Chocomel is ook een goede ja, dat moet ik ook eens gaan kopen. Pak is wat, 800kcal ofzo? Tikt lekker aan als je dat verspreid over de dag.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:00 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Honing door de havermout. Mocht je melk in je schema hebben kan je deze ook vervangen voor chocomel.
Precies datquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zovaak dat mensen dat vragenof dat iemand net begint met liften en zegt "denk dat ik binnenkort ook met shakes ga beginnen". Alsof ze gaan kuren
860 voor volle chocomel zie ik net.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Chocomel is ook een goede ja, dat moet ik ook eens gaan kopen. Pak is wat, 800kcal ofzo? Tikt lekker aan als je dat verspreid over de dag.
Damn.. wil alleen even paar weken onder maintenance gaan want begin beetje fatty te worden, maar daarna maar wat chocolademelk kopenquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:01 schreef Verbosity het volgende:
[..]
990 voor volle chocomel als ik goed herriner.
Inderdaad jaquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Precies dat
'Schijnt dat die sjeeks helemaal niet werken he, zonde van je geld' *hap hap frikandelbroodje*
Oh goeie, chocomel. Goddelijk spul ook nog.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:00 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Honing door de havermout. Mocht je melk in je schema hebben kan je deze ook vervangen voor chocomel.
Dunno, maar kijk eens bij de aldi/lidl etc. Of het huismerk van AH/jumbo etc. Maar het zal een paar centen duurder zijn dan melk.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:05 schreef Dimac het volgende:
[..]
Oh goeie, chocomel. Goddelijk spul ook nog.
misschien tips voor de goedkoopste chocomel? blijf een student
Ik vond deze net.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:05 schreef Dimac het volgende:
[..]
Oh goeie, chocomel. Goddelijk spul ook nog.
misschien tips voor de goedkoopste chocomel? blijf een student
Meer rijst. 525g rijst per dag yolo wegdrinken.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:54 schreef Dimac het volgende:
he peoples,
ik werk aan mijn voedingsschema, komt allemaal prima uit. Moet alleen nog wat voedsel met hoge carbswaarde.
Nog tips? Heb al havermout, rijst en brood. Is er iets wat ik nog toe kan voegen of zijn deze gewoon het handigst?
Kcals above taste.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:06 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Meer rijst. 525g rijst per dag yolo wegdrinken.
Rijst met kip
Rijst met zalm
Rijst met biefstuk
Rijst in soep
Rijst met rijst
Als je rijst moe ben dan verander je het in 6 pannenkoeken van de AH, praktisch zelfde carb macro's.
Als je pannenkoeken moe ben dan verander je het in pasta.
Als je pasta moe ben dan worden het tortilla's.
Als je... zo moeilijk is het niet.
Je kan ook een kotsshake maken met 800ml melk, avocado's, bananen, whey, caseine, havermout, pindakaas, olijfolie en random fruit van 2.300 kcals.
Waarom zou je altijd hetzelfde koken? Moet er niet aan denken.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:06 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Meer rijst. 525g rijst per dag yolo wegdrinken.
Rijst met kip
Rijst met zalm
Rijst met biefstuk
Rijst in soep
Rijst met rijst
Als je rijst moe ben dan verander je het in 6 pannenkoeken van de AH, praktisch zelfde carb macro's.
Als je pannenkoeken moe ben dan verander je het in pasta.
Als je pasta moe ben dan worden het tortilla's.
Als je... zo moeilijk is het niet.
Nesquick een idee?quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:15 schreef Smoofie het volgende:
Chocomel zitten echt veel suikers in. Probeer nu juist zo min mogelijk suikers binnen te krijgen. Ik krijg wat binnen van melk en ik drink 1 beker chocomel in de avond, dan zit ik al op bijna 60 gram suiker.
Verder die rijstpoeder tikt ook wel aardig aan gecombineerd met een Wheymix shake, ik heb nu die elite fusion7 van dymatize , gekocht in de aanbieding. Is met melk en rijstpoeder bijna 450 kcal.
'ja, maar dit had je kunnen weten'quote:Op maandag 12 januari 2015 11:44 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Hmm, wheywar 3.0?
http://forum.dutchbodybui(...)enfitshop-nl-379318/
Ik heb deze vraag volgens mij al een paar keer voorbij zien komen. Ik weet toevallig dat je bij http://sportquest.nl/ de schoenen kan passen en eventueel ook kopen. Je kan ze het best even mailen om te vragen of ze jouw maat op voorraad hebben.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:16 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
Wie heeft Adidas Powerlift 2.0 schoenen? Ik vraag me af welke maat ik nodig heb, zit normaal tussen 42 en 43. Vallen ze eerder klein of groot?
Hetzelfde? Zie 20 varianten op main ingredients alleen al, laat staan de kruiden- en groentevariaties die je kunt doen. Elke dag wat anders, maar de macro's zijn bijna hetzelfde ja. Zeg ook niet dat dit alles is wat ik eet, maar mensen die moeilijk doen over waar de carbs vandaan te halen... tsja, dan heb je echt oogkleppen op.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:51 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Waarom zou je altijd hetzelfde koken? Moet er niet aan denken.
Welk schema? Zijn hier zat mensen die je kunnen helpen, en anders DBB voeding forum.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:52 schreef Dimac het volgende:
Is iemand toevallig heel creatief met voeding?
Loop al twee dagen te kloten met mijn eerste voedingsschema. Wil echt niet lukken. Kom steeds te laag uit met carbs, en anders is de verhouding met eiwitten en vet fucked up. Ik probeer 50% carbs, 30% eiwit en 20% vet aan te houden maar kom er gewoon niet uit.
Daarnaast heb ik weinig ervaring met maaltijden die mogelijk zijn, ik heb nooit echt gekookt verder. En moet het zo goedkoop mogelijk houden wegens budget.
Werk nu alleen avonden en in het weekend overdag, na gestopt te zijn met school. Dus kan de hele dag alles eten, maar kom er alsnog niet uit.Als iemand zin heeft om de finishing tips aan mijn schema te geven, dan hoor ik dat heel graag
Niet focussen op verhoudingen. Gewoon je doel eiwitten (en evt vetten) binnenkrijgen, en je aantal kcal, dan boeit die verhouding verder geen flikker meer.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:52 schreef Dimac het volgende:
Is iemand toevallig heel creatief met voeding?
Loop al twee dagen te kloten met mijn eerste voedingsschema. Wil echt niet lukken. Kom steeds te laag uit met carbs, en anders is de verhouding met eiwitten en vet fucked up. Ik probeer 50% carbs, 30% eiwit en 20% vet aan te houden maar kom er gewoon niet uit.
Daarnaast heb ik weinig ervaring met maaltijden die mogelijk zijn, ik heb nooit echt gekookt verder. En moet het zo goedkoop mogelijk houden wegens budget.
Werk nu alleen avonden en in het weekend overdag, na gestopt te zijn met school. Dus kan de hele dag alles eten, maar kom er alsnog niet uit.Als iemand zin heeft om de finishing tips aan mijn schema te geven, dan hoor ik dat heel graag
quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:54 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Welk schema? Zijn hier zat mensen die je kunnen helpen, en anders DBB voeding forum.
Ah ja, misschien wel handig om schema ook te posten.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:54 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Welk schema? Zijn hier zat mensen die je kunnen helpen, en anders DBB voeding forum.
Dit. Voor de gemiddelde recreant zijn schema's en moeilijk gedoe helemaal niet nodig om een leuk resultaat te bereiken.quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:01 schreef DjMark het volgende:
zorg gewoon dat je per kg lichaamsgewicht 1 gr vet, en 2 gr proteine binnenkrijgt.
De rest (tot aan je kcal doel) kun je dan opvullen met koolhydraten.
Probeer veel groente te eten, en 2 stuks fruit per dag.
Als je dit als basis gebruikt ben je al een heel eind.
Als je de macro's weet van maaltijden die je vaak eet en van de rest een redelijke schatting kan maken dan ben je er al min of meer inderdaad.quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:05 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dit. Voor de gemiddelde recreant zijn schema's en moeilijk gedoe helemaal niet nodig om een leuk resultaat te bereiken.
Oh ja, ik probeerde het zo nauwkeurig mogelijk te doen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:21 schreef Klokov het volgende:
[..]
Als je de macro's weet van maaltijden die je vaak eet en van de rest een redelijke schatting kan maken dan ben je er al min of meer inderdaad.
Tonijnstukken halveren, 1 extra banaan erbij.quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:04 schreef Dimac het volgende:
Ah ja, misschien wel handig om schema ook te posten.
https://www.dropbox.com/s(...)ema%20Bulk.xlsx?dl=0
Thanks voor de reacties in ieder geval.
Idd. Paar procenten verschil van je streven maken op de lange termijn echt niet uit tenzij je wellicht pro-bodybuilder wilt worden. En dan kom je al gauw in een stressvolle situatie heb ik het idee. Respect voor iedereen die dat vol kan houden, maar dat is zeker niet iets voor mij.quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:38 schreef Ethanolic het volgende:
Als ik normaal eet zijn mijn macro's altijd ongeveer 50/30/20, makkelijkere verhouding is er haast niet.
Het maakt niet echt heel veel uit als je nog niet bijna op je limiet zit qua massa. Probeer gewoon tot een kcal surplus te komen met niet al te veel suikers en wel genoeg eiwit.quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:24 schreef Dimac het volgende:
[..]
Oh ja, ik probeerde het zo nauwkeurig mogelijk te doen.
Maar ik denk idd niet dat ik het merk als ik de ene dag 10 gram carbs minder heb dan de dag ervoor oid.
Maak er wat leuks van!quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:21 schreef 16meter het volgende:
B&F
Weer een sensationeel nieuw product.
Met deze protein water sloop je LETTERLIJK DE GYM!!quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:21 schreef 16meter het volgende:
B&F
Weer een sensationeel nieuw product.
Ook gewoon echt <2 gram.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:11 schreef Ethanolic het volgende:
Haha jezusWat een bende weer.
http://www.bodyenfitshop.(...)n-water-body-en-fit/
[ afbeelding ]
Jahaaa, daar waar ik hem vandaan heb.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:46 schreef Snorrenbaard het volgende:
Iemand die weet waar je een belt kan kopen met klikker? Fitness-seller zijn mijn maten uitverkocht.
dit ritme heb ik sinds nieuwjaar een beetje, maar omdat ik verder geen verplichtingen heb overdag kom ik aan 8+ uur slaap. Voorheen was mijn normale ritme rond 02:00~04:00 slapen. Om 9:00 opstaan is pas funest voor me, voor stage halfjaar gedaan en niet vol te houden.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:29 schreef Champy het volgende:
Ik heb er eens over nagedacht, en ik ben geen expert ofzo, maar mijn conclusie was: Je ritme is te fucked up. Wat is voor jou een "dag:? Je post dit om 4 uur, van de week ging je om 9:30 slapen, en dit lijkt mij funest te zijn voor je. Zorg voor een goed ritme, sta iedere dag om 9 uur op en zorg voor 7 à 8 uur slaap per nacht.
Je moet dan gewoon vroeger naar bed gaan.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:06 schreef Drinky het volgende:
[..]
dit ritme heb ik sinds nieuwjaar een beetje, maar omdat ik verder geen verplichtingen heb overdag kom ik aan 8+ uur slaap. Voorheen was mijn normale ritme rond 02:00~04:00 slapen. Om 9:00 opstaan is pas funest voor me, voor stage halfjaar gedaan en niet vol te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |