wtf?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:03 schreef Crip het volgende:
I feel so bad for this guy
http://www.jergy.com/white-guy-steals-asian-girl-chinese-guy/
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat een paar nog regelmatig meelezen. Eentje heeft zelfs de befaamde Turkenopfok cheesecake gemaakt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:28 schreef zarGod het volgende:
[..]
Een aantal is het wel gelukt...
Levo, Bilge, wikwakka2, GenusButeo, IHVK, Ayca....
Niet gegaan.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:39 schreef TheMagnificent het volgende:
Hoe was je dagje Amsterdam? Heb je nog een Starbaks kunnen vinden?
Volgens een Chineze meid die ik ken noemt men die meiden een clubgirl, die hangen daar rond en kan iedereen gewoon mee naar huis nemen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:03 schreef Crip het volgende:
I feel so bad for this guy
http://www.jergy.com/white-guy-steals-asian-girl-chinese-guy/
Moet wel. Zo passief is niemand.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:44 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Volgens een Chineze meid die ik ken noemt men die meiden een clubgirl, die hangen daar rond en kan iedereen gewoon mee naar huis nemen.
Die gele knul kende haar vast ook pas net.
Moet je als Hollander eens proberen bij Mehmet in Antalyaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:56 schreef Landysh het volgende:
Maar blijft zielig. Beetje je chick laten jatten door een buitenlander.
Eerste waar ik aan dacht.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:02 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Moet je als Hollander eens proberen bij Mehmet in Antalya
Arme Chineesstond eerder ook op www.Chinasmack.com
Alle buitenlanders terug naar Marokko! Ja toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:56 schreef Landysh het volgende:
Maar blijft zielig. Beetje je chick laten jatten door een buitenlander.
Die wallen beginnen nu wel fenomenale vormen te krijgen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:35 schreef Crip het volgende:
Verdomme Ebru Umar met haar hoofd springt meteen weer als een geile hond op deze bandwagon.
https://www.facebook.com/video.php?v=1534327193483198
Poor gurl.. zelfs MAC Pro longwear concealer zal haar niet helpen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:40 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die wallen beginnen nu wel fenomenale vormen te krijgen.
Crip, ik snap niet zo goed waarom die chicks in opmaakfilmpjes ALTIJD concealer gebruiken ook al hebben ze totaal geen wallen? Je hebt die witte verf/krijtachtige die je in je foundation doet blenden waardoor je zo'n highlight effect krijgt, die snap ik. Maar waarom die huidkleurige concealer onder je foundation als je toch geen wallen hebt?quote:
Vergeet niet de camera laat hun huid veel beter uizien dan werkelijkheid.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:14 schreef Landysh het volgende:
[..]
Crip, ik snap niet zo goed waarom die chicks in opmaakfilmpjes ALTIJD concealer gebruiken ook al hebben ze totaal geen wallen? Je hebt die witte verf/krijtachtige die je in je foundation doet blenden waardoor je zo'n highlight effect krijgt, die snap ik. Maar waarom die huidkleurige concealer onder je foundation als je toch geen wallen hebt?
Ik ben trouwens zelf ook in de concealer val getrapt.Maar ik kan niet zeggen dat ik veel verschil merk, sterker nog, heb juist het gevoel dat het mij ouder laat lijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |