Sorry jongen, ben eerder een skinny bitch dan 102 kg. Dus meh.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
alsof jij ooit gaat trouwen met je 102 kg
(gehoord van betrouwbare bronnen)
Oh welke van de twee homo's ben jij? Haal jullie altijd door elkaar.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:41 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Opzichter en
Lokale buurman
ik had gehoord van stimorol- dat jij aandacht ging vragen in userfotos en toen je foto weg had gehaald whahaquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:42 schreef Landysh het volgende:
[..]
Sorry jongen, ben eerder een skinny bitch dan 102 kg. Dus meh.
Jij kunt slecht liegen. Je hebt al eens gezegd dat je een skinny bitch wilt zijn ondanks dat je weet dat dat voor de meeste mannen niet nodig is.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:36 schreef Landysh het volgende:
[..]
Make-up op doen wanneer je getrouwd bent! Wat is daar het nut van?!
Wanneer ik eenmaal aan de man ben knip ik mijn haren kort, gooi ik mijn make-up uit het raam en eet ik mezelf dik en bol.
de linker die andere is deucequote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:43 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh welke van de twee homo's ben jij? Haal jullie altijd door elkaar.
Deuce is geen homo, hij praat altijd over zijn penis in objecten duwen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:43 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
de linker die andere is deuce
Ja manly objects!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Deuce is geen homo, hij praat altijd over zijn penis in objecten duwen.
Oh die met die knappe vriend.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:43 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
de linker die andere is deuce
Nou die dude in de sauna laatst dacht daar anders overquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Tranny is gewoon een vrouw met pener hoor
Misschien heb ik iemand op het oog die alleen op skinny bitchez valt weet jij veel.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Jij kunt slecht liegen. Je hebt al eens gezegd dat je een skinny bitch wilt zijn ondanks dat je weet dat dat voor de meeste mannen niet nodig is.
Geef maar toe: je doet het voor jezelf! Egoist! Hoe durf je!
Ik snap deze post niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:46 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Kijk jij weer foto's in de spiegel?
Raar kind ben je ook
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:36 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
wat is dan het verschil met nu?
oww jmmr.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:46 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Nou die dude in de sauna laatst dacht daar anders over
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:42 schreef Landysh het volgende:
[..]
Sorry jongen, ben eerder een skinny bitch dan 102 kg. Dus meh.
Ben ik de enige die om aandacht vraagt in US?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik had gehoord van stimorol- dat jij aandacht ging vragen in userfotos en toen je foto weg had gehaald whaha
Ik ben 65 kilo nu. Tien kilo verwijderd van mijn skinny bitch goal, 37 kilo van 102 kilo. Is gewoon simpel rekenen hoor. Ayıcık.quote:
nee allemaal debielen daarquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:49 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ben ik de enige die om aandacht vraagt in US?
Ja, en? Vind het behoorlijk amuserend hoe jullie daar zo over vallen. Die mensen die trippen over het verwijderen van mijn pics amuseren mij meer dan de reacties van die mannen die geilen op alles met een vagina.
Kan je ook zo goed zwemmen?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:52 schreef Crip het volgende:
65 kilo met 1.67 en dan is ze geen skinny bitch
dan ben ik een fucking orka
Nee man kan niet eens 's zwemmen. Fucked up.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:53 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Kan je ook zo goed zwemmen?
aaah, met van die zwembandjes om je arm wel toch?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee man kan niet eens 's zwemmen. Fucked up.
Ja het wisselt. Ene keer 64, dan 65 of 66. Ligt er een beetje aan wanneer ik weeg.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:52 schreef Crip het volgende:
een marokkaan die te dik isquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:52 schreef Crip het volgende:
Kinda-ish. Maar ik vind zwemmen horrible krijg trauma als ik eraan denk.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:54 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
aaah, met van die zwembandjes om je arm wel toch?
haha goeie comeback.. is het geen tijd voor jou om joden te gaan zwart maken op klb?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
een marokkaan die te dik is
verassend
Ach overwin uw angst!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Kinda-ish. Maar ik vind zwemmen horrible krijg trauma als ik eraan denk.
grapje, je bent niet boos nu tochquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:58 schreef Crip het volgende:
[..]
haha goeie comeback.. is het geen tijd voor jou om joden te gaan zwart maken op klb?
Nehhhhhhh.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:58 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ach overwin uw angst!
Ik ga jullie weer verlaten kunnen jullie weer turks brabbelen
Bye!
Boos worden om onder matige trollpogingen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
grapje, je bent niet boos nu toch
sommige mensen worden dat anders wel, lieve sgatquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Boos worden om onder matige trollpogingen.
''lieve sgat''quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
sommige mensen worden dat anders wel, lieve sgat
Hij haat jou?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:15 schreef Landysh het volgende:
Xaban blijft stil. Hoe verassend ook.
Hij heeft nog nooit een foto van mij gezien, mij nog nooit gemeet maar blijft al jaren volhouden dat ik dik ben. Daarentegen hebben zo'n 6 mensen uit dit topic mij gemeet die in feite zouden kunnen bevestigen dat ik niet lieg over mijn figuur. Maar hij blijft dezelde shit herhalen?
Wat zou zijn motief zijn behalve goedkoop trollen?
Mooi figuurtje hoorquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:15 schreef Landysh het volgende:
Xaban blijft stil. Hoe verassend ook.
Hij heeft nog nooit een foto van mij gezien, mij nog nooit gemeet maar blijft al jaren volhouden dat ik dik ben. Daarentegen hebben zo'n 6 mensen uit dit topic mij gemeet die in feite zouden kunnen bevestigen dat ik niet lieg over mijn figuur. Maar hij blijft dezelde shit herhalen?
Wat zou zijn motief zijn behalve goedkoop trollen?
Dat sowieso. Maar ik heb hem nooit iets aangedaan en zijn 'dikzak' opmerkingen zijn al jaren bezig en een beetje uit het niets begonnen. Dus iets zegt mij dat zijn haat door iets anders wordt getriggerd.quote:
Haha jaaa drukke tijden man, nieuwe bijbaan, maandag huurcontract voor kamer tekenen. FOK staat even op pauzequote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ey, jij leeft ook nog. Ben je solidair met Kb? Echt anders hier zonder jullie.
Jawel heb connecties en weet je FB foto'squote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:24 schreef Landysh het volgende:
[..]
Lief maar jij hebt mij niet gezien.
Ik wel vandaag. Ik was de hele dag aan het wachten bij de AMC.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:24 schreef Landysh het volgende:
[..]
Lief maar jij hebt mij niet gezien.
Ik ben niet gegaan skkl.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik wel vandaag. Ik was de hele dag aan het wachten bij de AMC.
#Niksmismee #zouraken #welmethandschoenen #omdatturk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |