Echt hequote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het wordt ook ineens veiliger in Nederland als de tanks door de straten rijden
Laten we eerst eens wachten op een aanleiding, voordat er paniekvoetbal wordt gespeeld.
laten we het hopenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:41 schreef SecretStoryWous het volgende:
Het Franse ministerie van Binnenlandse Zaken ontkent de melding van AFP dat bij de gijzeling in Parijs twee doden zijn gevallen.
Ze zijn alleen maar bezig geruchten in de media te ontkennen daar.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:41 schreef SecretStoryWous het volgende:
Het Franse ministerie van Binnenlandse Zaken ontkent de melding van AFP dat bij de gijzeling in Parijs twee doden zijn gevallen.
link?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:42 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Extra influx van wagens bij de gladde heuvel op TV5 .
Ze zetten gewoon honderden politiewagens neerquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:41 schreef LTVDK het volgende:
Wat zijn ze nou aan het kloten bij die oprit
Snap sowieso niet dat je met sirenes aan moet komen rijden nu.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:41 schreef LTVDK het volgende:
Wat zijn ze nou aan het kloten bij die oprit
Moeten ze mee gaan vechten?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:42 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ze zijn alleen maar bezig geruchten in de media te ontkennen daar.
Die lopen gewoon naar buiten, terwijl de supermarkt achter ze ontploft, ze vegen nog even het stof van hun kleding, steken een peuk op en sluiten af met een goede one-liner.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja als ze eindelijk naar buiten komen een party popper afvuren, lekker feestelijk al die confetti
Ja en dus? Geen reden dus om op elke hoek van de straat een agent neer te zetten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:41 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ja maar als die dreiging van ISIS serieus is zal er zeker wel een aanleiding zijn. We vechten namelijk mee in ISIS gebieden. Niet dat we met zoveel materiaal daar aanwezig zijn maar toch
Teringjantje..wat weet jij nou van zulke operaties?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:42 schreef Stimorol- het volgende:
Duizenden agenten die twee man niet aankunnen of hebben kunnen vinden
RAID troepen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:42 schreef Jano9 het volgende:
Welke figuren komen nu uit de auto's? TV5Monde kijk ik nu
Ook bij de NOSquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:42 schreef Houtenbeen het volgende:
Nieuwe lading agenten komen eraan op de stream van le monde
Ze gaan nu eerst naar de Mac.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:43 schreef k3vil het volgende:
Ja ok, wanneer wordt er nu actie ondernomen?
Dat zeg ik toch helemaal niet. Ik vind wel dat inlichtingendiensten nu meer alert moeten zijn om deze dingen te voorkomen en dat de politie er op voorbereid moet zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:42 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja en dus? Geen reden dus om op elke hoek van de straat een agent neer te zetten.
Er zijn schijnbaar onderhandelingen bezigquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:43 schreef k3vil het volgende:
En kosher of halal zal wel niet veel uitmaken...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:42 schreef Nober het volgende:
Wel slim om een supermarkt in te gaan daar is genoeg eten.
Als half Nederland op een oor ligt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:43 schreef k3vil het volgende:
Haha flodderquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:42 schreef Nober het volgende:
Wel slim om een supermarkt in te gaan daar is genoeg eten.
Precies. Bovendien is de terrorismedreiging al tig jaar 'substantieel'. Daar is ook nooit een politiemacht voor nodig geweest.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:42 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja en dus? Geen reden dus om op elke hoek van de straat een agent neer te zetten.
Nee, was meer een opmerking over de media die overal opduikt en die gasten die nu alleen maar bezig zijn met het ontkennen van bullshit in plaats van hun normale werk.quote:
Die waren er al volgens mij.quote:
quote:
Yup. Recherche Assistance Intervention Dissuasion de speciale counterterrorism unit van Paris.quote:
En toch he, als dit in NL gebeurt.quote:
idd.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Teringjantje..wat weet jij nou van zulke operaties?
met dank aan de (social) mediaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:42 schreef Merkie het volgende:
Zelden zoveel tegenstrijdige berichtgeving gehoord.
Dat zijn ze vast ook wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:43 schreef davedavy het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch helemaal niet. Ik vind wel dat inlichtingendiensten nu meer alert moeten zijn om deze dingen te voorkomen en dat de politie er op voorbereid moet zijn.
Precies, dat gaat hem echt niet wordenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:44 schreef Proximo het volgende:
[..]
En toch he, als dit in NL gebeurt.
Komen onze eenstrepers aan in hun golfje, zoveel BBE troepen hebben we helemaal niet
Zou kunnen, sowieso willen ze die gijzelaars levend eruit hebben, dit gaat nog wel effe duren.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:44 schreef Breekfast het volgende:
Zou de eis van die 2e gijzelnemer in de supermarkt de Franse politie ervan weerhouden om in te gaan grijpen bij die 2 terroristen op het industrieterrein?
We hebben echt nog wel wat ruige special forces hoor, mariniers staan hoog aangeschrevenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:44 schreef Proximo het volgende:
[..]
Komen onze eenstrepers aan in hun golfje, zoveel BBE troepen hebben we helemaal niet
hoe kan de gijzelnemer dat controleren als ze daar ook alles afgaan sluiten ( internet enzo)quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:44 schreef Breekfast het volgende:
Zou de eis van die 2e gijzelnemer in de supermarkt de Franse politie ervan weerhouden om in te gaan grijpen bij die 2 terroristen op het industrieterrein?
Alleen jij nog tot zo ver.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:44 schreef Pandaplint het volgende:
Hoeveel mensen zullen nu gaan schreeuwen "WILDERS HAD GELIJK OVER Z'N HET IS OORLOG!"
Rutte misschien ook wel.....quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:44 schreef Pandaplint het volgende:
Hoeveel mensen zullen nu gaan schreeuwen "WILDERS HAD GELIJK OVER Z'N HET IS OORLOG!"
Sateliettelefoon? Kan je gewoon kopen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:45 schreef kawa4 het volgende:
[..]
hoe kan de gijzelnemer dat controleren als ze daar ook alles afgaan sluiten ( internet enzo)
Die werken samen onder FIPN. Zie NWS / Speciale eenheden Frankrijkquote:
Het is natuurlijk ook groots machtsvertoon. Je hebt echt niet 3000 agenten nodig om dit tot een goed eind te brengen. In het Laakkwartier hebben we kunnen zien dat we uitstekend opgeleid personeel hebben voor dit soort acties. Ik maak mij er niet druk om.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:44 schreef Proximo het volgende:
[..]
Thx die afkorting was me nog niet duidelijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:44 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
[..]
Yup. Recherche Assistance Intervention Dissuasion de speciale counterterrorism unit van Paris.
Vooral bacon en karbonade doen dan. In je vriezert.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik ga even mijn schuilzolder aanvullen met voedselvoorraden, mocht de islamitische wereldoverheersing gaan beginnen.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:45 schreef SecretStoryWous het volgende:
Haha presentatrice powned op rtl 7
Zorg er dan wel voor dat het halal is, anders krijg je alsnog problemen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik ga even mijn schuilzolder aanvullen met voedselvoorraden, mocht de islamitische wereldoverheersing gaan beginnen.
RAID valt onder de politie en werkt samen met andere eenheden. Zie NWS / Speciale eenheden Frankrijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:44 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Dat is leger he, die zullen wel in Dommartins zijn
Hehequote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zorg er dan wel voor dat het halal is, anders krijg je alsnog problemen.
Mweh, zou eerder kebab inslaan.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
kijk hoe iedereen in zijn broek schijt, teringquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat deed ze?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:45 schreef SecretStoryWous het volgende:
Haha presentatrice powned op rtl 7
twitter:geertwilderspvv twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 14:40:59Genoeg is genoeg. Grenzen dicht en de-islamiseren! http://t.co/nGNA1MsCOI reageer retweet
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:46 schreef Knut het volgende:
[..]
Vooral bacon en karbonade doen dan. In je vriezert.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zorg er dan wel voor dat het halal is, anders krijg je alsnog problemen.
Goede tips jongens.quote:
Geertquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:47 schreef Zipportal het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 14:40:59Genoeg is genoeg. Grenzen dicht en de-islamiseren! http://t.co/nGNA1MsCOI reageer retweet
ik heb al een kogelvrijvest gekocht en een duitse helmquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
ja ja, wilders, altijd praten, altijd schreeuwen maar niets daadwerkelijk bijdragen, donder toch op man met je praatjesquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:47 schreef Zipportal het volgende:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:47 schreef Zipportal het volgende:
Kan die man geen twitterverbod krijgen?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:47 schreef Zipportal het volgende:
Scoort lekker makkelijk bij Henk en Ingrid hèquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:48 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
ja ja, wilders, altijd praten, altijd schreeuwen maar niets daadwerkelijk bijdragen, donder toch op man met je praatjes
Tja, hij kan eisen dat hij een bevestiging krijgt van die 2 andere gasten dat ze met rust worden gelaten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:45 schreef kawa4 het volgende:
[..]
hoe kan de gijzelnemer dat controleren als ze daar ook alles afgaan sluiten ( internet enzo)
Begrijp ook niet helemaal waarom die er nog niet zijn. Zou ideaal zijn nu.quote:
en er zijn veel henkies en igridsquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:48 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Scoort lekker makkelijk bij Henk en Ingrid hè
Omdat het geen Call of Duty is.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:48 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Begrijp ook niet helemaal waarom die er nog niet zijn. Zou ideaal zijn nu.
Iets met burgerslachtoffersquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:48 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Begrijp ook niet helemaal waarom die er nog niet zijn. Zou ideaal zijn nu.
Helaas wel jaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:49 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
en er zijn veel henkies en igrids
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |