dat gevoel heb ik ookquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:02 schreef PinkLow het volgende:
Ik moet boodschappen doen, maar zal je net zien, ben ik in de supermarkt breekt de hel los.
#heftigquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:02 schreef MaLo het volgende:
Ik zie nu de live beelden op NOS, van de gijzeling bij de supermarkt. Wij hebben op precies hetzelfde punt in de file gestaan, hadden een hotel in Vincennes.
#lief dagboek
Bij de laatste dacht ik eerst dat er FAP stondquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:01 schreef Happel het volgende:
Arabische kranten reageren op aanval op Charlie Hebdo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar er gebeurt niksquote:
Nou tijdens de gijzeling in Sydney zat ik ook de hele tijd te streamen en net toen ik rond 16u naar de supermarkt ging..... kaboemquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:03 schreef superniger het volgende:
[..]
Gewoon alle joodse supermarkten vermijden.
Sorryquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:03 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Schrok me rot man. Quote knop gebruiken!
Ongetwijfeld.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:03 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ben je de zwager van een FOKker ook tegen gekomen?
Niet naar een Joodse supermarkt gaan dan.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:02 schreef PinkLow het volgende:
Ik moet boodschappen doen, maar zal je net zien, ben ik in de supermarkt breekt de hel los.
twitter:rConflictNews twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 15:04:12Breaking: Unconfirmed reports of a gunman at the Trocadero near the Eiffel Tower in #Paris. More info when available. reageer retweet
Ow pls. Stop met je onzinquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:03 schreef superniger het volgende:
[..]
Gewoon alle joodse supermarkten vermijden.
Serieus? Zou je ons daarover willen mailen op redactie@telegraaf.nl o.v.v. getuigen schietpartij.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:02 schreef MaLo het volgende:
Ik zie nu de live beelden op NOS, van de gijzeling bij de supermarkt. Wij hebben op precies hetzelfde punt in de file gestaan, hadden een hotel in Vincennes.
#lief dagboek
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:04 schreef Happel het volgende:
twitter:rConflictNews twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 15:04:12Breaking: Unconfirmed reports of a gunman at the Trocadero near the Eiffel Tower in #Paris. More info when available. reageer retweet
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:04 schreef Happel het volgende:
Die lopen er altijd.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:04 schreef Happel het volgende:
Mag hopen van nietquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:04 schreef Happel het volgende:
I hope not...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:04 schreef Happel het volgende:
Er lopen altijd militairen met wapens bij de eiffeltorenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:04 schreef Happel het volgende:
Alsjeblieft niet zeg. Jeuzusquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:04 schreef Happel het volgende:
gaat niet, staat file op de peripheriquequote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:05 schreef JenHermes het volgende:
Ze moeten die broers proberen te overmeesteren, daarna zo snel mogelijk naar die winkel rijden met gierende banden en de twee broers gebruiken als menselijk schild en dan de winkel binnen gaan.
Een terrorsimedeskundige die de duitse herfst voor het gemak even vergeet.quote:14 minuten geleden
De situatie in Frankrijk is op dit moment uniek, zegt terrorismedeskundige Jelle van Buuren van Universiteit Leiden. Het is bijzonder dat de terroristen Frankrijk nu al drie dagen in hun greep hebben. Het is daardoor nu zo chaotisch. Ook is uniek dat de media er bovenop zitten en mensen het live kunnen volgen, legt hij uit.
Wat is dit dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:05 schreef Patrice_Consigny het volgende:
GIJ ZULT HIER NIET SCOOTEREN.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, ik wil dat dit na 17.00 afloopt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:05 schreef Poison-Ivy het volgende:
Jongens, laten wij hopen dat er een eind aan komt voor het donker wordt. ...
"een beetje dom"quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:05 schreef Patrice_Consigny het volgende:
GIJ ZULT HIER NIET SCOOTEREN.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tegen de tijd dat ik dit gelezen heb zijn we 73 posts verder.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:05 schreef ZiyaadDeBerber het volgende:
Deze toestand in Frankrijk is niet minder dan een reactie van hetgeen zich afspeelt in Syrie in Irak waar Frankrijk ook bloed aan z'n handen heeft. Daarbij keur ik deze daad absoluut niet goed, integendeel het is walgelijk en een ieder die deze daad goed vindt is ook walgelijk. Alleen moet het wel duidelijk zijn dat de internationale politieke situatie een aanleiding is geweest om dit te laten gebeuren. Frankrijk moet gewoon zo snel mogelijk stoppen met het helpen van een westerse coalitie in het midden oosten (geldt voor elk land natuurlijk) en laat die jihadisten en assadisten het zelf maar uitzoeken. Laat ze elkaar afknallen en laat ze vooral met rust.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |