quote:
Inb4
Jacqueline zit op haar bed als ik haar slaapkamer binnen kom lopen. Ze ziet er weer lekker uit. Ze is 16 jaar. en 1,63 lang en weegt een kilo of 50 verder bezit ze een paar mooie borsten maatje 85B met mooie roze tepelhoven niet groter dan een euromunt. Met twee geile tepels. Ze heeft een kort rokje aan met een leuk hemdje erop. Natuurlijke schoonheid als ze is, hoeft ze bijna geen make up te gebruiken. En met haar mooie blauwe ogen kijkt ze me aan. Ik ben haar oudere broer, 19 jaar. 1.96 cm hoog met een goed afgetraind lichaam. Niet zo gek, als je bedenkt dat ik beroepsmilitair ben. Door omstandigheden thuis, heb ik de zorg over mijn zus op mij genomen en wonen dan ook samen.
Je ziet er weer lekker uit zeg ik tegen haar. Prompt staat Jacqueline op en begint haar kleding en lichaam te showen. Je bent al een echte dame aan het worden zo, prijs ik haar. Jacqueline bloost. Jacqueline zegt; misschien wel een dame maar nog geen vrouw. Ik kijk haar vragend aan. Ze is ondertussen op haar bed gaan zitten, met twee handen stevig tussen haar benen geklemd. En als ik het mij niet verbeeld, beweegt ze zachtjes haar onderlichaam tegen die twee handen van haar. Nog steeds blozend verklaart ze dat ze nog maagd is en daarom nog geen vrouw is. Ik zeg tegen haar dat dat alleen maar goed is van haar, Waarop ze opspringt en hard roept dat ze geneukt wilt worden.