Ze gaan nu eerst naar de Mac.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:43 schreef k3vil het volgende:
Ja ok, wanneer wordt er nu actie ondernomen?
Dat zeg ik toch helemaal niet. Ik vind wel dat inlichtingendiensten nu meer alert moeten zijn om deze dingen te voorkomen en dat de politie er op voorbereid moet zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:42 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja en dus? Geen reden dus om op elke hoek van de straat een agent neer te zetten.
Er zijn schijnbaar onderhandelingen bezigquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:43 schreef k3vil het volgende:
En kosher of halal zal wel niet veel uitmaken...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:42 schreef Nober het volgende:
Wel slim om een supermarkt in te gaan daar is genoeg eten.
Als half Nederland op een oor ligt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:43 schreef k3vil het volgende:
Haha flodderquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:42 schreef Nober het volgende:
Wel slim om een supermarkt in te gaan daar is genoeg eten.
Precies. Bovendien is de terrorismedreiging al tig jaar 'substantieel'. Daar is ook nooit een politiemacht voor nodig geweest.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:42 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja en dus? Geen reden dus om op elke hoek van de straat een agent neer te zetten.
Nee, was meer een opmerking over de media die overal opduikt en die gasten die nu alleen maar bezig zijn met het ontkennen van bullshit in plaats van hun normale werk.quote:
Die waren er al volgens mij.quote:
quote:
Yup. Recherche Assistance Intervention Dissuasion de speciale counterterrorism unit van Paris.quote:
En toch he, als dit in NL gebeurt.quote:
idd.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Teringjantje..wat weet jij nou van zulke operaties?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |