SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stoerder IRL.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Is hij alleen maar stoer op het internet? Valt me tegen.
Nee ik ben dan buiten adem. Ik moet eten ofzo dan word ik diep.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:57 schreef WammesWaggel het volgende:
Ga anders samen trainen! Uit mijn observaties blijkt dat de meest diepzinnige gesprekken plaatsvinden in the gym.
Buiten adem. Diep.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee ik ben dan buiten adem. Ik moet eten ofzo dan word ik diep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Praten in the gymquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:57 schreef WammesWaggel het volgende:
Ga anders samen trainen! Uit mijn observaties blijkt dat de meest diepzinnige gesprekken plaatsvinden in the gym.
Jij niet, genoeg anderen wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:51 schreef Crip het volgende:
Sorry ik houd me niet zo bezig met wie iedereen doet of waar iemand woont. Toevallig was vorige week nog in Rotterdam.
Oké, dan spreken we af in Utrecht.
Bedanktquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:51 schreef zarGon het volgende:
IRL is Weiss enorm chill, leuk praten met hem.
Oke doen we. Niet schreeuwen tegen me he..quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
Praten in the gymWat een hekel heb ik daar aan zeg
![]()
Als je al kan praten tussen je setjes door doe je echt iets verkeerd![]()
Sowieso mannen die met een chick naar de gym komen en gaan flirtrainenflikker op
[..]
Jij niet, genoeg anderen wel.
Utrecht is prima.
[..]
Bedankt
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:01 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Buiten adem. Diep.
Ik snap je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Why should Iquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:05 schreef Crip het volgende:
Oke doen we. Niet schreeuwen tegen me he..
Vandaar mijn postquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
Praten in the gymWat een hekel heb ik daar aan zeg
![]()
Als je al kan praten tussen je setjes door doe je echt iets verkeerd![]()
Sowieso mannen die met een chick naar de gym komen en gaan flirtrainenflikker op
Dat je met deze jood wil meeten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat is er
[..]
Zeg ik wat en dan kom jij met kuthoer gooien etc. Is iets voor jou.
Damn. Wist niet eens dat dat bestond. Nu wil ik hetquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:15 schreef Crip het volgende:
ik heb croissants gevuld met banketbakkersroom kersen en slagroom gehaald.
fucking ongesteldheid
Weet niet of je deze combi precies overal krijgt. Bij onze bakker wel.. echt zo fucking orgasme in je mond. Vergeet een vent.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Damn. Wist niet eens dat dat bestond. Nu wil ik het
Mn broekje is ook wat natter geworden door deze postquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Weet niet of je deze combi precies overal krijgt. Bij onze bakker wel.. echt zo fucking orgasme in je mond. Vergeet een vent.
Je bijt en je proeft die boterachtige verse croissant en dan die banketbakkers room en het extra romige van de slagroom en dan proef je die zure frisse kers.
En dan glijd ik bijna van me stoel af door mn orgasm.
Jij hebt thuglife op je UI jij hebt niet eens 's fucking recht van spreken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:21 schreef Bami-Powner het volgende:
je suis charlie ui
zoek toch een leven
Je weet niet eens wat dat is, hou maar je bekquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij hebt thuglife op je UI jij hebt niet eens 's fucking recht van spreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |