Wacht je op de explosie?quote:Op zondag 11 januari 2015 16:25 schreef TywinLannister het volgende:
Gaat er nou nog wat gebeuren of was dit het?
Wat bedoel je? Koekwousquote:Op zondag 11 januari 2015 16:25 schreef TywinLannister het volgende:
OTquote:Op zondag 11 januari 2015 16:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat een dochter van moordenaar Zorreguieta niet moordenaar Zorreguieta is
Het is een van de factoren. Zoals jij het verwoordde is het alsof het de meest bepalende factor is geweest.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:25 schreef Strani het volgende:
Het is een invloed op de algemene beeldvorming die zeker niet weg te vlakken valt.
quote:Op zondag 11 januari 2015 16:25 schreef TywinLannister het volgende:
Ik verwoordde niks, ik vertelde hier wat Van Rossem zeiquote:Op zondag 11 januari 2015 16:27 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het is een van de factoren. Zoals jij het verwoordde is het alsof het de meest bepalende factor is geweest.
Hollande die bij het oversteken van een rioolput vergeet zijn armen wijd te houden.quote:
Je zei dat je het ermee eens was, slim.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik verwoordde niks, ik vertelde hier wat Van Rossem zei
Geschiedenis wordt natuurlijk geleerd in zijn oversimplificatie, waar decennia's in één bladzijde worden uitgelegd.quote:
Dat bedoel ik. Hoe jij verwoorde wat Van Rossem zei. Blijkbaar is dat dus precies hoe hij het zei. Des te meer geldig is de kritiek erop.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:28 schreef Strani het volgende:
"Maarten van Rossem had echt een goeie uitspraak:"quote:Op zondag 11 januari 2015 16:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ben ik ook. Jezus, het was maar een puntje mensen, niet meteen een reden om me te vierendelen.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:29 schreef VromeBroeder het volgende:
[..]
Je zei dat je het ermee eens was, slim.
En je verwoordde eigenlijk wel wat want je citeerde hem niet letterlijk.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze gaan een regenboogdans doen en sinterklaasliedjes zingen. Tuurlijk gaan ze niks doenquote:Op zondag 11 januari 2015 16:30 schreef TywinLannister het volgende:
[..]
Nee. Vraag me gewoon af of deze mensen nog iets speciaals gaan doen?
Als je me quote moet je me wel goed quoten. En ik ben je sarcasme een beetje zat kerel. Dat je dat doet met mensen die je niet kent is al irritant genoeg maar dat je dat bij mij ook flikt zegt veel over jou.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"Maarten van Rossem had echt een goeie uitspraak:"
Die EU moet veel harder kapodt dan de islam. Mooie afleidingsmanoeuvre dit in Frankrijk...
Obama is allang blij dat het terreur zich nu naar Europa verplaatst. Amerika is het verdeelde Europa waarschijnlijk meer dan zat.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:30 schreef Roland010 het volgende:
Heeft Amerika helemaal geen vertegenwoordiger gestuurd eigenlijk? Opvallend. Ik snap dat Obama niet zomaar even kan komen, maar ik had op z'n minst wel Kerry verwacht ofzo.
Een gaat niet zonder de ander, de EU is namelijk wat de islam in Europa faciliteert.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:30 schreef El_Matador het volgende:
"Maarten van Rossem had echt een goeie uitspraak:"
Die EU moet veel harder kapodt dan de islam. Mooie afleidingsmanoeuvre dit in Frankrijk...
quote:Op zondag 11 januari 2015 16:32 schreef AhmedJaret het volgende:
dus als ik het goed begrijp gaan mnu duizenden mensen de straat op omdat er wat mensen zijn gestorven? wat is zo speciaal dat ze nu allemaal naar buiten komen
lichtelijk overdreven dit kudde gedrag weer
Nee. En die vallen ook niet te redden want beiden zijn voor eeuwig 'werk in uitvoering'.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:31 schreef DeParo het volgende:
Hebben jullie nu het gevoel dat de democratie en het recht op vrije meningsuiting gered zijn?!
Vooral Kerry, want die kent blijkbaar frans.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:30 schreef Roland010 het volgende:
Heeft Amerika helemaal geen vertegenwoordiger gestuurd eigenlijk? Opvallend. Ik snap dat Obama niet zomaar even kan komen, maar ik had op z'n minst wel Kerry verwacht ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |