Je bent duidelijk totaal niet op de hoogte van de situatie in Iran, daar vond een revolutie plaats onder leiding van de geestelijken omdat de bevolking het zat was dat de koning die daar neer gezet was nadat het democratisch gekozen staatshoofd door Amerika was afgezet nadat hij alle oliebedrijven genationaliseerd had. De bevolking van Iran is bijna in zijn geheel moslim maar zeker niet allemaal praktiserend laat staan streng praktiserend en dat word ondersteund door de statistieken.quote:Op zondag 11 januari 2015 05:11 schreef EmTheBest het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb het niet alleen over terrorisme, maar ook over cultuur en opvattingen (van het geloof). In Iran zijn ze heel streng (dus tot vervelends aan toe) en daar zijn ze sjiitisch.
Hezbollah pleegt volgens mij nog wel eens aanslagen.
Ik vind het trouwens ook ongelooflijk dat er niks tegen Boko Haram gedaan wordt in het Westen, ik denk dat ze even erg zijn als IS.
Wat een onzin. Mohammed bestond gewoon en de dingen die hij heeft gezegd en gedaan heeft hij gezegd en gedaan.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:46 schreef tja77 het volgende:
Ach, het ene is fictie/verbeelding het andere de waarheid.
Zelfde als grapjes maken over roodkapje, moet kunnen toch?
ach, Mohammed (varken is met hem) kon niet eens schrijven en die zien de moslims als perfectquote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:37 schreef GhpH het volgende:
[..]
dt-fouten vallen onder grammatica, Achmed....
quote:Op zondag 11 januari 2015 12:45 schreef Eyip het volgende:
[..]
ach, Mohammed (varken is met hem) kon niet eens schrijven en die zien de moslims als perfect![]()
[ afbeelding ]
Koran is geen fictie, behalve alle dingen die over God gaan.quote:Op zondag 11 januari 2015 12:35 schreef zovty het volgende:
[..]
Wat een onzin. Mohammed bestond gewoon en de dingen die hij heeft gezegd en gedaan heeft hij gezegd en gedaan.
Koran is alles behalve fictie.
Jezus ook niet. Dus?quote:Op zondag 11 januari 2015 12:45 schreef Eyip het volgende:
[..]
ach, Mohammed (varken is met hem) kon niet eens schrijven en die zien de moslims als perfect![]()
[ afbeelding ]
Jij bent zo anti-religie dat het een religie op zich is geworden.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:05 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook anti-christen maar de islam is vele malen radicaler dan het christendom
Het weerwoord van religieuzen, doen alsof atheïsme ook een religie isquote:Op zondag 11 januari 2015 14:07 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij bent zo anti-religie dat het een religie op zich is geworden.
Atheïsme en antitheisme zijn 2 verschillende dingen.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:08 schreef GhpH het volgende:
[..]
Het weerwoord van religieuzen, doen alsof atheïsme ook een religie is
Moet je niet eerst de theos erkennen om er tegen te kunnen zijnquote:Op zondag 11 januari 2015 14:13 schreef Peunage het volgende:
[..]
Atheïsme en antitheisme zijn 2 verschillende dingen.
Nouja er zijn 2 soorten anti-theïsmequote:Op zondag 11 januari 2015 14:19 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Moet je niet eerst de theos erkennen om er tegen te kunnen zijn?
En ze claimen de religie van vrede te zijn.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:36 schreef Phorcys het volgende:
Het zijn eigenlijk hele vredelievende mensen hoor.
[ afbeelding ]
Dat maakt antitheïsme ook zo belachelijk.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:19 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Moet je niet eerst de theos erkennen om er tegen te kunnen zijn?
Hoezo, antitheisten zijn tegen geloof, daarvoor moet je niet het bestaan van god(en) te erkennen.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:32 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat maakt antitheïsme ook zo belachelijk.
Ik weet niet wat mogelijk belachelijker zou kunnen zijn dan religie.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:32 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat maakt antitheïsme ook zo belachelijk.
Daar zijn verschillende theorieën over, wat het precies betekent.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:39 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Hoezo, antitheisten zijn tegen geloof, daarvoor moet je niet het bestaan van god(en) te erkennen.
Klopt, maar dat wil ook zeggen dat je perfect antitheist kunt zijn zonder het bestaan van god(en) te erkennen.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:00 schreef Peunage het volgende:
[..]
Daar zijn verschillende theorieën over, wat het precies betekent.
Ironisch. Kort geleden gaf je nog toe dat je de koran niet hebt gelezen en het ook niet zult doen.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:30 schreef GhpH het volgende:
[..]
En ze claimen de religie van vrede te zijn.
Ik heb genoeg verzen uit de koran gezien die haatdragend zijn.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:10 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Ironisch. Kort geleden gaf je nog toe dat je de koran niet hebt gelezen en het ook niet zult doen.
Ach man emigreer naar Israel.quote:
Hoezo? Omdat ik tegen terreurpalestijnen ben?quote:Op zondag 11 januari 2015 15:17 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Ach man emigreer naar Israel.
Geen plaats in NL voor typetjes zoals jij.
Als Islam de religie van vrede zou zijn dan zouden de islam-extremisten iedereen toch willen knuffelen, of niet?quote:Op zondag 11 januari 2015 15:18 schreef SuperFood het volgende:
de islam is niet de religie van de vrede. lijkt me een non-issue.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |