Ja... blijf teruglopen naar bank en tv.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:58 schreef Poison-Ivy het volgende:
Hebben jullie dat ook, dat je nog vanalles moet doen maar aan de buis gekluisterd blijft....
ik zit al vanaf vanochtend te kijken op mijn vrije dag...quote:
Ja dat zou zomaar kunnenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:59 schreef tralalala het volgende:
Ik denk dat we over 12 uur nog steeds dezelfde situatie hebben.
Oftewel rook/plaspauzequote:
Ja ik wil al 2 uur gaan sporten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:58 schreef Poison-Ivy het volgende:
Hebben jullie dat ook, dat je nog vanalles moet doen maar aan de buis gekluisterd blijft....
Ik zat woensdag aan de buis gekluisterd op mijn vrije dag. Nu ben ik aan het werk en zit de hele tijd op internet het nieuws te volgen...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:59 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
ik zit al vanaf vanochtend te kijken op mijn vrije dag...
Het grootste gevaar zit in polarisatie. ALLE extremen dus, óók extreem-rechts.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:53 schreef Proximo het volgende:
Maar het gevaar voor Europa komt van uit 'extreem rechts'
Aldus Frans Timmermans en andere laffe wegkijkers
En ik heb ook begrepen dat de werknemers vandaag gewoon bijeenkomen voor de volgende editie van Charlie Hebdo. Degene die het overleefd hebben tenminste.quote:
ik al 2 jaar...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:00 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ja ik wil al 2 uur gaan sporten.
Je blijft kijken, maar je moet nog wel het 1 en ander doen, zoiets?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Er gebeurt geen fuck en iedereen kijkt
Erger nog: ik ook
Waar komt die polarisatie vandaan denk je?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:00 schreef Forbry het volgende:
Het grootste gevaar zit in polarisatie. ALLE extremen dus, óók extreem-rechts.
Ik heb gewoon weekend hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je blijft kijken, maar je moet nog wel het 1 en ander doen, zoiets?
Hij gaat fok opblazen denk ik.quote:
Hier cola en popcorn hoor.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:01 schreef Festa94 het volgende:
Alsof het een hollywood film is. Doe eens normaal, vrouwen en kinderen worden daar gegijzeld. Het is geen entertainment.
Was al gepost.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:01 schreef Happel het volgende:
Arabische kranten reageren op aanval op Charlie Hebdo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:01 schreef Happel het volgende:
Arabische kranten reageren op aanval op Charlie Hebdo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een film zou tenminste ook beelden hebben van de verdachten in dat printbedrijf en die supermarkt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:01 schreef Festa94 het volgende:
Alsof het een hollywood film is. Doe eens normaal, vrouwen en kinderen worden daar gegijzeld. Het is geen entertainment.
Ga je niet naar een koshere supermarkt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:02 schreef PinkLow het volgende:
Ik moet boodschappen doen, maar zal je net zien, ben ik in de supermarkt breekt de hel los.
Gewoon alle joodse supermarkten vermijden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:02 schreef PinkLow het volgende:
Ik moet boodschappen doen, maar zal je net zien, ben ik in de supermarkt breekt de hel los.
Als je al forens naar huis moet, dat is pas kut met een dichte snelweg.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:01 schreef Festa94 het volgende:
Ja, Jumbo koopje he, dan krijg je dat.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:02 schreef PinkLow het volgende:
Pas je wel op dat de supermarkt niet Joods is?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:02 schreef PinkLow het volgende:
Dan zien we je op TV terug.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:02 schreef PinkLow het volgende:
Schrok me rot man. Quote knop gebruiken!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:01 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Oh, voorbeeld van die hilarische chat bij die skystream
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |