SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stoerder IRL.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Is hij alleen maar stoer op het internet? Valt me tegen.
Nee ik ben dan buiten adem. Ik moet eten ofzo dan word ik diep.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:57 schreef WammesWaggel het volgende:
Ga anders samen trainen! Uit mijn observaties blijkt dat de meest diepzinnige gesprekken plaatsvinden in the gym.
Buiten adem. Diep.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee ik ben dan buiten adem. Ik moet eten ofzo dan word ik diep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Praten in the gymquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:57 schreef WammesWaggel het volgende:
Ga anders samen trainen! Uit mijn observaties blijkt dat de meest diepzinnige gesprekken plaatsvinden in the gym.
Jij niet, genoeg anderen wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:51 schreef Crip het volgende:
Sorry ik houd me niet zo bezig met wie iedereen doet of waar iemand woont. Toevallig was vorige week nog in Rotterdam.
Oké, dan spreken we af in Utrecht.
Bedanktquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:51 schreef zarGon het volgende:
IRL is Weiss enorm chill, leuk praten met hem.
Oke doen we. Niet schreeuwen tegen me he..quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
Praten in the gymWat een hekel heb ik daar aan zeg
![]()
Als je al kan praten tussen je setjes door doe je echt iets verkeerd![]()
Sowieso mannen die met een chick naar de gym komen en gaan flirtrainenflikker op
[..]
Jij niet, genoeg anderen wel.
Utrecht is prima.
[..]
Bedankt
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:01 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Buiten adem. Diep.
Ik snap je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Why should Iquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:05 schreef Crip het volgende:
Oke doen we. Niet schreeuwen tegen me he..
Vandaar mijn postquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
Praten in the gymWat een hekel heb ik daar aan zeg
![]()
Als je al kan praten tussen je setjes door doe je echt iets verkeerd![]()
Sowieso mannen die met een chick naar de gym komen en gaan flirtrainenflikker op
Dat je met deze jood wil meeten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat is er
[..]
Zeg ik wat en dan kom jij met kuthoer gooien etc. Is iets voor jou.
Damn. Wist niet eens dat dat bestond. Nu wil ik hetquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:15 schreef Crip het volgende:
ik heb croissants gevuld met banketbakkersroom kersen en slagroom gehaald.
fucking ongesteldheid
Weet niet of je deze combi precies overal krijgt. Bij onze bakker wel.. echt zo fucking orgasme in je mond. Vergeet een vent.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Damn. Wist niet eens dat dat bestond. Nu wil ik het
Mn broekje is ook wat natter geworden door deze postquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Weet niet of je deze combi precies overal krijgt. Bij onze bakker wel.. echt zo fucking orgasme in je mond. Vergeet een vent.
Je bijt en je proeft die boterachtige verse croissant en dan die banketbakkers room en het extra romige van de slagroom en dan proef je die zure frisse kers.
En dan glijd ik bijna van me stoel af door mn orgasm.
Jij hebt thuglife op je UI jij hebt niet eens 's fucking recht van spreken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:21 schreef Bami-Powner het volgende:
je suis charlie ui
zoek toch een leven
Je weet niet eens wat dat is, hou maar je bekquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij hebt thuglife op je UI jij hebt niet eens 's fucking recht van spreken.
Kom even langsbrengen dan, skkltje.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Weet niet of je deze combi precies overal krijgt. Bij onze bakker wel.. echt zo fucking orgasme in je mond. Vergeet een vent.
Je bijt en je proeft die boterachtige verse croissant en dan die banketbakkers room en het extra romige van de slagroom en dan proef je die zure frisse kers.
En dan glijd ik bijna van me stoel af door mn orgasm.
Ja wow echt jammer dat ik geen straat kennis heb en weet hoe ik moet overleven zonder mijn street homiez. Fuck je eigen familie allemaal rats toch ja haha. Je hebt geen zeker geen school nodig he straat leert je alles wat je nodig hebt toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:22 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat dat is, hou maar je bek
Ik weet hoe dat voelt. ;cquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mn broekje is ook wat natter geworden door deze post
Kom zelf langs, jij hebt een auto skklquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:23 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Kom even langsbrengen dan, skkltje.
Ow, ik mag ook komen? Gezellig.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Kom zelf langs, jij hebt een auto skkl
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:29 schreef Unlabeled het volgende:
crip en weissman...![]()
dat wordt nog eens wat
[ afbeelding ]
Je weet wat ze zeggen, mensen die elkaar haten hebben de beste sex.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:29 schreef Unlabeled het volgende:
crip en weissman...![]()
dat wordt nog eens wat
[ afbeelding ]
True.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen, mensen die elkaar haten hebben de beste sex.
Je kent me niet en je begint al zo te praten, dat is geen goede zet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja wow echt jammer dat ik geen straat kennis heb en weet hoe ik moet overleven zonder mijn street homiez. Fuck je eigen familie allemaal rats toch ja haha. Je hebt geen zeker geen school nodig he straat leert je alles wat je nodig hebt toch?
Bitch je weet nog maar net hoe je je kont moet afvegen en dan kom je hier praten alsof je een thuglife hebt terwijl je lekker warm thuis achter je laptopje zit.
Je hebt zeker GTA San Andreas gespeeld en vanaf toen dacht je dat je thuglife had.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:31 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Je kent me niet en je begint al zo te praten, dat is geen goede zet.
Dat was jij toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Je hebt zeker GTA San Andreas gespeeld en vanaf toen dacht je dat je thuglife had.
GTA San Andreas is een goed spel, daarover valt niet te klagen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Je hebt zeker GTA San Andreas gespeeld en vanaf toen dacht je dat je thuglife had.
Onhandig momentquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tijdens menstruatie piekt geilheid nu eenmaal.
wtf?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:03 schreef Crip het volgende:
I feel so bad for this guy
http://www.jergy.com/white-guy-steals-asian-girl-chinese-guy/
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat een paar nog regelmatig meelezen. Eentje heeft zelfs de befaamde Turkenopfok cheesecake gemaakt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:28 schreef zarGod het volgende:
[..]
Een aantal is het wel gelukt...
Levo, Bilge, wikwakka2, GenusButeo, IHVK, Ayca....
Niet gegaan.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:39 schreef TheMagnificent het volgende:
Hoe was je dagje Amsterdam? Heb je nog een Starbaks kunnen vinden?
Volgens een Chineze meid die ik ken noemt men die meiden een clubgirl, die hangen daar rond en kan iedereen gewoon mee naar huis nemen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:03 schreef Crip het volgende:
I feel so bad for this guy
http://www.jergy.com/white-guy-steals-asian-girl-chinese-guy/
Moet wel. Zo passief is niemand.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:44 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Volgens een Chineze meid die ik ken noemt men die meiden een clubgirl, die hangen daar rond en kan iedereen gewoon mee naar huis nemen.
Die gele knul kende haar vast ook pas net.
Moet je als Hollander eens proberen bij Mehmet in Antalyaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:56 schreef Landysh het volgende:
Maar blijft zielig. Beetje je chick laten jatten door een buitenlander.
Eerste waar ik aan dacht.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:02 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Moet je als Hollander eens proberen bij Mehmet in Antalya
Arme Chineesstond eerder ook op www.Chinasmack.com
Alle buitenlanders terug naar Marokko! Ja toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:56 schreef Landysh het volgende:
Maar blijft zielig. Beetje je chick laten jatten door een buitenlander.
Die wallen beginnen nu wel fenomenale vormen te krijgen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:35 schreef Crip het volgende:
Verdomme Ebru Umar met haar hoofd springt meteen weer als een geile hond op deze bandwagon.
https://www.facebook.com/video.php?v=1534327193483198
Poor gurl.. zelfs MAC Pro longwear concealer zal haar niet helpen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:40 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die wallen beginnen nu wel fenomenale vormen te krijgen.
Crip, ik snap niet zo goed waarom die chicks in opmaakfilmpjes ALTIJD concealer gebruiken ook al hebben ze totaal geen wallen? Je hebt die witte verf/krijtachtige die je in je foundation doet blenden waardoor je zo'n highlight effect krijgt, die snap ik. Maar waarom die huidkleurige concealer onder je foundation als je toch geen wallen hebt?quote:
Vergeet niet de camera laat hun huid veel beter uizien dan werkelijkheid.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:14 schreef Landysh het volgende:
[..]
Crip, ik snap niet zo goed waarom die chicks in opmaakfilmpjes ALTIJD concealer gebruiken ook al hebben ze totaal geen wallen? Je hebt die witte verf/krijtachtige die je in je foundation doet blenden waardoor je zo'n highlight effect krijgt, die snap ik. Maar waarom die huidkleurige concealer onder je foundation als je toch geen wallen hebt?
Ik ben trouwens zelf ook in de concealer val getrapt.Maar ik kan niet zeggen dat ik veel verschil merk, sterker nog, heb juist het gevoel dat het mij ouder laat lijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm mjah misschien doe ik het wel fout of zo.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Vergeet niet de camera laat hun huid veel beter uizien dan werkelijkheid.
Als je totaal geen donkere kringen hebt of wallen is het zeer zeker niet nodig. Maar meeste doen dat toch alsnog omdat er altijd wel ebetje donkerheid is voornamelijk bij de ooghoek in de binnenkant. Dat highlight en frist gezicht op meteen
Welke concealer gebruik je onder je ogen?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:20 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hmm mjah misschien doe ik het wel fout of zo.
Van ysl. Maar meh.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Welke concealer gebruik je onder je ogen?
touche eclat?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:25 schreef Landysh het volgende:
[..]
Van ysl. Maar meh.![]()
Heb trouwens ook wel andere geprobeerd bij vriendin enzo maar ik ben gewoon geen concealer type of person denk ik.
touche eclat werkt dan ook horrible als concealer. Is alleen puur een highlighter voor net onder je ogen/cheekbones want hij geeft helemaal geen coverage.quote:
Oh dan gebruik ik hem verkeerd idd.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:28 schreef Crip het volgende:
[..]
touche eclat werkt dan ook horrible als concealer. Is alleen puur een highlighter voor net onder je ogen/cheekbones want hij geeft helemaal geen coverage.
Ik raad Maybeline instant age rewind aan of Maybeline Fit me concealer. ^^
ja,meid ik ben het een beetje met je eens.Een vrouw mag zich (als ze getrouwd is) zeker opmaken.Met opmaken bedoel ik niet een ,gaan liggen en een poederdoos op je hoofd laten vallen,maar gewoon lichtjes en alleen als je getrouwd bent.Ik wil ook nog even tegen alle make-up wijven zeggen:'Je kan beter minder op gaan doen ,want jullie blijven lelijk,wat je er ook opsmeert.(als t voor de jongens is)quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:34 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh dan gebruik ik hem verkeerd idd.Maar ik vind eigenlijk ook niet dat ik concealer nodig heb. Het is niet dat het helemaal glad is onder mijn ogen maar heb nooit last van wallen. Misschien moet ik die touche eclat maar beter leren gebruiken of zo.
moral of the story: blah blah blah blahquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja,meid ik ben het een beetje met je eens.Een vrouw mag zich (als ze getrouwd is) zeker opmaken.Met opmaken bedoel ik niet een ,gaan liggen en een poederdoos op je hoofd laten vallen,maar gewoon lichtjes en alleen als je getrouwd bent.Ik wil ook nog even tegen alle make-up wijven zeggen:'Je kan beter minder op gaan doen ,want jullie blijven lelijk,wat je er ook opsmeert.(als t voor de jongens is)
beslama
oke vuilniszakquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:32 schreef Crip het volgende:
[..]
moral of the story: blah blah blah blah
beslama
je bent 14 ofso hahaahwhahahquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Zo moet je niet praten over degene die je heeft gebaard.
ik hou van kipquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:34 schreef Crip het volgende:
[..]
>14 ofzo
>vat de reactie niet
> hahaahwhauahauha.
Make-up op doen wanneer je getrouwd bent! Wat is daar het nut van?!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja,meid ik ben het een beetje met je eens.Een vrouw mag zich (als ze getrouwd is) zeker opmaken.Met opmaken bedoel ik niet een ,gaan liggen en een poederdoos op je hoofd laten vallen,maar gewoon lichtjes en alleen als je getrouwd bent.Ik wil ook nog even tegen alle make-up wijven zeggen:'Je kan beter minder op gaan doen ,want jullie blijven lelijk,wat je er ook opsmeert.(als t voor de jongens is)
beslama
wat is dan het verschil met nu?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:36 schreef Landysh het volgende:
[..]
Make-up op doen wanneer je getrouwd bent! Wat is daar het nut van?!
Wanneer ik eenmaal aan de man ben knip ik mijn haren kort, gooi ik mijn make-up uit het raam en eet ik mezelf dik en bol.
alsof jij ooit gaat trouwen met je 102 kgquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:36 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wanneer ik eenmaal aan de man ben knip ik mijn haren kort, gooi ik mijn make-up uit het raam en eet ik mezelf dik en bol.
Wie ben jij nou weerquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:36 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
wat is dan het verschil met nu?
Sorry jongen, ben eerder een skinny bitch dan 102 kg. Dus meh.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
alsof jij ooit gaat trouwen met je 102 kg
(gehoord van betrouwbare bronnen)
Oh welke van de twee homo's ben jij? Haal jullie altijd door elkaar.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:41 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Opzichter en
Lokale buurman
ik had gehoord van stimorol- dat jij aandacht ging vragen in userfotos en toen je foto weg had gehaald whahaquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:42 schreef Landysh het volgende:
[..]
Sorry jongen, ben eerder een skinny bitch dan 102 kg. Dus meh.
Jij kunt slecht liegen. Je hebt al eens gezegd dat je een skinny bitch wilt zijn ondanks dat je weet dat dat voor de meeste mannen niet nodig is.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:36 schreef Landysh het volgende:
[..]
de linker die andere is deucequote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:43 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh welke van de twee homo's ben jij? Haal jullie altijd door elkaar.
Deuce is geen homo, hij praat altijd over zijn penis in objecten duwen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:43 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
de linker die andere is deuce
Ja manly objects!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Deuce is geen homo, hij praat altijd over zijn penis in objecten duwen.
Oh die met die knappe vriend.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:43 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
de linker die andere is deuce
Nou die dude in de sauna laatst dacht daar anders overquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Tranny is gewoon een vrouw met pener hoor
Misschien heb ik iemand op het oog die alleen op skinny bitchez valt weet jij veel.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Jij kunt slecht liegen. Je hebt al eens gezegd dat je een skinny bitch wilt zijn ondanks dat je weet dat dat voor de meeste mannen niet nodig is.
Geef maar toe: je doet het voor jezelf! Egoist! Hoe durf je!
Ik snap deze post niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:46 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Kijk jij weer foto's in de spiegel?
Raar kind ben je ook
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:36 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
wat is dan het verschil met nu?
oww jmmr.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:46 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Nou die dude in de sauna laatst dacht daar anders over
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:42 schreef Landysh het volgende:
[..]
Sorry jongen, ben eerder een skinny bitch dan 102 kg. Dus meh.
Ben ik de enige die om aandacht vraagt in US?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik had gehoord van stimorol- dat jij aandacht ging vragen in userfotos en toen je foto weg had gehaald whaha
Ik ben 65 kilo nu. Tien kilo verwijderd van mijn skinny bitch goal, 37 kilo van 102 kilo. Is gewoon simpel rekenen hoor. Ayıcık.quote:
nee allemaal debielen daarquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:49 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ben ik de enige die om aandacht vraagt in US?
Ja, en? Vind het behoorlijk amuserend hoe jullie daar zo over vallen. Die mensen die trippen over het verwijderen van mijn pics amuseren mij meer dan de reacties van die mannen die geilen op alles met een vagina.
Kan je ook zo goed zwemmen?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:52 schreef Crip het volgende:
65 kilo met 1.67 en dan is ze geen skinny bitch
dan ben ik een fucking orka
Nee man kan niet eens 's zwemmen. Fucked up.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:53 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Kan je ook zo goed zwemmen?
aaah, met van die zwembandjes om je arm wel toch?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee man kan niet eens 's zwemmen. Fucked up.
Ja het wisselt. Ene keer 64, dan 65 of 66. Ligt er een beetje aan wanneer ik weeg.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:52 schreef Crip het volgende:
een marokkaan die te dik isquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:52 schreef Crip het volgende:
Kinda-ish. Maar ik vind zwemmen horrible krijg trauma als ik eraan denk.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:54 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
aaah, met van die zwembandjes om je arm wel toch?
haha goeie comeback.. is het geen tijd voor jou om joden te gaan zwart maken op klb?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
een marokkaan die te dik is
verassend
Ach overwin uw angst!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Kinda-ish. Maar ik vind zwemmen horrible krijg trauma als ik eraan denk.
grapje, je bent niet boos nu tochquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:58 schreef Crip het volgende:
[..]
haha goeie comeback.. is het geen tijd voor jou om joden te gaan zwart maken op klb?
Nehhhhhhh.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:58 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ach overwin uw angst!
Ik ga jullie weer verlaten kunnen jullie weer turks brabbelen
Bye!
Boos worden om onder matige trollpogingen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
grapje, je bent niet boos nu toch
sommige mensen worden dat anders wel, lieve sgatquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Boos worden om onder matige trollpogingen.
''lieve sgat''quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
sommige mensen worden dat anders wel, lieve sgat
Hij haat jou?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:15 schreef Landysh het volgende:
Xaban blijft stil. Hoe verassend ook.
Hij heeft nog nooit een foto van mij gezien, mij nog nooit gemeet maar blijft al jaren volhouden dat ik dik ben. Daarentegen hebben zo'n 6 mensen uit dit topic mij gemeet die in feite zouden kunnen bevestigen dat ik niet lieg over mijn figuur. Maar hij blijft dezelde shit herhalen?
Wat zou zijn motief zijn behalve goedkoop trollen?
Mooi figuurtje hoorquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:15 schreef Landysh het volgende:
Xaban blijft stil. Hoe verassend ook.
Hij heeft nog nooit een foto van mij gezien, mij nog nooit gemeet maar blijft al jaren volhouden dat ik dik ben. Daarentegen hebben zo'n 6 mensen uit dit topic mij gemeet die in feite zouden kunnen bevestigen dat ik niet lieg over mijn figuur. Maar hij blijft dezelde shit herhalen?
Wat zou zijn motief zijn behalve goedkoop trollen?
Dat sowieso. Maar ik heb hem nooit iets aangedaan en zijn 'dikzak' opmerkingen zijn al jaren bezig en een beetje uit het niets begonnen. Dus iets zegt mij dat zijn haat door iets anders wordt getriggerd.quote:
Haha jaaa drukke tijden man, nieuwe bijbaan, maandag huurcontract voor kamer tekenen. FOK staat even op pauzequote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ey, jij leeft ook nog. Ben je solidair met Kb? Echt anders hier zonder jullie.
Jawel heb connecties en weet je FB foto'squote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:24 schreef Landysh het volgende:
[..]
Lief maar jij hebt mij niet gezien.
Ik wel vandaag. Ik was de hele dag aan het wachten bij de AMC.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:24 schreef Landysh het volgende:
[..]
Lief maar jij hebt mij niet gezien.
Ik ben niet gegaan skkl.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik wel vandaag. Ik was de hele dag aan het wachten bij de AMC.
#Niksmismee #zouraken #welmethandschoenen #omdatturk
Heb je xaban zijn foto ook gezien? Hij is dik.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:26 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Haha jaaa drukke tijden man, nieuwe bijbaan, maandag huurcontract voor kamer tekenen. FOK staat even op pauze
[..]
Jawel heb connecties en weet je FB foto's
Aha. Daarom keek ze raar naar mij toen ik heel hard 'cheesecake' riepquote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Aha. Daarom keek ze raar naar mij toen ik heel hard 'cheesecake' riep
Speed schijnt goed te werkenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:30 schreef TheMagnificent het volgende:
Hebben jullie tips waarmee ik deze nacht kan doorhalen? Heb het nodig.
En nee, geen energydrink ofzo in huis, wat bij mij toch geen effect heeft.
Dit werkt wel altijd:quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:30 schreef TheMagnificent het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ben je een fast caffeine metobolizer? #kenjednaquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:30 schreef TheMagnificent het volgende:
Dat zou wel eens kunnen, geen idee.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:32 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ben je een fast caffeine metobolizer? #kenjedna
Porno op 't achtergrond schijnt te helpen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:30 schreef TheMagnificent het volgende:
Check dan.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat zou wel eens kunnen, geen idee.
Hoe kan je dat checken? Want als ik pre-workout, koffie, energiedrank en dergelijke neem, ben ik de hele dag wakker, omdat het heel sloom inwerktquote:
Hoe moet ik me op m'n werk concentreren dan...quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:35 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Porno op 't achtergrond schijnt te helpen.
Eerste 30 minuten is het 'hard', maar daarna lukt het wel.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoe moet ik me op m'n werk concentreren dan...
In een buisje tuffen en opsturen naar murica. Maar bij 23andme gaat dat niet meer.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:36 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hoe kan je dat checken? Want als ik pre-workout, koffie, energiedrank en dergelijke neem, ben ik de hele dag wakker, omdat het heel sloom inwerkt
Wellicht wanneer ik weer genoeg geld heb om mee te gooienquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:38 schreef Landysh het volgende:
[..]
In een buisje tuffen en opsturen naar murica. Maar bij 23andme gaat dat niet meer.
Ja, same here. Caffeine werkt te goed
bij mij jammer genoeg.
Jaloersquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:40 schreef PlayingWithFire het volgende:
Wellicht wanneer ik weer genoeg geld heb om mee te gooien![]()
Maar bij een pre-workout wil ik dat het een uur of twee werkt en niet "freaking" 10 uur
Hoe flik je dat?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jaloers
Zulke dingen werken niet bij mij. Heb dan juist minder energy
Moet je wel een ander bedrijf zoeken he.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:40 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Wellicht wanneer ik weer genoeg geld heb om mee te gooien![]()
Maar bij een pre-workout wil ik dat het een uur of twee werkt en niet "freaking" 10 uur
I dont know. Is best klote.quote:
Ach, zijn vast genoeg van zulke bedrijvenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:43 schreef Landysh het volgende:
[..]
Moet je wel een ander bedrijf zoeken he.
Ja same i know the struggles. Misschien moet je aan de koffie of groene thee? Zit ook caffeine in natuurlijk maar lang niet zoveel als in energy!
Meestal moet je opgefuck'd rakenquote:
Lol.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:45 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ach, zijn vast genoeg van zulke bedrijven.
Van groene thee moet ik veel "poepen"
#jaloersquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O, wacht, het staat bij drug response. Fast metabolizer inderdaad.
Wanneer ik een periode iedere dag cruesli eet, krijg ik ook actievere darmen, heb ik gemerkt.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:45 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ach, zijn vast genoeg van zulke bedrijven.
Van groene thee moet ik veel "poepen"
Mis het wel. Ik heb alleen veel energy als ik weinig geslapen heb.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:45 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Meestal moet je opgefuck'd raken
Waarom? Wat voor voordelen heeft het?quote:
ama bir sey cikmiyorquote:
Dat, en gevoel dat ik dikker werd.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wanneer ik een periode iedere dag cruesli eet, krijg ik ook actievere darmen, heb ik gemerkt.
Begin met HIIT trainingen, kan wonderen doenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mis het wel. Ik heb alleen veel energy als ik weinig geslapen heb.
[..]
Waarom? Wat voor voordelen heeft het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zal eens proberenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:50 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Begin met HIIT trainingen, kan wonderen doen
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Huh why? Als je vaak naar de wc moet zou je juist niet dikker moeten worden.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:49 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Dat, en gevoel dat ik dikker werd.
Dat je veel energy kan drinken zonder al te veel zorgen te hoeven maken over insomnia en je gezondheid.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mis het wel. Ik heb alleen veel energy als ik weinig geslapen heb.
[..]
Waarom? Wat voor voordelen heeft het?
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:52 schreef mrstylo het volgende:
Thug life. Crip als ze een jongen was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
aha, op die fiets. Maar ik heb dat ook en heb last van insomniaquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dat je veel energy kan drinken zonder al te veel zorgen te hoeven maken over insomnia en je gezondheid.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:53 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Thug life. Crip als ze een jongen was.
Wanneer ik dagelijks cruesli eet.quote:
Gewoon WC gevoel,quote:
#YOLOquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:54 schreef TheMagnificent het volgende:
Wtf, ik krijg vriendschapsverzoek op FB van een Turkse supermarkt in de buurt.
Heb je ook last van insomnia wanneer je geen caffeine drinkt? Ik merk qua energie namelijk ook niet veel na het drinken van energy, maar het houdt mij zeker wel wakker in de nacht.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
aha, op die fiets. Maar ik heb dat ook en heb last van insomnia
[..]
Ik weet wel ietsquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:57 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hmmmpf. Dan weet ik het ook niet.
Ja. Ik heb al een volle jaar hier last van. Maar als ik energydrankje drink (net als vandaag), dan heb ik juist weer slaapquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:56 schreef Landysh het volgende:
[..]
Heb je ook last van insomnia wanneer je geen caffeine drinkt? Ik merk qua energie namelijk ook niet veel na het drinken van energy, maar het houdt mij zeker wel wakker in de nacht.
Porno op 't achtergrond.quote:
Nou dan weet je wat je moet doen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja. Ik heb al een volle jaar hier last van. Maar als ik energydrankje drink (net als vandaag), dan heb ik juist weer slaap
Hmmkeyquote:
Dus je typt nu alles met 1 hand? Respectquote:
Nee joh. Ik haat energydrankjes.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:00 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nou dan weet je wat je moet doen.
2 Handenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus je typt nu alles met 1 hand? Respect
[..]
Nee joh. Ik haat energydrankjes.
Doe je aan bekkenstoten?quote:
Doe aub niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:04 schreef Landysh het volgende:
I looooooooooove energy. Vooral golden power.![]()
![]()
![]()
Als er ooit golden power light en zonder caffeine uitkomt wordt dat mijn nieuwe water.
Gewoon nietquote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Doe je aan bekkenstoten?
[..]
Doe aub niet.
Na 4 blikjes ben ik total los.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:05 schreef Landysh het volgende:
Zo'n jongen op werk drinkt 8 van die dingen op een dag en slaapt prima zegt die.#muchjealous
Halal boksquote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:05 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Gewoon niet
Wat moet je met porno, fake ass
*boks*quote:
Hij heeft ook een dikke pens, beetje als xaban.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:06 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Na 4 blikjes ben ik total los.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:08 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hij heeft ook een dikke pens, beetje als xaban.
Dus beter niet doen.
Please contain your orgasm.quote:
Wel verdacht ditquote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:14 schreef TheMagnificent het volgende:
Al-Qaida/ISIS heeft meer aanslagen aangekondigd in Europa en Murica, net wanneer ik die kant op wil.
Ze willen in je broekje komen?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:15 schreef Landysh het volgende:
Ik vind het zo raar dat mensen die mij irl nooit groeten mij toevoegen op insta en facebook.
Zo'n jongen van de middelbare die twee jaar bij mij in de klas zat maar NOOIT met mij praatte voegt mij toe op insta en facebook. Why.
Geldt ook voor vrouwen...quote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:16 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ze willen in je broekje komen?
Anders zou ik het niet weten. Heb geen Facebook.
Wij allemaal hoor.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wel verdacht dit
Jij stond laatst ook nog achter de aanslagen in Parijs zei een user
quote:
Je wilt naar Europa toe? Welke kant op is dat?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:14 schreef TheMagnificent het volgende:
Al-Qaida/ISIS heeft meer aanslagen aangekondigd in Europa en Murica, net wanneer ik die kant op wil.
Niet. Ik viel gelukkig onder 'parasitaire koerden'quote:
quote:
Dat was een verkeerde vertaling. Ik zat achter m'n laptop het nieuws over de aanslagen aan het volgen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wel verdacht dit
Jij stond laatst ook nog achter de aanslagen in Parijs zei een user
quote:
Ben zelfs geopereerd daaraan. Door steeds op dezelfde plek te bijten was er wildvlees gaan groeien aan de binnenkant van mijn wang.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:26 schreef TheMagnificent het volgende:
Bijten jullie ook zo vaak aan de binnenkant van jullie wang? Ik heb van die vlezige binnenwangen en vandaag was het weer raak. Gebeurt wanneer ik iets te snel eet.
Lekker verhaal.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:28 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ben zelfs geopereerd daaraan. Door steeds op dezelfde plek te bijten was er wildvlees gaan groeien aan de binnenkant van mijn wang.
Alleen als ik een sexy chick ziequote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:26 schreef TheMagnificent het volgende:
Bijten jullie ook zo vaak aan de binnenkant van jullie wang? Ik heb van die vlezige binnenwangen en vandaag was het weer raak. Gebeurt wanneer ik iets te snel eet.
Genoeg penthouse verhalen die zo starten.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:31 schreef Landysh het volgende:
Ja was zo'n bolletje. De KNO arts vond het een irritante plek en zij dat het beter onder narcose gedaan kon worden.
Prima hoor. Verhaal aandikken en lekker een paar dagen vrij van school toen.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Genoeg penthouse verhalen die zo starten.
#Seinfeld
Ik wilde je nog verbeteren, maar had geen zin in boze Borte.quote:
Ouch, dan valt het bij mij nog mee.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:28 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ben zelfs geopereerd daaraan. Door steeds op dezelfde plek te bijten was er wildvlees gaan groeien aan de binnenkant van mijn wang.
Had die tijd van de maand kunnen zijn toch.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:37 schreef Landysh het volgende:
Alsof ik boos word om dat soort dingen.
Mijn posts zitten altijd vol met taal- en spelfouten maar sommige fouten kunnen gewoon echt niet. Zij en zei door elkaar halen bv.
Jij wordt boos om alles. Zelfs om mijn hilarische grappen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:37 schreef Landysh het volgende:
Alsof ik boos word om dat soort dingen.
Mijn posts zitten altijd vol met taal- en spelfouten maar sommige fouten kunnen gewoon echt niet. Zij en zei door elkaar halen bv.
Ze is dom, lomp, en famous.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:37 schreef Landysh het volgende:
Paris Hilton moet toch wel een van de meest 'meh' celebs ever zijn.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:37 schreef Landysh het volgende:
Paris Hilton moet toch wel een van de meest 'meh' celebs ever zijn.
Dat rijmtquote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:38 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ze is dom, lomp, en famous.
Nu nog een penis.
Tijdens die periode ben ik juist extra lief. Ik ben dan altijd bewuster van mijn gedrag en emoties.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Had die tijd van de maand kunnen zijn toch.
Bedoel ook famous - penisquote:
wives*quote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:40 schreef Landysh het volgende:
[..]
Tijdens die periode ben ik juist extra lief. Ik ben dan altijd bewuster van mijn gedrag en emoties.
Maar toen ik een paar jaar terug voor het eerst begon te pms'en was het echt hide yo kids hide yo wifes.
Dom is ze niet. Ze speelt dom.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:38 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ze is dom, lomp, en famous.
Nu nog een penis.
Ze heeft schoenmaat 43quote:
Oh ja. Sorryquote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:41 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja, daarom zit het in het liedje.
Ik ook. Lijkt me wel handig.quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:42 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik ook. Lijkt me wel handig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
ONZ / [DE GYM #601] Tu me plais Charlie
[..]
Ze is flawless jaquote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:50 schreef Landysh het volgende:
Queen B heeft zo'n mooie huidskleur..
quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze is flawless ja
[..]
[ afbeelding ]
Ik lach me doodquote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik lach me dood![]()
Zo slecht
[ afbeelding ]
quote:
Oké. Tijd om internationaal te gaan:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Trustenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 03:28 schreef Deuce92 het volgende:
Moet maar eens gaan slapen. Morgen werken.
Trusten, bitches.
Til-techniek oefenen. Niet vanuit je rug tillen maar vanuit je benen. Stabiel staan. Buikspieren aanspannen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:42 schreef Crip het volgende:
Rugmassage nodig. Helerag kinderen tillen is funest voor je rug
Lol alsof je daar aan denkt als je 16 koters aan de lopende vand moet verwisselen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Til-techniek oefenen. Niet vanuit je rug tillen maar vanuit je benen. Stabiel staan. Buikspieren aanspannen.
Nee Ik zal jou geven.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:59 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Moet ik nu iets zeggen in de trant van 'ik zal je geven![]()
'?
Leer het jezelf aan, daarna word het een gewoonte en doe je het zonder erbij na te denken. 2 seconden je aandacht erbij houden kan je heel wat fysiokosten besparen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:51 schreef Crip het volgende:
Lol alsof je daar aan denkt als je 16 koters aan de lopende vand moet verwisselen.
Da's wel zo.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Leer het jezelf aan, daarna word het een gewoonte en doe je het zonder erbij na te denken. 2 seconden je aandacht erbij houden kan je heel wat fysiokosten besparen.
Ik zie dit steeds meer voorbij komen, blijkt heel slecht te zijnquote:Op zaterdag 10 januari 2015 07:25 schreef Landysh het volgende:
Deze is voor Unlabeled
http://fullips.com/
Is er dan niets meer heilig?!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 07:25 schreef Landysh het volgende:
Deze is voor Unlabeled
http://fullips.com/
Waar las je dat? Lijkt mij ook niet super gezond maar wel leuk voor af en toe. Wou meteen bestellen tot ik de prijs zag.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik zie dit steeds meer voorbij komen, blijkt heel slecht te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |