Vermoort is goed in die context.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
omdat je een debiel bent die simpele woorden niet kan spellen
en je plaatje is een dom propaganda plaatje waar misschien 3-jarigen in zouden trappen
Ja jij doet dus echt geen uni, debiele zionistquote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:41 schreef GhpH het volgende:
[..]
Vermoort is goed in die context.
Het gaat hier trouwens om grammatica. Ga maar weer terug op inburgering moslimpje.
Oke je hebt me op mijn grammaticaquote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja jij doet dus echt geen uni, debiele zionist
ga maar weer terug naar de basisschool:
http://www.mijnwoordenboek.nl/werkwoord/vermoorden
Zo, dat is een willekeurige vraag.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:47 schreef GhpH het volgende:
[..]
Oke je hebt me op mijn grammatica[ afbeelding ]
Nu: hoe rechtvaardig jij kindersoldaten?
Dat is namelijk het wapen van Palestina. Jij moet nodig Nog wat zeggen over israel. Die alleen aan verdediging doen. Maar jij kiest palestina omdat jij ook een moslim bent en jij volgens de quran alle joden dood wilquote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Zo, dat is een willekeurige vraag.
Niet.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:58 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dat is namelijk het wapen van Palestina. Jij moet nodig Nog wat zeggen over israel. Die alleen aan verdediging doen. Maar jij kiest palestina omdat jij ook een moslim bent en jij volgens de quran alle joden dood wil
Zie je. En in een volgend topic ga je weer zeggen dat je me hebt uitgeluld terwijl je alleen grammatica hebt verbeterd (waarvan je ook nog eens dacht dat het spelling is).quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ga maar iemand anders lastigvallen met je onzin & domheid
"vermoort is correct hoor"![]()
Precies wat ik zei op 17:32quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:23 schreef Homijn het volgende:
De Holocaust is een daadwerkelijke gebeurtenis. Religie is verzonnen. Daarom gaat de vergelijking mank en is de klacht onterecht. Ik zou deze niet in je klachtenbundel stoppen, TS.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:26 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Precies wat ik zei op 17:32
neh niet echtquote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:16 schreef GhpH het volgende:
[..]
Zie je. En in een volgend topic ga je weer zeggen dat je me hebt uitgeluld terwijl je alleen grammatica hebt verbeterd (waarvan je ook nog eens dacht dat het spelling is).
Palestijntje, nu sta je met je mond vol tanden.
In het Nederlandse recht bestaat een discriminatieverbod.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:27 schreef Copthorne het volgende:
Waarom menen wij, onder het mom van vrijheid van meningsuiting, tegen alles aan te mogen trappen, terwijl we zelf een grote wond hebben die de holocaust heet en die op straffe van strafrechtelijke vervolging niet belachelijk gemaakt mag worden?
In rechtspraak is beslist dat ontkennen van de Holocaust ("revisionisme") een vorm is van discriminatie. Daarom is het verboden. Het ridiculiseren of belachelijk maken van de Holocaust is absoluut niet verboden - maar dat hadden anderen je ook al verteld.quote:Hij die zich in het openbaar, mondeling of bij geschrift of afbeelding, opzettelijk beledigend uitlaat over een groep mensen wegens hun ras, hun godsdienst of levensovertuiging, hun hetero- of homoseksuele gerichtheid of hun lichamelijke, psychische of verstandelijke handicap, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie.
Mag je mohammed wel ontkennen?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
In het Nederlandse recht bestaat een discriminatieverbod.
[..]
In rechtspraak is beslist dat ontkennen van de Holocaust ("revisionisme") een vorm is van aanzetten tot haat en/of discriminatie. Daarom is het verboden. Het ridiculiseren of belachelijk maken van de Holocaust is absoluut niet verboden - maar dat hadden anderen je ook al verteld.
Cartoons maken over de profeet Mohammed is, wat je er ook van vindt, geen aanzetten tot discriminatie. Daarom kan het niet onder het discriminatieverbod vallen, terwijl dat voor Holocaustontkenning wel geldt.
Voila. Daar is je antwoord. Of je het er mee eens bent moet iedereen zelf bepalen.
dt-fouten vallen onder grammatica, Achmed....quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
neh niet echt
het is trouwens een spelfout, geen grammaticafout. vermoort bestaat niet, domme debiel.
Ik zou nou jezelf niet nog meer voor schut laten zetten
Gast, je maakt een taalfout en wordt daar op aangesproken. Zielige discussie dit.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:37 schreef GhpH het volgende:
[..]
dt-fouten vallen onder grammatica, Achmed....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 januari 2015 00:49 schreef nuck_chorris het volgende:
Ik hou ook niet van grappen over de holocaust, mijn opa is namelijk omgekomen in een concentratiekamp.Zelfs Adolf Hitler vond deze mop oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen maar omdat er een spatie tussen het procentteken en het getal staat?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zowat 100% van de moslimfuckers kan niet spellen.
Geen idee, maar ik heb het niet alleen over terrorisme, maar ook over cultuur en opvattingen (van het geloof). In Iran zijn ze heel streng (dus tot vervelends aan toe) en daar zijn ze sjiitisch.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:41 schreef C.Carrera het volgende:
[..]
Ik geef je grotendeels gelijk behalve dat gedeelte over sji'ieten en gematigden, wanneer was de laatste keer dat je hoorde van een terroristische aanval gepleegd door een sji'iet of een gematigde? Vrijwel alle terroristische organisaties van nu zijn soennitisch: is, jabat al-nusra, boko haram, al shabaab, taliban.
Je bent duidelijk totaal niet op de hoogte van de situatie in Iran, daar vond een revolutie plaats onder leiding van de geestelijken omdat de bevolking het zat was dat de koning die daar neer gezet was nadat het democratisch gekozen staatshoofd door Amerika was afgezet nadat hij alle oliebedrijven genationaliseerd had. De bevolking van Iran is bijna in zijn geheel moslim maar zeker niet allemaal praktiserend laat staan streng praktiserend en dat word ondersteund door de statistieken.quote:Op zondag 11 januari 2015 05:11 schreef EmTheBest het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb het niet alleen over terrorisme, maar ook over cultuur en opvattingen (van het geloof). In Iran zijn ze heel streng (dus tot vervelends aan toe) en daar zijn ze sjiitisch.
Hezbollah pleegt volgens mij nog wel eens aanslagen.
Ik vind het trouwens ook ongelooflijk dat er niks tegen Boko Haram gedaan wordt in het Westen, ik denk dat ze even erg zijn als IS.
Wat een onzin. Mohammed bestond gewoon en de dingen die hij heeft gezegd en gedaan heeft hij gezegd en gedaan.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:46 schreef tja77 het volgende:
Ach, het ene is fictie/verbeelding het andere de waarheid.
Zelfde als grapjes maken over roodkapje, moet kunnen toch?
ach, Mohammed (varken is met hem) kon niet eens schrijven en die zien de moslims als perfectquote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:37 schreef GhpH het volgende:
[..]
dt-fouten vallen onder grammatica, Achmed....
quote:Op zondag 11 januari 2015 12:45 schreef Eyip het volgende:
[..]
ach, Mohammed (varken is met hem) kon niet eens schrijven en die zien de moslims als perfect![]()
[ afbeelding ]
Koran is geen fictie, behalve alle dingen die over God gaan.quote:Op zondag 11 januari 2015 12:35 schreef zovty het volgende:
[..]
Wat een onzin. Mohammed bestond gewoon en de dingen die hij heeft gezegd en gedaan heeft hij gezegd en gedaan.
Koran is alles behalve fictie.
Jezus ook niet. Dus?quote:Op zondag 11 januari 2015 12:45 schreef Eyip het volgende:
[..]
ach, Mohammed (varken is met hem) kon niet eens schrijven en die zien de moslims als perfect![]()
[ afbeelding ]
Jij bent zo anti-religie dat het een religie op zich is geworden.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:05 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook anti-christen maar de islam is vele malen radicaler dan het christendom
Het weerwoord van religieuzen, doen alsof atheïsme ook een religie isquote:Op zondag 11 januari 2015 14:07 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij bent zo anti-religie dat het een religie op zich is geworden.
Atheïsme en antitheisme zijn 2 verschillende dingen.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:08 schreef GhpH het volgende:
[..]
Het weerwoord van religieuzen, doen alsof atheïsme ook een religie is
Moet je niet eerst de theos erkennen om er tegen te kunnen zijnquote:Op zondag 11 januari 2015 14:13 schreef Peunage het volgende:
[..]
Atheïsme en antitheisme zijn 2 verschillende dingen.
Nouja er zijn 2 soorten anti-theïsmequote:Op zondag 11 januari 2015 14:19 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Moet je niet eerst de theos erkennen om er tegen te kunnen zijn?
En ze claimen de religie van vrede te zijn.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:36 schreef Phorcys het volgende:
Het zijn eigenlijk hele vredelievende mensen hoor.
[ afbeelding ]
Dat maakt antitheïsme ook zo belachelijk.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:19 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Moet je niet eerst de theos erkennen om er tegen te kunnen zijn?
Hoezo, antitheisten zijn tegen geloof, daarvoor moet je niet het bestaan van god(en) te erkennen.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:32 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat maakt antitheïsme ook zo belachelijk.
Ik weet niet wat mogelijk belachelijker zou kunnen zijn dan religie.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:32 schreef Peunage het volgende:
[..]
Daar zijn verschillende theorieën over, wat het precies betekent.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:39 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Hoezo, antitheisten zijn tegen geloof, daarvoor moet je niet het bestaan van god(en) te erkennen.
Klopt, maar dat wil ook zeggen dat je perfect antitheist kunt zijn zonder het bestaan van god(en) te erkennen.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:00 schreef Peunage het volgende:
[..]
Daar zijn verschillende theorieën over, wat het precies betekent.
Ironisch. Kort geleden gaf je nog toe dat je de koran niet hebt gelezen en het ook niet zult doen.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:30 schreef GhpH het volgende:
[..]
En ze claimen de religie van vrede te zijn.
Ik heb genoeg verzen uit de koran gezien die haatdragend zijn.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:10 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Ironisch. Kort geleden gaf je nog toe dat je de koran niet hebt gelezen en het ook niet zult doen.
Ach man emigreer naar Israel.quote:
Hoezo? Omdat ik tegen terreurpalestijnen ben?quote:Op zondag 11 januari 2015 15:17 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Ach man emigreer naar Israel.
Geen plaats in NL voor typetjes zoals jij.
Als Islam de religie van vrede zou zijn dan zouden de islam-extremisten iedereen toch willen knuffelen, of niet?quote:Op zondag 11 januari 2015 15:18 schreef SuperFood het volgende:
de islam is niet de religie van de vrede. lijkt me een non-issue.
Nogmaals, je hebt het boek niet gelezen.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:13 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik heb genoeg verzen uit de koran gezien die haatdragend zijn.
misschien zijn ze communicatief gehandicapt, ik hou de optie open.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:19 schreef GhpH het volgende:
[..]
Als Islam de religie van vrede zou zijn dan zouden de islam-extremisten iedereen toch willen knuffelen, of niet?
Ik hoef niet dat hele boek te lezen om daar een oordeel over te hebben.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:20 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Nogmaals, je hebt het boek niet gelezen.
Raar en simpel om dan meteen een conclusie te trekken.
De voor jihad ronselende imams/predikers dan zeker ook niet?quote:Op zondag 11 januari 2015 15:20 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Dat is zeker makkelijk. Je hebt geen kennis op dit gebied (Islam) omdat je het niet hebt bestudeert, je bent dus onwetend. Net als de zoveel anderen op dit forum, nextquote:Op zondag 11 januari 2015 15:22 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik hoef niet dat hele boek te lezen om daar een oordeel over te hebben.
Dat is wel lekker makkelijk hè.
Ik heb genoeg citaten gelezen die haat en dergelijken voortbrengen. Als er ook lieve gedichtjes in staan, dat boeit mij niet. Het gaat mij erom dat dit boek oproept tot moord.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:25 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Dat is zeker makkelijk. Je hebt geen kennis op dit gebied (Islam) omdat je het niet hebt bestudeert, je bent dus onwetend. Net als de zoveel anderen op dit forum, next
http://www.biblestudytool(...)px?q=exodus+34:11-26quote:Op zondag 11 januari 2015 15:27 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik heb genoeg citaten gelezen die haat en dergelijken voortbrengen. Als er ook lieve gedichtjes in staan, dat boeit mij niet. Het gaat mij erom dat dit boek oproept tot moord.
Klein voorbeeldje:
And kill them wherever you find them, and turn them out from where they have turned you out. And Al-Fitnah [disbelief] is worse than killing...
but if they desist, then lo! Allah is forgiving and merciful. And fight them until there is no more Fitnah [disbelief and worshipping of others along with Allah] and worship is for Allah alone. But if they cease, let there be no transgression except against Az-Zalimun (the polytheists, and wrong-doers, etc.)
Waarom kom je met de bijbel aan als het hier over de koran gaat?quote:Op zondag 11 januari 2015 15:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
http://www.biblestudytool(...)px?q=exodus+34:11-26
Omdat elk geloof zo'n minpuntjes heeft.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:30 schreef GhpH het volgende:
[..]
Waarom kom je met de bijbel aan als het hier over de koran gaat?
Dat de bijbel ook door knettergekken is geschreven weet ik ook, het probleem met de Islam is dat hun proporties van terroristen en hun supporters buitengewoon groot zijn
En je punt is? Waarom mag hij geen conclusie trekken wanneer er bepaalde dingen in staan die al zo fout zijn dat de rest van de inhoud van dat boek het in zijn ogen niet meer goed kan maken?quote:Op zondag 11 januari 2015 15:20 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Jouw manier van redeneren en je zelfoverschatting.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:55 schreef GhpH het volgende:
Ik weet niet wat mogelijk belachelijker zou kunnen zijn dan religie.
Excuses voor het vertrouwen in wetenschap en het wantrouwen in een fictiefiguur. Je doet altijd alsof je atheïst bent achteraf maar volgens mij ben jij gewoon gelovig omdat je telkens butthurt bent over feiten.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jouw manier van redeneren en je zelfoverschatting.
Koran kan geïnterpreteerd worden, extremisten maken er misbruik van.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:22 schreef NotYou het volgende:
[..]
De voor jihad ronselende imams/predikers dan zeker ook niet?
Wat maakt de ene interpretatie meer legitiem dan de andere?quote:Op zondag 11 januari 2015 15:38 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Koran kan geïnterpreteerd worden, extremisten maken er misbruik van.
Om welke vers gaat dit?quote:Op zondag 11 januari 2015 15:27 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik heb genoeg citaten gelezen die haat en dergelijken voortbrengen. Als er ook lieve gedichtjes in staan, dat boeit mij niet. Het gaat mij erom dat dit boek oproept tot moord.
Klein voorbeeldje:
And kill them wherever you find them, and turn them out from where they have turned you out. And Al-Fitnah [disbelief] is worse than killing...
but if they desist, then lo! Allah is forgiving and merciful. And fight them until there is no more Fitnah [disbelief and worshipping of others along with Allah] and worship is for Allah alone. But if they cease, let there be no transgression except against Az-Zalimun (the polytheists, and wrong-doers, etc.)
Jij hebt dat ding toch gelezen? Of doe jij ook aan selectief lezen en skip je alle boze stukjes?quote:
Al je oorzaak-gevolg verbanden rammelen het grootste gedeelte van de tijd en het enige wat je doet zijn stromanredeneringen omver halen.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:37 schreef GhpH het volgende:
Excuses voor het vertrouwen in wetenschap en het wantrouwen in een fictiefiguur. Je doet altijd alsof je atheïst bent achteraf maar volgens mij ben jij gewoon gelovig omdat je telkens butthurt bent over feiten.
Dat je het gewoon niet verteert kan krijgen dat we niks zijn
quote:Op zondag 11 januari 2015 15:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij hebt dat ding toch gelezen? Of doe jij ook aan selectief lezen en skip je alle boze stukjes?
Helaas dat je niet met je verlies om kan gaan Hoink. Nergens kom jij feitelijk met iets aanzetten. Alleen maar gefaalde kritiek op mij leveren zodat onze discussies altijd uitlopen in een persoonlijk iets.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Al je oorzaak-gevolg verbanden rammelen het grootste gedeelte van de tijd en het enige wat je doet zijn stromanredeneringen omver halen.
Nu ook weer.
Hmm nee, je moet niet de theos erkennen maar slechts het bestaan van theïsme en dat maakt anti-theïsme volstrekt logisch.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:32 schreef Peunage het volgende:
Hij heeft gelijk shitty bronnenquote:Op zondag 11 januari 2015 15:53 schreef GhpH het volgende:
http://www.thereligionofpeace.com/pages/opinion-polls.htm
Inb4 Hoink die weer om de bron komt janken omdat hij geen poot heeft om op te staan.
Wil je de surah naam en nummer vermelden?quote:Op zondag 11 januari 2015 15:27 schreef GhpH het volgende:
[..]
Klein voorbeeldje:
Waar heb ik gezegd dat ik alles weet? Ik ben ook lerende. Ik heb de koran gelezen maar weet niet alles uit mijn hoofd. Ik vroeg me af om welke vers het gaat. Kan zo zijn dat hij essentiële informatie weg laat.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij hebt dat ding toch gelezen? Of doe jij ook aan selectief lezen en skip je alle boze stukjes?
Ad hominem. Eerst een stroman, nu dit, hiervoor allemaal generalisaties.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:48 schreef GhpH het volgende:
Helaas dat je niet met je verlies om kan gaan Hoink. Nergens kom jij feitelijk met iets aanzetten. Alleen maar gefaalde kritiek op mij leveren zodat onze discussies altijd uitlopen in een persoonlijk iets.
Was laatst ook hoor.. volgensmij was hij dat. Plaatste een gruwel stukje maar als je het stukje ervoor ging lezen en erna stond er ervoor: doe niemand wat aan die jou wat aan doet en dat het alleen in geval van oorlog toegepast mocht worden.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:57 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat ik alles weet? Ik ben ook lerende. Ik heb de koran gelezen maar weet niet alles uit mijn hoofd. Ik vroeg me af om welke vers het gaat. Kan zo zijn dat hij essentiële informatie weg laat.
Kloptquote:Op zondag 11 januari 2015 15:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Was laatst ook hoor.. volgensmij was hij dat. Plaatste een gruwel stukje maar als je het stukje ervoor ging lezen en erna stond er ervoor: doe niemand wat aan die jou wat aan doet en dat het alleen in geval van oorlog toegepast mocht worden.
Maar dat is meestal.. er word niet naar het geheel gekeken.
Ik heb het antwoord op die vraag al vaker herhaald. Omdat degedetineerden hun recht daarop verloren hebben door een ander van die vrijheid te beroven.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ad hominem. Eerst een stroman, nu dit, hiervoor allemaal generalisaties.
Ik heb trouwens nog steeds geen antwoord op mijn vraag waarom vrijheid als collectieve waarde van grotere waarde is in de publieke sfeer dan in de gevangenis.
Een waarde die maatschappijbreed gedragen wordt kan niet op een andere plek zomaar minder waard worden ofwel?
Hm?quote:Op zondag 11 januari 2015 16:15 schreef GhpH het volgende:
[..]
Kan je niet tegen de waarheid? Marokkaantje pls
>waarheidquote:Op zondag 11 januari 2015 16:15 schreef GhpH het volgende:
[..]
The historical context of this passage is not defensive warfare, since Muhammad and his Muslims had just relocated to Medina and were not under attack by their Meccan adversaries. In fact, the verses urge offensive warfare, in that Muslims are to drive Meccans out of their own city (which they later did). The use of the word "persecution" by some Muslim translators is thus disingenuous (the actual Muslim words for persecution - "idtihad" - and oppression - a variation of "z-l-m" - do not appear in the verse). The actual Arabic comes from "fitna" which can mean disbelief, or the disorder that results from unbelief or temptation. Taken as a whole, the context makes clear that violence is being authorized until "religion is for Allah" - ie. unbelievers desist in their unbelief.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Was laatst ook hoor.. volgensmij was hij dat. Plaatste een gruwel stukje maar als je het stukje ervoor ging lezen en erna stond er ervoor: doe niemand wat aan die jou wat aan doet en dat het alleen in geval van oorlog toegepast mocht worden.
Maar dat is meestal.. er word niet naar het geheel gekeken.
Zeggen dat de bronnen niet goed zijn maakt ze nog niet ongeldig. Zou je wel willen hèquote:Op zondag 11 januari 2015 16:17 schreef Crip het volgende:
[..]
>waarheid
>komt met ongeldige bronnen
>is waarheid omdat terroristen
>geert wilders zei het ook in fitna dus is waarheid
>sites kiezen die partijdig zijn
logicnotfound.exe
Nogmaals.. bron uit de koranquote:Op zondag 11 januari 2015 16:17 schreef GhpH het volgende:
[..]
The historical context of this passage is not defensive warfare, since Muhammad and his Muslims had just relocated to Medina and were not under attack by their Meccan adversaries. In fact, the verses urge offensive warfare, in that Muslims are to drive Meccans out of their own city (which they later did). The use of the word "persecution" by some Muslim translators is thus disingenuous (the actual Muslim words for persecution - "idtihad" - and oppression - a variation of "z-l-m" - do not appear in the verse). The actual Arabic comes from "fitna" which can mean disbelief, or the disorder that results from unbelief or temptation. Taken as a whole, the context makes clear that violence is being authorized until "religion is for Allah" - ie. unbelievers desist in their unbelief.
En nu opgerot met je hopeloze probeersels om de islam goed te praten.
>geeft toe dat slechte bronnen zijnquote:Op zondag 11 januari 2015 16:18 schreef GhpH het volgende:
[..]
Zeggen dat de bronnen niet goed zijn maakt ze nog niet ongeldig. Zou je wel willen hè
Nee, ik heb nergens toegegeven dat het slechte bronnen zouden zijn. Ik zeg alleen dat als jij ze zo noemt, dat het niet betekent dat ze slecht zijn.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:19 schreef Crip het volgende:
[..]
>geeft toe dat slechte bronnen zijn
>is waarheid hoor hurrdurr
You had only one job. Om welke vers gaat het?quote:Op zondag 11 januari 2015 16:20 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nee, ik heb nergens toegegeven dat het slechte bronnen zouden zijn. Ik zeg alleen dat als jij ze zo noemt, dat het niet betekent dat ze slecht zijn.
Leg mij inhoudelijk in waarom bijvoorbeeld deze bron ongeldig is: http://www.worldpublicopi(...)TARTII_Feb09_rpt.pdf
En ik wil dat je het lettertje per lettertje leest en dan pas een oordeel erover hebt. Net zoals mij zojuist gedwongen werd de koran helemaal te lezen.
Quran (2:191-193)quote:Op zondag 11 januari 2015 16:22 schreef Inspireme het volgende:
[..]
You had only one job. Om welke vers gaat het?
Precies voor het stukje wat jij plaatstequote:
En hoe.. maar het zielige is nog dat er mensen zijn die dat klakkeloos van andere sites aan nemen en niet zelf eerst even kijken of het wel klopt..quote:Op zondag 11 januari 2015 16:33 schreef Inspireme het volgende:
http://quran.com/2/188-194
Wat ongelofelijk sneu zeg. Hij heeft heel de surah Al Baqarah uit zn verband getrokken. Van deze islamofoben word je echt moe zeg.
Misschien zou jij je eens moeten laten nakijkenquote:Op zondag 11 januari 2015 16:23 schreef GhpH het volgende:
[..]
Quran (2:191-193)
Nu blij? Ga maar eens bladeren in jouw "mein kampf"
Klopt, helaas zijn daar heel veel van.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:35 schreef Crip het volgende:
[..]
En hoe.. maar het zielige is nog dat er mensen zijn die dat klakkeloos van andere sites aan nemen en niet zelf eerst even kijken of het wel klopt..
quote:Op zondag 11 januari 2015 16:15 schreef GhpH het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 januari 2015 16:35 schreef Crip het volgende:
[..]
En hoe.. maar het zielige is nog dat er mensen zijn die dat klakkeloos van andere sites aan nemen en niet zelf eerst even kijken of het wel klopt..
Ah jullie hebben ook GhpH leren kennen zo te zien...quote:Op zondag 11 januari 2015 16:33 schreef Inspireme het volgende:
http://quran.com/2/188-194
Wat ongelofelijk sneu zeg. Hij heeft heel de surah Al Baqarah uit zn verband getrokken. Van deze islamofoben word je echt moe zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |