Mossad?quote:Op zondag 11 januari 2015 16:34 schreef SuicideErrorist het volgende:
Waarschijnlijk is ze dit afgeraden door de inlichtingendiensten.
Hey, u is terug. Lang geleden, welkom. Eens met Inso.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:31 schreef DeParo het volgende:
Hebben jullie nu het gevoel dat de democratie en het recht op vrije meningsuiting gered zijn?!
Wat heeft Frans er mee te maken? Hou hem er lekker buiten.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:32 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Vooral Kerry, want die kent blijkbaar frans.
Hoofdletter G, ja ik kan geen DM's beantwoorden, want had al een reactie op jouw DM gestuurd van een halfjaar geledenquote:Op zondag 11 januari 2015 16:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hey, u is terug. Lang geleden, welkom. Eens met Inso.
Het gaat om de symboliek. Er worden idd overal ter wereld mensen vermoord, maar dit was een keiharde aanval op de vrijheid van meningsuiting. De basis van de democratie.quote:
Niet intrappen. Zijn discussie-tactiek bestaat altijd uit veel sarcasme en etaleren van vage kennis om mensen te verwarren.quote:
quote:Op zondag 11 januari 2015 16:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat heeft Frans er mee te maken? Hou hem er lekker buiten.
Die basis wordt wereldwijd wel wat vaker aangevallen hoor. Maar als het hier gebeurt dan breekt de pleuris uit.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:36 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Het gaat om de symboliek. Er worden idd overal ter wereld mensen vermoord, maar dit was een keiharde aanval op de vrijheid van meningsuiting. De basis van de democratie.
ditquote:Op zondag 11 januari 2015 16:36 schreef iBenny het volgende:
800.000 of 2 miljoen is nogal een verschil
Zou me niet verbazen. Ze schijnen nog steeds met honderdduizenden vast te staan aan het begin van de route en omringende straten.quote:
Ik ken 'm wel hoor. Ben het ook regelmatig met 'm eens. Hij kan ook gewoon op juiste wijze discussiėren maar daar leent dit topic zich sowieso niet echt voor.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet intrappen. Zijn discussie-tactiek bestaat altijd uit veel sarcasme en etaleren van vage kennis om mensen te verwarren.
Mooi toch? Blijkbaar hecht men er hier meer waarde aan dan elders.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:36 schreef VromeBroeder het volgende:
Die basis wordt wereldwijd wel wat vaker aangevallen hoor. Maar als het hier gebeurt dan breekt de pleuris uit.
Ik ben het ook wel eens met 'm eens. En hij kan het inderdaad wel maar meestal heeft hij er geen zin in en richt hij zich liever op het respectloos behandelen van anderen. In het echt is ie aardiger dan hier.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:37 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik ken 'm wel hoor. Ben het ook regelmatig met 'm eens. Hij kan ook gewoon op juiste wijze discussiėren maar daar leent dit topic zich sowieso niet echt voor.
Je kunt je afvragen na hoeveel aanslagen op cartoonisten men nu eens overstapt op een iets minder besmette ideologie.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:37 schreef AhmedJaret het volgende:
en de aanhangers van de islam groeit met de dag
Frankrijk is dan ook geen mallotenland waar dat dagelijks gebeurd dus dan is het allemaal net wat bijzonderder.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:36 schreef VromeBroeder het volgende:
[..]
Die basis wordt wereldwijd wel wat vaker aangevallen hoor. Maar als het hier gebeurt dan breekt de pleuris uit.
Goed punt.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:38 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Mooi toch? Blijkbaar hecht men er hier meer waarde aan dan elders.
Maar wat was jouw idee geweest? Ik begrijp je ergens wel hoor, maar laten we niet te cynisch zijn.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:37 schreef AhmedJaret het volgende:
en straks mogen ze dat hele plein schoonvegen en zijn ze er geen meter mee opschoten; niemand komt terug van de dood, de volgende actie is al in de voorbereiding en de aanhangers van de islam groeit met de dag
maar goed wat doen die fransen anders op zo een zondag
ik keur niets af zet alleen vraagtekens bij de effecyiviteit van deze groepsverzameling en brandende kaarsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |