Dat was een verkeerde vertaling. Ik zat achter m'n laptop het nieuws over de aanslagen aan het volgen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wel verdacht dit
Jij stond laatst ook nog achter de aanslagen in Parijs zei een user
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben zelfs geopereerd daaraan. Door steeds op dezelfde plek te bijten was er wildvlees gaan groeien aan de binnenkant van mijn wang.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:26 schreef TheMagnificent het volgende:
Bijten jullie ook zo vaak aan de binnenkant van jullie wang? Ik heb van die vlezige binnenwangen en vandaag was het weer raak. Gebeurt wanneer ik iets te snel eet.
Lekker verhaal.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:28 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ben zelfs geopereerd daaraan. Door steeds op dezelfde plek te bijten was er wildvlees gaan groeien aan de binnenkant van mijn wang.
Alleen als ik een sexy chick ziequote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:26 schreef TheMagnificent het volgende:
Bijten jullie ook zo vaak aan de binnenkant van jullie wang? Ik heb van die vlezige binnenwangen en vandaag was het weer raak. Gebeurt wanneer ik iets te snel eet.
Genoeg penthouse verhalen die zo starten.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:31 schreef Landysh het volgende:
Ja was zo'n bolletje. De KNO arts vond het een irritante plek en zij dat het beter onder narcose gedaan kon worden.
Prima hoor. Verhaal aandikken en lekker een paar dagen vrij van school toen.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Genoeg penthouse verhalen die zo starten.
#Seinfeld
Ik wilde je nog verbeteren, maar had geen zin in boze Borte.quote:
Ouch, dan valt het bij mij nog mee.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:28 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ben zelfs geopereerd daaraan. Door steeds op dezelfde plek te bijten was er wildvlees gaan groeien aan de binnenkant van mijn wang.
Had die tijd van de maand kunnen zijn toch.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:37 schreef Landysh het volgende:
Alsof ik boos word om dat soort dingen.
Mijn posts zitten altijd vol met taal- en spelfouten maar sommige fouten kunnen gewoon echt niet. Zij en zei door elkaar halen bv.
Jij wordt boos om alles. Zelfs om mijn hilarische grappen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:37 schreef Landysh het volgende:
Alsof ik boos word om dat soort dingen.
Mijn posts zitten altijd vol met taal- en spelfouten maar sommige fouten kunnen gewoon echt niet. Zij en zei door elkaar halen bv.
Ze is dom, lomp, en famous.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:37 schreef Landysh het volgende:
Paris Hilton moet toch wel een van de meest 'meh' celebs ever zijn.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:37 schreef Landysh het volgende:
Paris Hilton moet toch wel een van de meest 'meh' celebs ever zijn.
Dat rijmtquote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:38 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ze is dom, lomp, en famous.
Nu nog een penis.
Tijdens die periode ben ik juist extra lief. Ik ben dan altijd bewuster van mijn gedrag en emoties.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Had die tijd van de maand kunnen zijn toch.
Bedoel ook famous - penisquote:
wives*quote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:40 schreef Landysh het volgende:
[..]
Tijdens die periode ben ik juist extra lief. Ik ben dan altijd bewuster van mijn gedrag en emoties.
Maar toen ik een paar jaar terug voor het eerst begon te pms'en was het echt hide yo kids hide yo wifes.
Dom is ze niet. Ze speelt dom.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:38 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ze is dom, lomp, en famous.
Nu nog een penis.
Ze heeft schoenmaat 43quote:
Oh ja. Sorryquote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:41 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja, daarom zit het in het liedje.
Ik ook. Lijkt me wel handig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:42 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik ook. Lijkt me wel handig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
ONZ / [DE GYM #601] Tu me plais Charlie
[..]
Ze is flawless jaquote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:50 schreef Landysh het volgende:
Queen B heeft zo'n mooie huidskleur..
quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze is flawless ja
[..]
[ afbeelding ]
Ik lach me doodquote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik lach me dood![]()
Zo slecht
[ afbeelding ]
quote:
Oké. Tijd om internationaal te gaan:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Trustenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 03:28 schreef Deuce92 het volgende:
Moet maar eens gaan slapen. Morgen werken.
Trusten, bitches.
Til-techniek oefenen. Niet vanuit je rug tillen maar vanuit je benen. Stabiel staan. Buikspieren aanspannen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:42 schreef Crip het volgende:
Rugmassage nodig. Helerag kinderen tillen is funest voor je rug
Lol alsof je daar aan denkt als je 16 koters aan de lopende vand moet verwisselen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Til-techniek oefenen. Niet vanuit je rug tillen maar vanuit je benen. Stabiel staan. Buikspieren aanspannen.
Nee Ik zal jou geven.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:59 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Moet ik nu iets zeggen in de trant van 'ik zal je geven![]()
'?
Leer het jezelf aan, daarna word het een gewoonte en doe je het zonder erbij na te denken. 2 seconden je aandacht erbij houden kan je heel wat fysiokosten besparen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:51 schreef Crip het volgende:
Lol alsof je daar aan denkt als je 16 koters aan de lopende vand moet verwisselen.
Da's wel zo.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Leer het jezelf aan, daarna word het een gewoonte en doe je het zonder erbij na te denken. 2 seconden je aandacht erbij houden kan je heel wat fysiokosten besparen.
Ik zie dit steeds meer voorbij komen, blijkt heel slecht te zijnquote:Op zaterdag 10 januari 2015 07:25 schreef Landysh het volgende:
Deze is voor Unlabeled
http://fullips.com/
Is er dan niets meer heilig?!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 07:25 schreef Landysh het volgende:
Deze is voor Unlabeled
http://fullips.com/
Waar las je dat? Lijkt mij ook niet super gezond maar wel leuk voor af en toe. Wou meteen bestellen tot ik de prijs zag.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik zie dit steeds meer voorbij komen, blijkt heel slecht te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |