dat gevoel heb ik ookquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:02 schreef PinkLow het volgende:
Ik moet boodschappen doen, maar zal je net zien, ben ik in de supermarkt breekt de hel los.
#heftigquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:02 schreef MaLo het volgende:
Ik zie nu de live beelden op NOS, van de gijzeling bij de supermarkt. Wij hebben op precies hetzelfde punt in de file gestaan, hadden een hotel in Vincennes.
#lief dagboek
Bij de laatste dacht ik eerst dat er FAP stondquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:01 schreef Happel het volgende:
Arabische kranten reageren op aanval op Charlie Hebdo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar er gebeurt niksquote:
Nou tijdens de gijzeling in Sydney zat ik ook de hele tijd te streamen en net toen ik rond 16u naar de supermarkt ging..... kaboemquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:03 schreef superniger het volgende:
[..]
Gewoon alle joodse supermarkten vermijden.
Sorryquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:03 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Schrok me rot man. Quote knop gebruiken!
Ongetwijfeld.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:03 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ben je de zwager van een FOKker ook tegen gekomen?
Niet naar een Joodse supermarkt gaan dan.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:02 schreef PinkLow het volgende:
Ik moet boodschappen doen, maar zal je net zien, ben ik in de supermarkt breekt de hel los.
twitter:rConflictNews twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 15:04:12Breaking: Unconfirmed reports of a gunman at the Trocadero near the Eiffel Tower in #Paris. More info when available. reageer retweet
Ow pls. Stop met je onzinquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:03 schreef superniger het volgende:
[..]
Gewoon alle joodse supermarkten vermijden.
Serieus? Zou je ons daarover willen mailen op redactie@telegraaf.nl o.v.v. getuigen schietpartij.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:02 schreef MaLo het volgende:
Ik zie nu de live beelden op NOS, van de gijzeling bij de supermarkt. Wij hebben op precies hetzelfde punt in de file gestaan, hadden een hotel in Vincennes.
#lief dagboek
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:04 schreef Happel het volgende:
twitter:rConflictNews twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 15:04:12Breaking: Unconfirmed reports of a gunman at the Trocadero near the Eiffel Tower in #Paris. More info when available. reageer retweet
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:04 schreef Happel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |