
Het is een van de factoren. Zoals jij het verwoordde is het alsof het de meest bepalende factor is geweest.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:25 schreef Strani het volgende:
Het is een invloed op de algemene beeldvorming die zeker niet weg te vlakken valt.
quote:Op zondag 11 januari 2015 16:25 schreef TywinLannister het volgende:
Ik verwoordde niks, ik vertelde hier wat Van Rossem zeiquote:Op zondag 11 januari 2015 16:27 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het is een van de factoren. Zoals jij het verwoordde is het alsof het de meest bepalende factor is geweest.
Hollande die bij het oversteken van een rioolput vergeet zijn armen wijd te houden.quote:
Je zei dat je het ermee eens was, slim.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik verwoordde niks, ik vertelde hier wat Van Rossem zei
Geschiedenis wordt natuurlijk geleerd in zijn oversimplificatie, waar decennia's in één bladzijde worden uitgelegd.quote:
Dat bedoel ik. Hoe jij verwoorde wat Van Rossem zei. Blijkbaar is dat dus precies hoe hij het zei. Des te meer geldig is de kritiek erop.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:28 schreef Strani het volgende:
"Maarten van Rossem had echt een goeie uitspraak:"quote:Op zondag 11 januari 2015 16:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ben ik ook. Jezus, het was maar een puntje mensen, niet meteen een reden om me te vierendelen.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:29 schreef VromeBroeder het volgende:
[..]
Je zei dat je het ermee eens was, slim.
En je verwoordde eigenlijk wel wat want je citeerde hem niet letterlijk.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |