Nogmaals, je hebt het boek niet gelezen.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:13 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik heb genoeg verzen uit de koran gezien die haatdragend zijn.
misschien zijn ze communicatief gehandicapt, ik hou de optie open.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:19 schreef GhpH het volgende:
[..]
Als Islam de religie van vrede zou zijn dan zouden de islam-extremisten iedereen toch willen knuffelen, of niet?
Ik hoef niet dat hele boek te lezen om daar een oordeel over te hebben.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:20 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Nogmaals, je hebt het boek niet gelezen.
Raar en simpel om dan meteen een conclusie te trekken.
De voor jihad ronselende imams/predikers dan zeker ook niet?quote:Op zondag 11 januari 2015 15:20 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Dat is zeker makkelijk. Je hebt geen kennis op dit gebied (Islam) omdat je het niet hebt bestudeert, je bent dus onwetend. Net als de zoveel anderen op dit forum, nextquote:Op zondag 11 januari 2015 15:22 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik hoef niet dat hele boek te lezen om daar een oordeel over te hebben.
Dat is wel lekker makkelijk hè.
Ik heb genoeg citaten gelezen die haat en dergelijken voortbrengen. Als er ook lieve gedichtjes in staan, dat boeit mij niet. Het gaat mij erom dat dit boek oproept tot moord.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:25 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Dat is zeker makkelijk. Je hebt geen kennis op dit gebied (Islam) omdat je het niet hebt bestudeert, je bent dus onwetend. Net als de zoveel anderen op dit forum, next
http://www.biblestudytool(...)px?q=exodus+34:11-26quote:Op zondag 11 januari 2015 15:27 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik heb genoeg citaten gelezen die haat en dergelijken voortbrengen. Als er ook lieve gedichtjes in staan, dat boeit mij niet. Het gaat mij erom dat dit boek oproept tot moord.
Klein voorbeeldje:
And kill them wherever you find them, and turn them out from where they have turned you out. And Al-Fitnah [disbelief] is worse than killing...
but if they desist, then lo! Allah is forgiving and merciful. And fight them until there is no more Fitnah [disbelief and worshipping of others along with Allah] and worship is for Allah alone. But if they cease, let there be no transgression except against Az-Zalimun (the polytheists, and wrong-doers, etc.)
Waarom kom je met de bijbel aan als het hier over de koran gaat?quote:Op zondag 11 januari 2015 15:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
http://www.biblestudytool(...)px?q=exodus+34:11-26
Omdat elk geloof zo'n minpuntjes heeft.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:30 schreef GhpH het volgende:
[..]
Waarom kom je met de bijbel aan als het hier over de koran gaat?
Dat de bijbel ook door knettergekken is geschreven weet ik ook, het probleem met de Islam is dat hun proporties van terroristen en hun supporters buitengewoon groot zijn
En je punt is? Waarom mag hij geen conclusie trekken wanneer er bepaalde dingen in staan die al zo fout zijn dat de rest van de inhoud van dat boek het in zijn ogen niet meer goed kan maken?quote:Op zondag 11 januari 2015 15:20 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Jouw manier van redeneren en je zelfoverschatting.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:55 schreef GhpH het volgende:
Ik weet niet wat mogelijk belachelijker zou kunnen zijn dan religie.
Excuses voor het vertrouwen in wetenschap en het wantrouwen in een fictiefiguur. Je doet altijd alsof je atheïst bent achteraf maar volgens mij ben jij gewoon gelovig omdat je telkens butthurt bent over feiten.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jouw manier van redeneren en je zelfoverschatting.
Koran kan geïnterpreteerd worden, extremisten maken er misbruik van.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:22 schreef NotYou het volgende:
[..]
De voor jihad ronselende imams/predikers dan zeker ook niet?
Wat maakt de ene interpretatie meer legitiem dan de andere?quote:Op zondag 11 januari 2015 15:38 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Koran kan geïnterpreteerd worden, extremisten maken er misbruik van.
Om welke vers gaat dit?quote:Op zondag 11 januari 2015 15:27 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik heb genoeg citaten gelezen die haat en dergelijken voortbrengen. Als er ook lieve gedichtjes in staan, dat boeit mij niet. Het gaat mij erom dat dit boek oproept tot moord.
Klein voorbeeldje:
And kill them wherever you find them, and turn them out from where they have turned you out. And Al-Fitnah [disbelief] is worse than killing...
but if they desist, then lo! Allah is forgiving and merciful. And fight them until there is no more Fitnah [disbelief and worshipping of others along with Allah] and worship is for Allah alone. But if they cease, let there be no transgression except against Az-Zalimun (the polytheists, and wrong-doers, etc.)
Jij hebt dat ding toch gelezen? Of doe jij ook aan selectief lezen en skip je alle boze stukjes?quote:
Al je oorzaak-gevolg verbanden rammelen het grootste gedeelte van de tijd en het enige wat je doet zijn stromanredeneringen omver halen.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:37 schreef GhpH het volgende:
Excuses voor het vertrouwen in wetenschap en het wantrouwen in een fictiefiguur. Je doet altijd alsof je atheïst bent achteraf maar volgens mij ben jij gewoon gelovig omdat je telkens butthurt bent over feiten.
Dat je het gewoon niet verteert kan krijgen dat we niks zijn
quote:Op zondag 11 januari 2015 15:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij hebt dat ding toch gelezen? Of doe jij ook aan selectief lezen en skip je alle boze stukjes?
Helaas dat je niet met je verlies om kan gaan Hoink. Nergens kom jij feitelijk met iets aanzetten. Alleen maar gefaalde kritiek op mij leveren zodat onze discussies altijd uitlopen in een persoonlijk iets.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Al je oorzaak-gevolg verbanden rammelen het grootste gedeelte van de tijd en het enige wat je doet zijn stromanredeneringen omver halen.
Nu ook weer.
Hmm nee, je moet niet de theos erkennen maar slechts het bestaan van theïsme en dat maakt anti-theïsme volstrekt logisch.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:32 schreef Peunage het volgende:
Dat maakt antitheïsme ook zo belachelijk.
Hij heeft gelijk shitty bronnenquote:Op zondag 11 januari 2015 15:53 schreef GhpH het volgende:
http://www.thereligionofpeace.com/pages/opinion-polls.htm
Inb4 Hoink die weer om de bron komt janken omdat hij geen poot heeft om op te staan.
Wil je de surah naam en nummer vermelden?quote:Op zondag 11 januari 2015 15:27 schreef GhpH het volgende:
[..]
Klein voorbeeldje:
Waar heb ik gezegd dat ik alles weet? Ik ben ook lerende. Ik heb de koran gelezen maar weet niet alles uit mijn hoofd. Ik vroeg me af om welke vers het gaat. Kan zo zijn dat hij essentiële informatie weg laat.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij hebt dat ding toch gelezen? Of doe jij ook aan selectief lezen en skip je alle boze stukjes?
Ad hominem. Eerst een stroman, nu dit, hiervoor allemaal generalisaties.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:48 schreef GhpH het volgende:
Helaas dat je niet met je verlies om kan gaan Hoink. Nergens kom jij feitelijk met iets aanzetten. Alleen maar gefaalde kritiek op mij leveren zodat onze discussies altijd uitlopen in een persoonlijk iets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |