Maar waarom is er geen aanleiding tot?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Waarom zou je ook extra veiligheidsmaatregelen in Nederland als er geen aanleiding toe is.
Op de achtergrond nog wel he, dat was wel humor.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doet me denken aan die ene Iraakse minister toen de tanks Bagdad binnen reden
Ik moest lachen om de naam van de fotograaf.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:37 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
A police officer stands on the roof of a building where a hostage-taking is underway. Photo Dominique Faget #AFP
Ja twee. Omdat het een gijzeling is.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:37 schreef Festa94 het volgende:
Ik snap het nu niet meer zo goed?
Zijn er 2 gijzelingen, of 1? En wie zijn deze personen? Hoe komt het dat die personen nog niet zijn opgepakt?
Het wordt ook ineens veiliger in Nederland als de tanks door de straten rijdenquote:
Omdat de NTCV die afweging maakt en daar een duidelijker beeld bij heeft dan jij en ik.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:39 schreef davedavy het volgende:
[..]
Maar waarom is er geen aanleiding tot?
Oke, maar die wie zijn de gijzelaars van de joodse supermarkt dan? Hebben die een link met die twee broers?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Er was er een, die twee broers hadden ze gevonden en die zitten in een printbedrijf. Inmiddels is er ook nog een gijzeling in een joodse supermarkt.
Is volgens Le Monde de ex-vriendin van Amedyquote:
Ja als ze eindelijk naar buiten komen een party popper afvuren, lekker feestelijk al die confettiquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:40 schreef Starm het volgende:
"I hope the ending will be as happy as possible for the hostages" net op Sky
Ja maar als die dreiging van ISIS serieus is zal er zeker wel een aanleiding zijn. We vechten namelijk mee in ISIS gebieden. Niet dat we met zoveel materiaal daar aanwezig zijn maar tochquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:40 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Omdat de NTCV die afweging maakt en daar een duidelijker beeld bij heeft dan jij en ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |