met dank aan de (social) mediaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:42 schreef Merkie het volgende:
Zelden zoveel tegenstrijdige berichtgeving gehoord.
Dat zijn ze vast ook wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:43 schreef davedavy het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch helemaal niet. Ik vind wel dat inlichtingendiensten nu meer alert moeten zijn om deze dingen te voorkomen en dat de politie er op voorbereid moet zijn.
Precies, dat gaat hem echt niet wordenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:44 schreef Proximo het volgende:
[..]
En toch he, als dit in NL gebeurt.
Komen onze eenstrepers aan in hun golfje, zoveel BBE troepen hebben we helemaal niet
Zou kunnen, sowieso willen ze die gijzelaars levend eruit hebben, dit gaat nog wel effe duren.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:44 schreef Breekfast het volgende:
Zou de eis van die 2e gijzelnemer in de supermarkt de Franse politie ervan weerhouden om in te gaan grijpen bij die 2 terroristen op het industrieterrein?
We hebben echt nog wel wat ruige special forces hoor, mariniers staan hoog aangeschrevenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:44 schreef Proximo het volgende:
[..]
Komen onze eenstrepers aan in hun golfje, zoveel BBE troepen hebben we helemaal niet
hoe kan de gijzelnemer dat controleren als ze daar ook alles afgaan sluiten ( internet enzo)quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:44 schreef Breekfast het volgende:
Zou de eis van die 2e gijzelnemer in de supermarkt de Franse politie ervan weerhouden om in te gaan grijpen bij die 2 terroristen op het industrieterrein?
Alleen jij nog tot zo ver.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:44 schreef Pandaplint het volgende:
Hoeveel mensen zullen nu gaan schreeuwen "WILDERS HAD GELIJK OVER Z'N HET IS OORLOG!"
Rutte misschien ook wel.....quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:44 schreef Pandaplint het volgende:
Hoeveel mensen zullen nu gaan schreeuwen "WILDERS HAD GELIJK OVER Z'N HET IS OORLOG!"
Sateliettelefoon? Kan je gewoon kopen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:45 schreef kawa4 het volgende:
[..]
hoe kan de gijzelnemer dat controleren als ze daar ook alles afgaan sluiten ( internet enzo)
Die werken samen onder FIPN. Zie NWS / Speciale eenheden Frankrijkquote:
Het is natuurlijk ook groots machtsvertoon. Je hebt echt niet 3000 agenten nodig om dit tot een goed eind te brengen. In het Laakkwartier hebben we kunnen zien dat we uitstekend opgeleid personeel hebben voor dit soort acties. Ik maak mij er niet druk om.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:44 schreef Proximo het volgende:
[..]
Thx die afkorting was me nog niet duidelijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:44 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
[..]
Yup. Recherche Assistance Intervention Dissuasion de speciale counterterrorism unit van Paris.
Vooral bacon en karbonade doen dan. In je vriezert.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik ga even mijn schuilzolder aanvullen met voedselvoorraden, mocht de islamitische wereldoverheersing gaan beginnen.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:45 schreef SecretStoryWous het volgende:
Haha presentatrice powned op rtl 7
Zorg er dan wel voor dat het halal is, anders krijg je alsnog problemen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik ga even mijn schuilzolder aanvullen met voedselvoorraden, mocht de islamitische wereldoverheersing gaan beginnen.
RAID valt onder de politie en werkt samen met andere eenheden. Zie NWS / Speciale eenheden Frankrijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:44 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Dat is leger he, die zullen wel in Dommartins zijn
Hehequote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zorg er dan wel voor dat het halal is, anders krijg je alsnog problemen.
Mweh, zou eerder kebab inslaan.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
kijk hoe iedereen in zijn broek schijt, teringquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat deed ze?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:45 schreef SecretStoryWous het volgende:
Haha presentatrice powned op rtl 7
twitter:geertwilderspvv twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 14:40:59Genoeg is genoeg. Grenzen dicht en de-islamiseren! http://t.co/nGNA1MsCOI reageer retweet
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:46 schreef Knut het volgende:
[..]
Vooral bacon en karbonade doen dan. In je vriezert.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zorg er dan wel voor dat het halal is, anders krijg je alsnog problemen.
Goede tips jongens.quote:
Geertquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:47 schreef Zipportal het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 14:40:59Genoeg is genoeg. Grenzen dicht en de-islamiseren! http://t.co/nGNA1MsCOI reageer retweet
ik heb al een kogelvrijvest gekocht en een duitse helmquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
ja ja, wilders, altijd praten, altijd schreeuwen maar niets daadwerkelijk bijdragen, donder toch op man met je praatjesquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:47 schreef Zipportal het volgende:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:47 schreef Zipportal het volgende:
Kan die man geen twitterverbod krijgen?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:47 schreef Zipportal het volgende:
Scoort lekker makkelijk bij Henk en Ingrid hèquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:48 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
ja ja, wilders, altijd praten, altijd schreeuwen maar niets daadwerkelijk bijdragen, donder toch op man met je praatjes
Tja, hij kan eisen dat hij een bevestiging krijgt van die 2 andere gasten dat ze met rust worden gelaten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:45 schreef kawa4 het volgende:
[..]
hoe kan de gijzelnemer dat controleren als ze daar ook alles afgaan sluiten ( internet enzo)
Begrijp ook niet helemaal waarom die er nog niet zijn. Zou ideaal zijn nu.quote:
en er zijn veel henkies en igridsquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:48 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Scoort lekker makkelijk bij Henk en Ingrid hè
Omdat het geen Call of Duty is.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:48 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Begrijp ook niet helemaal waarom die er nog niet zijn. Zou ideaal zijn nu.
Iets met burgerslachtoffersquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:48 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Begrijp ook niet helemaal waarom die er nog niet zijn. Zou ideaal zijn nu.
Helaas wel jaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:49 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
en er zijn veel henkies en igrids
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |