quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:50 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
ja, dat is wat ik zei; en toen ging iedereen hier janken
De waarheid scoort altijd goed. Valt het je ook op dat er steeds meer Henk en Ingrids komen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:48 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Scoort lekker makkelijk bij Henk en Ingrid hè
Ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:52 schreef Travel. het volgende:
Goedemorgen. Er zijn dus twee verschillende gijzelingen nu?
Ja, die twee van gister en die neger die die agente doodschoot.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:52 schreef Travel. het volgende:
Heb je die helikopters niet gezien?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:51 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
nee maar wel een situatie beter inschatten
Zal wel niet mogen van de politiequote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:52 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik bedoel drones om te filmen he?
Drukkerij en winkeltjequote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:52 schreef Travel. het volgende:
Ja die oneliners van hem zijn inderdaad pure waarheid!!!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:52 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
De waarheid scoort altijd goed. Valt het je ook op dat er steeds meer Henk en Ingrids komen.
ik denk dat je dat met die gijzelnemers wel kunt vergeten dat ze onder de indruk zullen zijn en zich maar overgeven.quote:
Lees ik nu pas. Sinds 2010, hij heeft 4 jaar vastgezeten en is voorjaar 2014 vrij gelaten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:52 schreef Stimorol- het volgende:
Hoezo is die Hayat zijn vriendin. Is gewoon zijn vrouw.
Dat zal het wel zijn. Toch jammer.quote:
Ja. Een ook meer jihadisten. Wat is je punt?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:52 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
De waarheid scoort altijd goed. Valt het je ook op dat er steeds meer Henk en Ingrids komen.
Je bedoelt dat er enorm veel dombo's zijn? Ja klopt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:52 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Kap eens met die onzin man.quote:
Ook naar andere mongolen die iets in gedachten hebben: "dit is wat je krijgt als je zulke dingen flikt"quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:53 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ik denk dat je dat met die gijzelnemers wel kunt vergeten dat ze onder de indruk zullen zijn en zich maar overgeven.
die gaan er toch wel van uit dat ze dood gaan
Gevaar is wel dat nu de weg vrij ligt voor andere aanslagen, net als die neergeschoten agente gisterenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat willen ze eigenlijk met 100k aan politieagenten gaan bereiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |