Hmm mjah misschien doe ik het wel fout of zo.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Vergeet niet de camera laat hun huid veel beter uizien dan werkelijkheid.
Als je totaal geen donkere kringen hebt of wallen is het zeer zeker niet nodig. Maar meeste doen dat toch alsnog omdat er altijd wel ebetje donkerheid is voornamelijk bij de ooghoek in de binnenkant. Dat highlight en frist gezicht op meteen
Welke concealer gebruik je onder je ogen?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:20 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hmm mjah misschien doe ik het wel fout of zo.
Van ysl. Maar meh.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Welke concealer gebruik je onder je ogen?
touche eclat?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:25 schreef Landysh het volgende:
[..]
Van ysl. Maar meh.![]()
Heb trouwens ook wel andere geprobeerd bij vriendin enzo maar ik ben gewoon geen concealer type of person denk ik.
touche eclat werkt dan ook horrible als concealer. Is alleen puur een highlighter voor net onder je ogen/cheekbones want hij geeft helemaal geen coverage.quote:
Oh dan gebruik ik hem verkeerd idd.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:28 schreef Crip het volgende:
[..]
touche eclat werkt dan ook horrible als concealer. Is alleen puur een highlighter voor net onder je ogen/cheekbones want hij geeft helemaal geen coverage.
Ik raad Maybeline instant age rewind aan of Maybeline Fit me concealer. ^^
ja,meid ik ben het een beetje met je eens.Een vrouw mag zich (als ze getrouwd is) zeker opmaken.Met opmaken bedoel ik niet een ,gaan liggen en een poederdoos op je hoofd laten vallen,maar gewoon lichtjes en alleen als je getrouwd bent.Ik wil ook nog even tegen alle make-up wijven zeggen:'Je kan beter minder op gaan doen ,want jullie blijven lelijk,wat je er ook opsmeert.(als t voor de jongens is)quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:34 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh dan gebruik ik hem verkeerd idd.Maar ik vind eigenlijk ook niet dat ik concealer nodig heb. Het is niet dat het helemaal glad is onder mijn ogen maar heb nooit last van wallen. Misschien moet ik die touche eclat maar beter leren gebruiken of zo.
moral of the story: blah blah blah blahquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja,meid ik ben het een beetje met je eens.Een vrouw mag zich (als ze getrouwd is) zeker opmaken.Met opmaken bedoel ik niet een ,gaan liggen en een poederdoos op je hoofd laten vallen,maar gewoon lichtjes en alleen als je getrouwd bent.Ik wil ook nog even tegen alle make-up wijven zeggen:'Je kan beter minder op gaan doen ,want jullie blijven lelijk,wat je er ook opsmeert.(als t voor de jongens is)
beslama
oke vuilniszakquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:32 schreef Crip het volgende:
[..]
moral of the story: blah blah blah blah
beslama
je bent 14 ofso hahaahwhahahquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Zo moet je niet praten over degene die je heeft gebaard.
ik hou van kipquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:34 schreef Crip het volgende:
[..]
>14 ofzo
>vat de reactie niet
> hahaahwhauahauha.
Make-up op doen wanneer je getrouwd bent! Wat is daar het nut van?!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja,meid ik ben het een beetje met je eens.Een vrouw mag zich (als ze getrouwd is) zeker opmaken.Met opmaken bedoel ik niet een ,gaan liggen en een poederdoos op je hoofd laten vallen,maar gewoon lichtjes en alleen als je getrouwd bent.Ik wil ook nog even tegen alle make-up wijven zeggen:'Je kan beter minder op gaan doen ,want jullie blijven lelijk,wat je er ook opsmeert.(als t voor de jongens is)
beslama
wat is dan het verschil met nu?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:36 schreef Landysh het volgende:
[..]
Make-up op doen wanneer je getrouwd bent! Wat is daar het nut van?!
Wanneer ik eenmaal aan de man ben knip ik mijn haren kort, gooi ik mijn make-up uit het raam en eet ik mezelf dik en bol.
alsof jij ooit gaat trouwen met je 102 kgquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:36 schreef Landysh het volgende:
[..]
Make-up op doen wanneer je getrouwd bent! Wat is daar het nut van?!
Wanneer ik eenmaal aan de man ben knip ik mijn haren kort, gooi ik mijn make-up uit het raam en eet ik mezelf dik en bol.
Wie ben jij nou weerquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:36 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
wat is dan het verschil met nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |