Was laatst ook hoor.. volgensmij was hij dat. Plaatste een gruwel stukje maar als je het stukje ervoor ging lezen en erna stond er ervoor: doe niemand wat aan die jou wat aan doet en dat het alleen in geval van oorlog toegepast mocht worden.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:57 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat ik alles weet? Ik ben ook lerende. Ik heb de koran gelezen maar weet niet alles uit mijn hoofd. Ik vroeg me af om welke vers het gaat. Kan zo zijn dat hij essentiële informatie weg laat.
Kloptquote:Op zondag 11 januari 2015 15:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Was laatst ook hoor.. volgensmij was hij dat. Plaatste een gruwel stukje maar als je het stukje ervoor ging lezen en erna stond er ervoor: doe niemand wat aan die jou wat aan doet en dat het alleen in geval van oorlog toegepast mocht worden.
Maar dat is meestal.. er word niet naar het geheel gekeken.
Ik heb het antwoord op die vraag al vaker herhaald. Omdat degedetineerden hun recht daarop verloren hebben door een ander van die vrijheid te beroven.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ad hominem. Eerst een stroman, nu dit, hiervoor allemaal generalisaties.
Ik heb trouwens nog steeds geen antwoord op mijn vraag waarom vrijheid als collectieve waarde van grotere waarde is in de publieke sfeer dan in de gevangenis.
Een waarde die maatschappijbreed gedragen wordt kan niet op een andere plek zomaar minder waard worden ofwel?
Hm?quote:Op zondag 11 januari 2015 16:15 schreef GhpH het volgende:
[..]
Kan je niet tegen de waarheid? Marokkaantje pls
>waarheidquote:Op zondag 11 januari 2015 16:15 schreef GhpH het volgende:
[..]
The historical context of this passage is not defensive warfare, since Muhammad and his Muslims had just relocated to Medina and were not under attack by their Meccan adversaries. In fact, the verses urge offensive warfare, in that Muslims are to drive Meccans out of their own city (which they later did). The use of the word "persecution" by some Muslim translators is thus disingenuous (the actual Muslim words for persecution - "idtihad" - and oppression - a variation of "z-l-m" - do not appear in the verse). The actual Arabic comes from "fitna" which can mean disbelief, or the disorder that results from unbelief or temptation. Taken as a whole, the context makes clear that violence is being authorized until "religion is for Allah" - ie. unbelievers desist in their unbelief.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Was laatst ook hoor.. volgensmij was hij dat. Plaatste een gruwel stukje maar als je het stukje ervoor ging lezen en erna stond er ervoor: doe niemand wat aan die jou wat aan doet en dat het alleen in geval van oorlog toegepast mocht worden.
Maar dat is meestal.. er word niet naar het geheel gekeken.
Zeggen dat de bronnen niet goed zijn maakt ze nog niet ongeldig. Zou je wel willen hèquote:Op zondag 11 januari 2015 16:17 schreef Crip het volgende:
[..]
>waarheid
>komt met ongeldige bronnen
>is waarheid omdat terroristen
>geert wilders zei het ook in fitna dus is waarheid
>sites kiezen die partijdig zijn
logicnotfound.exe
Nogmaals.. bron uit de koranquote:Op zondag 11 januari 2015 16:17 schreef GhpH het volgende:
[..]
The historical context of this passage is not defensive warfare, since Muhammad and his Muslims had just relocated to Medina and were not under attack by their Meccan adversaries. In fact, the verses urge offensive warfare, in that Muslims are to drive Meccans out of their own city (which they later did). The use of the word "persecution" by some Muslim translators is thus disingenuous (the actual Muslim words for persecution - "idtihad" - and oppression - a variation of "z-l-m" - do not appear in the verse). The actual Arabic comes from "fitna" which can mean disbelief, or the disorder that results from unbelief or temptation. Taken as a whole, the context makes clear that violence is being authorized until "religion is for Allah" - ie. unbelievers desist in their unbelief.
En nu opgerot met je hopeloze probeersels om de islam goed te praten.
>geeft toe dat slechte bronnen zijnquote:Op zondag 11 januari 2015 16:18 schreef GhpH het volgende:
[..]
Zeggen dat de bronnen niet goed zijn maakt ze nog niet ongeldig. Zou je wel willen hè
Nee, ik heb nergens toegegeven dat het slechte bronnen zouden zijn. Ik zeg alleen dat als jij ze zo noemt, dat het niet betekent dat ze slecht zijn.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:19 schreef Crip het volgende:
[..]
>geeft toe dat slechte bronnen zijn
>is waarheid hoor hurrdurr
You had only one job. Om welke vers gaat het?quote:Op zondag 11 januari 2015 16:20 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nee, ik heb nergens toegegeven dat het slechte bronnen zouden zijn. Ik zeg alleen dat als jij ze zo noemt, dat het niet betekent dat ze slecht zijn.
Leg mij inhoudelijk in waarom bijvoorbeeld deze bron ongeldig is: http://www.worldpublicopi(...)TARTII_Feb09_rpt.pdf
En ik wil dat je het lettertje per lettertje leest en dan pas een oordeel erover hebt. Net zoals mij zojuist gedwongen werd de koran helemaal te lezen.
Quran (2:191-193)quote:Op zondag 11 januari 2015 16:22 schreef Inspireme het volgende:
[..]
You had only one job. Om welke vers gaat het?
Precies voor het stukje wat jij plaatstequote:
En hoe.. maar het zielige is nog dat er mensen zijn die dat klakkeloos van andere sites aan nemen en niet zelf eerst even kijken of het wel klopt..quote:Op zondag 11 januari 2015 16:33 schreef Inspireme het volgende:
http://quran.com/2/188-194
Wat ongelofelijk sneu zeg. Hij heeft heel de surah Al Baqarah uit zn verband getrokken. Van deze islamofoben word je echt moe zeg.
Misschien zou jij je eens moeten laten nakijkenquote:Op zondag 11 januari 2015 16:23 schreef GhpH het volgende:
[..]
Quran (2:191-193)
Nu blij? Ga maar eens bladeren in jouw "mein kampf"
Klopt, helaas zijn daar heel veel van.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:35 schreef Crip het volgende:
[..]
En hoe.. maar het zielige is nog dat er mensen zijn die dat klakkeloos van andere sites aan nemen en niet zelf eerst even kijken of het wel klopt..
quote:Op zondag 11 januari 2015 16:15 schreef GhpH het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 januari 2015 16:35 schreef Crip het volgende:
[..]
En hoe.. maar het zielige is nog dat er mensen zijn die dat klakkeloos van andere sites aan nemen en niet zelf eerst even kijken of het wel klopt..
Ah jullie hebben ook GhpH leren kennen zo te zien...quote:Op zondag 11 januari 2015 16:33 schreef Inspireme het volgende:
http://quran.com/2/188-194
Wat ongelofelijk sneu zeg. Hij heeft heel de surah Al Baqarah uit zn verband getrokken. Van deze islamofoben word je echt moe zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |