Sorry jongen, ben eerder een skinny bitch dan 102 kg. Dus meh.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
alsof jij ooit gaat trouwen met je 102 kg
(gehoord van betrouwbare bronnen)
Oh welke van de twee homo's ben jij? Haal jullie altijd door elkaar.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:41 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Opzichter en
Lokale buurman
ik had gehoord van stimorol- dat jij aandacht ging vragen in userfotos en toen je foto weg had gehaald whahaquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:42 schreef Landysh het volgende:
[..]
Sorry jongen, ben eerder een skinny bitch dan 102 kg. Dus meh.
Jij kunt slecht liegen. Je hebt al eens gezegd dat je een skinny bitch wilt zijn ondanks dat je weet dat dat voor de meeste mannen niet nodig is.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:36 schreef Landysh het volgende:
[..]
Make-up op doen wanneer je getrouwd bent! Wat is daar het nut van?!
Wanneer ik eenmaal aan de man ben knip ik mijn haren kort, gooi ik mijn make-up uit het raam en eet ik mezelf dik en bol.
de linker die andere is deucequote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:43 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh welke van de twee homo's ben jij? Haal jullie altijd door elkaar.
Deuce is geen homo, hij praat altijd over zijn penis in objecten duwen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:43 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
de linker die andere is deuce
Ja manly objects!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Deuce is geen homo, hij praat altijd over zijn penis in objecten duwen.
Oh die met die knappe vriend.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:43 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
de linker die andere is deuce
Nou die dude in de sauna laatst dacht daar anders overquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Tranny is gewoon een vrouw met pener hoor
Misschien heb ik iemand op het oog die alleen op skinny bitchez valt weet jij veel.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Jij kunt slecht liegen. Je hebt al eens gezegd dat je een skinny bitch wilt zijn ondanks dat je weet dat dat voor de meeste mannen niet nodig is.
Geef maar toe: je doet het voor jezelf! Egoist! Hoe durf je!
Ik snap deze post niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:46 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Kijk jij weer foto's in de spiegel?
Raar kind ben je ook
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:36 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
wat is dan het verschil met nu?
oww jmmr.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:46 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Nou die dude in de sauna laatst dacht daar anders over
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:42 schreef Landysh het volgende:
[..]
Sorry jongen, ben eerder een skinny bitch dan 102 kg. Dus meh.
Ben ik de enige die om aandacht vraagt in US?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik had gehoord van stimorol- dat jij aandacht ging vragen in userfotos en toen je foto weg had gehaald whaha
Ik ben 65 kilo nu. Tien kilo verwijderd van mijn skinny bitch goal, 37 kilo van 102 kilo. Is gewoon simpel rekenen hoor. Ayıcık.quote:
nee allemaal debielen daarquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:49 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ben ik de enige die om aandacht vraagt in US?
Ja, en? Vind het behoorlijk amuserend hoe jullie daar zo over vallen. Die mensen die trippen over het verwijderen van mijn pics amuseren mij meer dan de reacties van die mannen die geilen op alles met een vagina.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |