quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:07 schreef Izzy73 het volgende:
Nou nou, de zelfbenoemde experts vallen wel door de mand zeg.
Nog geen enkel argument gehoord dat hout snijd.
Grappig dat iedereen het begrijpt behalve jij.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:17 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Leuke foto, compositie kan beter, maar ik heb geen idee wat je hiermee probeert te bewijzen.
Als jij beweerd dat je een haarscherpe foto kan maken met de Rosetta NAVCAM en een sluitertijd van 6sec. van een komeet die 310.000.000 mijl van de zon verwijderd is en met een snelheid van 84.000 mijl p/u door de ruimte vliegt en de Rosetta er 28 km vanaf in een baan omheen cirkelt waarbij de relatieve snelheid BIJNA nul is mogelijk is denk ik dat jij degene bent die het niet begrijpt. Dat zijn teveel factoren die de kwaliteit van de foto zodanig beïnvloeden dat je nooit tot een kwaliteit kan komen zoals in de foto die ze de wereld tonen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:19 schreef Pietverdriet het volgende:
Grappig dat iedereen het begrijpt behalve jij.
Foto waarbij de camera en het object met 100.000 km/h door de ruimte bewegen met een relatieve snelheid van bijna 0. En dat met een sluitertijd die veel langer is dan de 6 seconde die jij al onmogelijk vind. Snap je het nu dan?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:17 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Leuke foto, compositie kan beter, maar ik heb geen idee wat je hiermee probeert te bewijzen.
Wie is hier nu de zelfbenoemde expert?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:34 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Als jij beweerd dat je een haarscherpe foto kan maken met de Rosetta NAVCAM en een sluitertijd van 6sec. van een komeet die 310.000.000 mijl van de zon verwijderd is en met een snelheid van 84.000 mijl p/u door de ruimte vliegt en de Rosetta er 28 km vanaf in een baan omheen cirkelt waarbij de relatieve snelheid BIJNA nul is mogelijk is denk ik dat jij degene bent die het niet begrijpt. Dat zijn teveel factoren die de kwaliteit van de foto zodanig beïnvloeden dat je nooit tot een kwaliteit kan komen zoals in de foto die ze de wereld tonen.
Dat het aan jou uitleggen geen zin heeft is uitermate duidelijk.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:34 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Als jij beweerd dat je een haarscherpe foto kan maken met de Rosetta NAVCAM en een sluitertijd van 6sec. van een komeet die 310.000.000 mijl van de zon verwijderd is en met een snelheid van 84.000 mijl p/u door de ruimte vliegt en de Rosetta er 28 km vanaf in een baan omheen cirkelt waarbij de relatieve snelheid BIJNA nul is mogelijk is denk ik dat jij degene bent die het niet begrijpt. Dat zijn teveel factoren die de kwaliteit van de foto zodanig beïnvloeden dat je nooit tot een kwaliteit kan komen zoals in de foto die ze de wereld tonen.
Jouw punten waardoor het onmogelijk zijn uit deze post.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:34 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ja en ja, verder nog vragen?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:35 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Nu al de jij bent dom kaart spelen? Dus volgens jouw plaatje cirkelt de Rosetta om de komeet heen?
Draait de komeet dan ook om zijn as ofzo?
quote:Op zondag 25 januari 2015 23:10 schreef Pek het volgende:
Nu we toch wat offtopic gaan met Rosetta, is dit wel een interessant filmpje:
Duurt ruim een uur, dus als je niet de hele rit wil uitzitten kijk dan in ieder geval de eerste 3 minuten, waarin Matt Taylor de diverse ingewikkelde manoeuvres laat zien die nodig waren om bij de komeet uit te komen. Dat is geen kattenpis.
Same herequote:Op maandag 26 januari 2015 00:10 schreef theguyver het volgende:
[..]deze sla ik even op en een uurtje valt reuze mee, boeiend onderwerp!
Heb je al andere punten bedacht waardoor de fotokwaliteit omlaag zou moeten gaan?quote:Op maandag 26 januari 2015 00:26 schreef Pek het volgende:
En Jean-Pierre Bibring is de reïncarnatie van Albert Einstein, die moet je wel geloven!![]()
[ afbeelding ]
Dat is wel een heel zwak argumentquote:Op maandag 26 januari 2015 00:26 schreef Pek het volgende:
En Jean-Pierre Bibring is de reïncarnatie van Albert Einstein, die moet je wel geloven!![]()
[ afbeelding ]
Het was dan ook een grapje, Einsteinquote:
Nee hoor, ik ben een believer, je verwart me waarschijnlijk met iemand anders, Geeft nietquote:Op maandag 26 januari 2015 00:31 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Heb je al andere punten bedacht waardoor de fotokwaliteit omlaag zou moeten gaan?
Ho oepsquote:Op maandag 26 januari 2015 00:36 schreef Pek het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben een believer, je verwart me waarschijnlijk met iemand anders, Geeft niet
Izzy! Al andere punten bedacht?quote:
Ja genoeg.quote:
Maar die wil je niet met ons delen?quote:
Andere keer misschien, ik wil dit topic niet verder vervuilen met non Moon hoax info.quote:Op maandag 26 januari 2015 00:38 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Maar die wil je niet met ons delen?
Daar heb je wel een goed punt ja. Ik zat al te denken dat het tijd is voor een meer algemeen fakery in space topic. Zal eens kijken wat ik morgen in elkaar kan draaienquote:Op maandag 26 januari 2015 00:39 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Andere keer misschien, ik wil dit topic niet verder vervuilen met non Moon hoax info.
Dit is je kans om het weer ontopic te trekken en die laat je liggenquote:Op maandag 26 januari 2015 00:39 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Andere keer misschien, ik wil dit topic niet verder vervuilen met non Moon hoax info.
Haha hoe kan jij nu een topic maken over space fakery. You are a believerquote:Op maandag 26 januari 2015 00:40 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Daar heb je wel een goed punt ja. Ik zat al te denken dat het tijd is voor een meer algemeen fakery in space topic. Zal eens kijken wat ik morgen in elkaar kan draaien
Ik weet niet genoeg over de Apollo missie om dit on-topic te trekken.quote:Op maandag 26 januari 2015 00:42 schreef Pek het volgende:
[..]
Dit is je kans om het weer ontopic te trekken en die laat je liggen
So what? Wat maakt iemands positie precies uit voor het maken van de OP?quote:Op maandag 26 januari 2015 00:42 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Haha hoe kan jij nu een topic maken over space fakery. You are a believer
Dus je geeft nu toe dat je gewoon wat loopt te trollen?quote:Op maandag 26 januari 2015 00:44 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik weet niet genoeg over de Apollo missie om dit on-topic te trekken.
Alles wat ik weet is al gezegd.
Dat maakt ook niets uit, ben benieuwd hoe het er uit zal zien .. that's all.quote:Op maandag 26 januari 2015 00:44 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
So what? Wat maakt iemands positie precies uit voor het maken van de OP?
Eh nee, ik heb het over de Rosetta gehad niet over de maan.quote:Op maandag 26 januari 2015 00:46 schreef Pek het volgende:
[..]
Dus je geeft nu toe dat je gewoon wat loopt te trollen?
Snij nou niet de punten aan die Mata in zijn docu wil proppen, duurt het straks nog langerquote:Op maandag 26 januari 2015 00:44 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
So what? Wat maakt iemands positie precies uit voor het maken van de OP?
Maakt niet uit, De punten die non believers aanhalen, zijn ook verzonnen door naar foto's te kijken enzo..quote:Op maandag 26 januari 2015 00:42 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Haha hoe kan jij nu een topic maken over space fakery. You are a believer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En anders gewoon heel hard NEP roepen helpt ook!Er staat nog een vraag voor u open!!
Hoe zou die vlag er tegenwoordig uitzien? Ernstig verbleekt en stilhangend, misschien ook wat gaatjes erin door minimeteorieten?quote:Op maandag 26 januari 2015 01:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
Snij nou niet de punten aan die Mata in zijn docu wil proppen, duurt het straks nog langer
[..]
Maakt niet uit, De punten die non believers aanhalen, zijn ook verzonnen door naar foto's te kijken enzo..
voorbeeld!
[ afbeelding ]
Klopt op internet staan veel beweringen die niet kloppen, maar niet alles.quote:Op maandag 26 januari 2015 01:17 schreef theguyver het volgende:
Maakt niet uit, De punten die non believers aanhalen, zijn ook verzonnen door naar foto's te kijken enzo.. En anders gewoon heel hard NEP roepen helpt ook!
De moonhoax is verzonnenn naar aanleiding van een gebeurtenis van 21 juli 1969 alles om dat in twijfel te trekken, is dus verzonnen door iemand, of meerdere personen.quote:Op maandag 26 januari 2015 09:29 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Klopt op internet staan veel beweringen die niet kloppen, maar niet alles.
Ik heb nooit getwijfeld aan ruimteprogramma's, reizen naar de maan, ISS .. enz.
Maar wanneer je gaat zoeken op internet ga je toch zeker twijfelen.
Ik begrijp sowieso niet als alles echt is dat er mensen zijn die zaken gaan verzinnen om te bewijzen dat iets nep is.
De enige manier om het zeker te weten is door astronaut te worden en een reisje naar de maan mee te maken.
Werkt een beetje hetzelfde als religie, denk ik. Je vasthouden aan iets/geloven aan iets wat je niet echt hard kan maken en daar juist steun/vertrouwen uit krijgen.quote:Op maandag 26 januari 2015 09:29 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Klopt op internet staan veel beweringen die niet kloppen, maar niet alles.
Ik heb nooit getwijfeld aan ruimteprogramma's, reizen naar de maan, ISS .. enz.
Maar wanneer je gaat zoeken op internet ga je toch zeker twijfelen.
Ik begrijp sowieso niet als alles echt is dat er mensen zijn die zaken gaan verzinnen om te bewijzen dat iets nep is.
De enige manier om het zeker te weten is door astronaut te worden en een reisje naar de maan mee te maken.
Volgens 'n poll in 1969 meer dan 'n derde van Amerikaners gelooft 't niet.quote:Op maandag 26 januari 2015 09:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
De moonhoax is verzonnenn naar aanleiding van een gebeurtenis van 21 juli 1969 alles om dat in twijfel te trekken, is dus verzonnen door iemand, of meerdere personen.
Iemand legde de link naar Kurbick, iemand vond foto's er raar uit zien, iemand bedacht dat het onmogelijk moest zijn om door de van Allen Belt te reizen.
Met die zin gooi je een Bom onder je eigen verhaal!
Het is allemaal bedacht, en ze proberen hiermee mensen te overtuigen dat het niet zo is.
Wat doet de tegenpartij? eigenlijk... niet veel!
Zij hoeven in feite niks weer te leggen om die mensen hun twijfel weg te nemen want die info is er gewoon al!
Je kan naar verschillende locaties gaan om met een laser op de reflectoren te mikken om de de afstand te meten
http://www.rug.nl/science(...)rzicht/aflevering061
Je kan een app downloaden om de ISS te volgen en zelf vanaf de grond te zien met je eigen ogen!
Dit kan iedereen gewoon doen..
Maar ik twijfel zelf of een Believer in de Moonhoax ook maar de ballen heeft om dit zelf uit te testen.
Er zijn ook genoeg Amerikanen die denken dat Elvis en Tupac nog leven, dat evolutie onzin is en dat Obama de antichrist is. Helaas voor hen is de werkelijkheid niet democratisch.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:39 schreef Tingo het volgende:
[..]
Volgens 'n poll in 1969 meer dan 'n derde van Amerikaners gelooft 't niet.
En in engeland dat was nog hoger.
Tis nu rond 25%(in 't VK) ondanks al die propaganda en verkoop van de idee.
quote:Op maandag 26 januari 2015 01:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
Snij nou niet de punten aan die Mata in zijn docu wil proppen, duurt het straks nog langer
[..]
Maakt niet uit, De punten die non believers aanhalen, zijn ook verzonnen door naar foto's te kijken enzo..
voorbeeld!
[ afbeelding ]
Op deze foto kunnen ook gemaakt zijn door..
Sailing stones.
[ afbeelding ]sailing stones zeilen vooral s' avonds en s'nachts op een dun laagje ijs met de wind mee. Als 't ijs in de ochtend smelt blijven ze liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En anders gewoon heel hard NEP roepen helpt ook!
In 't V.S. ook....misschien komt 't door de aggressief marketing van de stunt.....en meer afbetaalde wetenschappers/media hoeren.enz.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:05 schreef kalinhos het volgende:
Dus in Engeland is het aandeel niet-gelovers gedaald.
Evolutie is ook maar 'n theorie toch? Staat ook gaten in, dacht ik.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:08 schreef Chrysippus het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg Amerikanen die denken dat Elvis en Tupac nog leven, dat evolutie onzin is en dat Obama de antichrist is. Helaas voor hen is de werkelijkheid niet democratisch.
Haha houd toch op. Eerst gebruik je het aantal non-believers als argument voor jouw gelijk. Nu blijkt dat in je eigen argumentatie het aantal non-believers daalt zou het opeens aan de marketing liggen of dat volgens jou wetenschappers maar afbetaald wordenquote:Op maandag 26 januari 2015 16:21 schreef Tingo het volgende:
[..]
In 't V.S. ook....misschien komt 't door de aggressief marketing van de stunt.....en meer afbetaalde wetenschappers/media hoeren.enz.
http://rationalwiki.org/w(...)#.22Just.22_a_theoryquote:Op maandag 26 januari 2015 16:22 schreef Tingo het volgende:
[..]
Evolutie is ook maar 'n theorie toch? Staat ook gaten in, dacht ik.
Wetenschappelijke theorie:quote:Op maandag 26 januari 2015 16:22 schreef Tingo het volgende:
[..]
I know. nog niet zo lang bekend, Maar om even een verklaring te maken dat er ook een BNW link te leggen voor de lijntjes...quote:Op maandag 26 januari 2015 14:37 schreef Beathoven het volgende:
[..]
sailing stones zeilen vooral s' avonds en s'nachts op een dun laagje ijs met de wind mee. Als 't ijs in de ochtend smelt blijven ze liggen.
Die begrijp ik niet. Afbetaald? Of bedoel je omgekocht?quote:Op maandag 26 januari 2015 16:21 schreef Tingo het volgende:
[..]
In 't V.S. ook....misschien komt 't door de aggressief marketing van de stunt.....en meer afbetaalde wetenschappers/media hoeren.enz.
Je negeert mijn punt. En verder verwar je het woord 'theorie' in het dagelijks gebruik met de wetenschappelijke betekenis. Evolutie is een feit, en de evolutietheorie is net zo goed 'maar een theorie' als de theorie van de platentektoniek of de relativiteitstheorie.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:22 schreef Tingo het volgende:
[..]
Omgekocht. Dankje.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die begrijp ik niet. Afbetaald? Of bedoel je omgekocht?
Als een appel op je hoofd valt, dan komt dat omdat clowns zaalvoetballen in een zeecontainer. Immers, zwaartekracht is maar een theorie.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:22 schreef Tingo het volgende:
[..]
Je stelling is dat wetenschappers en media al die tijd (meer dan 45 jaar inmiddels) zijn omgekocht? Iedereen die hier iets mee te maken heeft? En niemand heeft aan de bel getrokken? Ik neem aan dat je zo'n ernstige aantijging wel even hard kunt maken dan.quote:
Er waren normale,gewone mensen die gelooft 't niet vanaf 't begin.Iemand heeft niet gewoon langsgekomen met 'n 'Moon Hoax Theory' en iedereen heeft 't geloven. Er waren regular aeroautical engineers,toolmakers,carmakers,mensen met hands-on experience in technology en engineering die gelooft 't niet toen 't is gebeuren.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:26 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Haha houd toch op. Eerst gebruik je het aantal non-believers als argument voor jouw gelijk. Nu blijkt dat in je eigen argumentatie het aantal non-believers daalt zou het opeens aan de marketing liggen of dat volgens jou wetenschappers maar afbetaald worden
Er waren nog meer engineers, toolmakers en carmakers en mensen met hand-on experience in technology die het wel geloofden. Wat is je punt?quote:Op maandag 26 januari 2015 22:05 schreef Tingo het volgende:
[..]
Er waren normale,gewone mensen die gelooft 't niet vanaf 't begin.Iemand heeft niet gewoon langsgekomen met 'n 'Moon Hoax Theory' en iedereen heeft 't geloven. Er waren regular aeroautical engineers,toolmakers,carmakers,mensen met hands-on experience in technology en engineering die gelooft 't niet toen 't is gebeuren.
Het rare is alleen dat de russen het wel geloofden. Of iig niet van de daken schreeuwden dat het niet waar was. En dat terwijl de russen en de amerikanen toen in een race waren om als eerste op de maan te landen.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:05 schreef Tingo het volgende:
[..]
Er waren normale,gewone mensen die gelooft 't niet vanaf 't begin.Iemand heeft niet gewoon langsgekomen met 'n 'Moon Hoax Theory' en iedereen heeft 't geloven. Er waren regular aeroautical engineers,toolmakers,carmakers,mensen met hands-on experience in technology en engineering die gelooft 't niet toen 't is gebeuren.
Er was heel veel gesproken over - en veel mensen gelooft 't net.
De meeste hadden geen TV toen.
Dat ligt eraan als je geloof de ruimte avonturen van Rusland.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 08:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het rare is alleen dat de russen het wel geloofden. Of iig niet van de daken schreeuwden dat het niet waar was. En dat terwijl de russen en de amerikanen toen in een race waren om als eerste op de maan te landen.
Dat de meesten geen TV hadden in 1969 is gewoon onzin. Toen was TV al wijdverspreid, zeker in de VS.
Je zuigt gewoon wat uit je duim. 95% van de Amerikanen had een TV in 1969,quote:Op maandag 26 januari 2015 22:05 schreef Tingo het volgende:
[..]
Er was heel veel gesproken over - en veel mensen gelooft 't net.
De meeste hadden geen TV toen.
Twas niet zo in je gezicht geramde als nu denk ik.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:38 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Je zuigt gewoon wat uit je duim. 95% van de Amerikanen had een TV in 1969,
http://www.tvhistory.tv/Annual_TV_Households_50-78.JPG
Of juist wel omdat het een veel groter event was en er nog veel minder concurrentie van andere zenders etc was.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:39 schreef Tingo het volgende:
[..]
Twas niet zo in je gezicht geramde als nu denk ik.
Nee, vandaar dat zowat de hele natie stil lag ten tijde van de uitzending.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:39 schreef Tingo het volgende:
[..]
...kom op zeg.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:39 schreef Tingo het volgende:
[..]
De punt dat ik heb probeert te maken is dat TV heeft 'n veel minder rol gespeeld in onze levens toen dan nu.quote:
Maar het is juist andersom. Nu met de opkomst van internet wordt de TV als medium juist steeds minder belangrijk. Ik bedoel, ik gebruik mijn TV alleen nog maar voor voetbal en vooral verder als beeldscherm voor mn pc/films. "Vroeger" was het TV, radio of krant. Nu zijn die praktisch allemaal overgenomen/overkoepeld door het internet.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:20 schreef Tingo het volgende:
[..]
De punt dat ik heb probeert te maken is dat TV heeft 'n veel minder rol gespeeld in onze levens toen dan nu.
Nu is er drie generaties die zijn vertelt (door TV enz.) vanaf de dag ze waren geboren dat mensen zijn op de maan geweest.En daarom zij er meer mensen die geloven 't.
bron: denk ik.. fantaseer ikquote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:39 schreef Tingo het volgende:
[..]
OK,internet is gewoon de nieuwe MSM.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:32 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Maar het is juist andersom. Nu met de opkomst van internet wordt de TV als medium juist steeds minder belangrijk. Ik bedoel, ik gebruik mijn TV alleen nog maar voor voetbal en vooral verder als beeldscherm voor mn pc/films. "Vroeger" was het TV, radio of krant. Nu zijn die praktisch allemaal overgenomen/overkoepeld door het internet.
TV commercials. Dat punt doet 't ook wel mooi in een topic als dezequote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:07 schreef Tingo het volgende:
[..]
OK,internet is gewoon de nieuwe MSM.
Punt is dat we krijgen meer aggressief/in-your-face reclame,beelden,info dan ooit.
Oh dear.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:10 schreef Beathoven het volgende:
[..]
TV commercials. Dat punt doet 't ook wel mooi in een topic als deze
En? Daar ben jij ultiem gevoelig voor? Je snuift 't witte poeder van Dash 3 in 1 dagelijks?
https://chrome.google.com(...)namgkkbiglidom?hl=nlquote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:07 schreef Tingo het volgende:
[..]
Punt is dat we krijgen meer aggressief/in-your-face reclame,beelden,info dan ooit.
Niet nodig dankje.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
https://chrome.google.com(...)namgkkbiglidom?hl=nl
Tip!
Het gaat niet alleen over reclame per se.quote:
VAn je oorspronkelijke bewering (TV was niet zo wijdverspreid en er zijn meer en meer niet-gelovers) is niet veel meer over he?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:07 schreef Tingo het volgende:
[..]
Joh, mijn ouders zijn 's nachts opgebleven om de maanlanding live mee te maken. Zo groot was het.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:36 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat ligt eraan als je geloof de ruimte avonturen van Rusland.
TV was niet zo wijdverspreid als nu.bvb.
Echt,quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:36 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat ligt eraan als je geloof de ruimte avonturen van Rusland.
TV was niet zo wijdverspreid als nu.bvb.
Barthol, dan heb je een hoop meer meegemaakt in het leven dan velen hier.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:10 schreef barthol het volgende:
Ik ben indertijd uiteraard (net als iedereen) ook de hele nacht opgebleven om die maanlanding live mee te maken. In die tijd had iedereen een TV en als je die niet had dan keek je wel bij de buren.
Ik had de jaren 60 alles gevolgd, Het ranger programma, het surveyor programma. Mercury en Gemini missies. Mijn jongens kamer hing vol foto's van de maan. Ik had ook een hele grote Maankaart van Rand Mcnally aan de muur hangen
deze
[ afbeelding ]
Niet mee eensquote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Barthol, dan heb je een hoop meer meegemaakt in het leven dan velen hier.
Ik kan me de teleurstelling voorstellen als al dat mooie presentatiemateriaal niet waar blijkt te zijn en snap die weerstand tegen het verschrompelen van NASA's images meer dan goed.
Het is doodzonde, maar helaas. Die Maan blijft voor ons voor altijd onbezocht.
Waar ben je het niet mee eens, Lavenderr? Basale fysica?quote:
Waar blijft je overweldigende bewijs hiervoor waardoor iedereen jouw sprookje ook gaat geloven?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik kan me de teleurstelling voorstellen als al dat mooie presentatiemateriaal niet waar blijkt te zijn en snap die weerstand tegen het verschrompelen van NASA's images meer dan goed.
Ha ha, je bent zo voorspelbaarquote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, ben het niet eens met jouw redenatie. Die nog steeds niet helemaal compleet is. Tot die tijd hou van ik het erop dat het geen hoax is .quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waar ben je het niet mee eens, Lavenderr? Basale fysica?
Kom dan eens met die basale fysica!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waar ben je het niet mee eens, Lavenderr? Basale fysica?
Dat de video's nooit op de Maan gemaakt kunnen zijn, wordt verraden door de belachelijk huppelende 2/3 snelheid afgespeelde astronautjes die daar een beetje minisprongetjes staan te maken.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:12 schreef Chrysippus het volgende:
[..]
Kom dan eens met die basale fysica!
Hoe zou het er volgens jou uit moeten zien? 'Minisprongetjes' zijn precies wat je zou verwachten in een omgeving met lage zwaartekracht. Basale fysica.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat de video's nooit op de Maan gemaakt kunnen zijn, wordt verraden door de belachelijk huppelende 2/3 snelheid afgespeelde astronautjes die daar een beetje minisprongetjes staan te maken.
Argument from incredulity, drogreden.quote:De zwaartekracht klopt al van geen kant.
Het was in de jaren 60 nog duidelijk nieuw, maar simpelweg naar die belachelijke sprongetjes en bewegingen van de astronauten kijken, geeft al aan dat het niet op de Maan gefilmd kan zijn. Hoe meer je ervan ziet, hoe belachelijker het eruit ziet.
Weinig overtuigend als je die claims hier niet vermeldt.quote:Anno 2015 nog volhouden dat de Apollo maanlandingen echt gebeurd zijn, is, na bestudering van de claims ertegen, volkomen onzinnig.
In dit topic is in ieder geval nog niets overtuigends langsgekomen. Kun je een selectie uit die eindeloze voorbeelden met ons delen?quote:De foto-anomalieen zijn eindeloos en de aanwezigheid van een geprojecteerd landschap voldoende onderbouwd in de diverse video's en boeken.
Argument from incredulity nr. 2.quote:Mensen die echt alles gezien hebben over dit onderwerp (en dan met name de BNW-kant) kunnen niet meer volhouden dat het echt gebeurd is, anders dan tegen zichzelf liegend.
Je zou die logica net zo goed op de ontkenners kunnen toepassen.quote:Ik begrijp die weerstand prima, daar niet van.
En daar ga je al de mist in. Tellen we de frictie van aardse atmosferische omstandigheden nog niet eens mee.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:34 schreef Chrysippus het volgende:
n.b.: geen fysica te bespeuren in onderstaande citaten.
[..]
Hoe zou het er volgens jou uit moeten zien? 'Minisprongetjes' zijn precies wat je zou verwachten in een omgeving met lage zwaartekracht. Basale fysica.
Het is reuze gemakkelijk materiaal vinden via het internet. Bekijk het materiaal van de volgende auteurs:quote:In dit topic is in ieder geval nog niets overtuigends langsgekomen. Kun je een selectie uit die eindeloze voorbeelden met ons delen?
"ontkenners"?quote:Je zou die logica net zo goed op de ontkenners kunnen toepassen.
Waar ga ik de mist in? Geen onderbouwing, en geen antwoord op mijn vraag. Welke frictie?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En daar ga je al de mist in. Tellen we de frictie van aardse atmosferische omstandigheden nog niet eens mee.
Je weigert zelf je standpunten te onderbouwen, dat is duidelijk.quote:[..]
Het is reuze gemakkelijk materiaal vinden via het internet. Bekijk het materiaal van de volgende auteurs:
• Bill Kaysing
• Ralph Rene
• Jarrah White
• Marcus Allen
• Bart Sibrel
• David S. Percy & Mary Bennett
• Dave McGowan
Daarin worden duizenden punten genoemd waar geen antwoorden op gekomen zijn.
En we moeten jou maar geloven dat er geen antwoord is gekomen, van NASA of anderen. Ik vermoed dat het een stuk genuanceerder ligt. Iets zegt me dat je die antwoorden toch zou negeren, zoals je eerder in dit topic ook deed.quote:Het is ook heel simpel; NASA kan geen antwoord geven, want elk antwoord zou de hoax weggeven.
Nogmaals, waar blijft die fysica? We moeten jou blijkbaar wel maar gewoon op je woord geloven, omdat jij het zegt.quote:[..]
"ontkenners"?
Dat de geschiedenis geschreven wordt door "de winnaars" is alom bekend. Maakt dat wat NASA beweert waar? Omdat zij het zeggen? De fysica zegt van niet.
Je kunt het fictie noemen zoveel je wilt, dat maakt het niet geloofwaardiger.quote:Bekijk de prachtige film Interstellar (let op; dat is niet meer fictie dan wat NASA produceert) en in het begin zie je precies hoe en wat de Apollo Moon hoax over enkele tientallen jaren is.
De enige kracht die op de Maan werkzaam is, is zwaartekracht. Er is geen atmosfeer, dus geen frictie.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:05 schreef Chrysippus het volgende:
[..]
Waar ga ik de mist in? Geen onderbouwing, en geen antwoord op mijn vraag. Welke frictie?
Nee hoor, totaal niet.quote:Je weigert zelf je standpunten te onderbouwen, dat is duidelijk.
Bekijk het materiaal van NASA, daar worden duizenden documenten getoond die nog niet weerlegd zijn.
Ja, nou!quote:Waarom zou NASA de moeite moeten nemen om 'duizenden punten' te gaan beantwoorden trouwens? Ze hebben wel nuttiger werk te doen.
Ik ben niet bepaald de enige. Ik heb je een lijstje met auteurs gegeven.quote:Nogmaals, waar blijft die fysica? We moeten jou blijkbaar wel maar gewoon op je woord geloven, omdat jij het zegt.
Wat jij verder geloofwaardig acht wordt bevestigd door je geloof in de sprookjes van NASA. Je acceptatie en wellicht zelfs actieve deelname.quote:Je kunt het fictie noemen zoveel je wilt, dat maakt het niet geloofwaardiger.
Wagging the Moon Doggie was the one that did it for me 'n paar jaren terug.Briljant.Heb je hele serie gelezen? De laatste 8 stuks van de 20 stuk artikel zijn weg van z'n site.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En daar ga je al de mist in. Tellen we de frictie van aardse atmosferische omstandigheden nog niet eens mee.
[..]
Het is reuze gemakkelijk materiaal vinden via het internet. Bekijk het materiaal van de volgende auteurs:
[*] Bill Kaysing
• Ralph Rene
• Jarrah White
• Marcus Allen
• Bart Sibrel
• David S. Percy & Mary Bennett
[*] Dave McGowan
Daarin worden duizenden punten genoemd waar geen antwoorden op gekomen zijn.
Het is ook heel simpel; NASA kan geen antwoord geven, want elk antwoord zou de hoax weggeven.
[..]
"ontkenners"?
Dat de geschiedenis geschreven wordt door "de winnaars" is alom bekend. Maakt dat wat NASA beweert waar? Omdat zij het zeggen? De fysica zegt van niet.
Bekijk de prachtige film Interstellar (let op; dat is niet meer fictie dan wat NASA produceert) en in het begin zie je precies hoe en wat de Apollo Moon hoax over enkele tientallen jaren is.
Heb deel 1-14 met veel genoegen gelezen inderdaad. Grappige schrijfstijl en goeie punten.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:15 schreef Tingo het volgende:
[..]
Wagging the Moon Doggie was the one that did it for me 'n paar jaren terug.Briljant.Heb je hele serie gelezen? De laatste 8 stuks van de 20 stuk artikel zijn weg van z'n site.
Wij niet.Ik had 't gezien live op TV bij m'n oma en opa.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:06 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Echt,
ik heb alle maanlandingen live op TV gezien vanaf de eerste.
We hadden al jaren TV.
Rumble in the jungle ook hoorquote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, vandaar dat zowat de hele natie stil lag ten tijde van de uitzending.!
Jij begon over frictie, niet ik! Ik vraag me nog steeds af waarom.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De enige kracht die op de Maan werkzaam is, is zwaartekracht. Er is geen atmosfeer, dus geen frictie.
Ze hadden inderdaad hoog kunnen springen, maar waarom zouden ze dat doen? Niet alleen heb je daar niets aan, maar het brengt nogal veel risico's met zich mee en is een verspilling van kostbare tijd. Ze bewogen voorzichtig, zoals ze waren getraind.quote:Alles wat omhoog gaat hoort ruim 6 keer zo snel omhoog te gaan. Alles wat naar beneden komt/valt zou 6 keer zo langzaam gaan.
De atmosnautjes hadden met gemak meters hoog kunnen springen, als ze echt op het maanoppervlak zouden staan, maar helaas.
De 'hupjes' zijn geen pogingen om te springen, maar de meest efficiënte manier om enigszins normaal voort te bewegen. En ja, de bepakking was erg zwaar. Op aarde zou een sprong met een rugzak van 82kg ook een stuk lastiger gaan, ik zie niet in wat daar zo belachelijk aan is. Daarnaast maakt de bepakking het een stuk lastiger om in balans te blijven, zeker als je hoog zou springen.quote:Ze komen er met maffe hupjes en gecorrumpeerde uitleg van NASA (de bepakking was zo zwaar, vandaar.) mee weg.
Je kunt dat nog zo vaak roepen maar het blijft even betekenisloos zonder onderbouwing.quote:[..]
Nee hoor, totaal niet.
NASA-materiaal is fake, wat moet ik daarmee?
Dit zei je eerder in het topic ook al, en je bent er toen op gewezen dat er talloze publicaties zijn te vinden. Een korte search op Google scholar is voldoende om je ongelijk aan te tonen.quote:Geef mij maar eens echte onafhankelijke wetenschappelijke publicaties over "de grootste prestatie van de mensheid, ooit". Helaas zijn die dun gezaaid, vreemd is dat toch, niet?
Ja. Nogal een zwaktebod, constant dat sarcasme.quote:[..]
Ja, nou!
Dat er meer mensen zijn zegt niets. En jij bent degene die hier van alles claimt, niet die auteurs.quote:[..]
Ik ben niet bepaald de enige. Ik heb je een lijstje met auteurs gegeven.
Je stellige, neerbuigende en spottende houding staat in schril contrast met de inhoud en onderbouwing van je posts. Probeer het eens met argumenten en wellicht wat meer respect voor je discussiepartners.quote:[..]
Wat jij verder geloofwaardig acht wordt bevestigd door je geloof in de sprookjes van NASA. Je acceptatie en wellicht zelfs actieve deelname.
Ik ben blij dat we dan niet in hetzelfde "kamp der geloofwaardigheid" zitten.
Ok, dit is toch wel duidelijk het domste wat je in al die tijd geschreven hebtquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:12 schreef El_Matador het volgende:
...
Er is geen atmosfeer, dus geen frictie.
...
Ziet er interessant uit, ga ik lezen!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:07 schreef Zith het volgende:
NASA Faked the Moon Landing—Therefore, (Climate) Science Is a Hoax
Van de Journal of Psychological Science.
Hmm ik nam aan dat hij luchtweerstand bedoelde, maar strikt genomen inderdaad niet helemaal juistquote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:59 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ok, dit is toch wel duidelijk het domste wat je in al die tijd geschreven hebt
Dat zal idd vast wel ja. Op de manier waarop het er nu meerdere keren staat is het nogal domquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:07 schreef Chrysippus het volgende:
[..]
Ziet er interessant uit, ga ik lezen!
[..]
Hmm ik nam aan dat hij luchtweerstand bedoelde, maar strikt genomen inderdaad niet helemaal juist
Oh en je hebt helemaal gelijk over die sprongen op de maan. Bij de eerste missie hebben ze wel een paar grote sprongen geprobeerd, maar dat was veel te gevaarlijk. Daarom deden ze idd zo voorzichtig. Helaas wordt dat dan weer als punt gezien dat ze het niet zouden kunnen, hoe onlogisch die redenatie ook is. Wel weer een voorbeeldje in favor van mijn eigen hypothese dat veel van het geloof in diverse complotten te herleiden valt naar een gebrek aan kennisquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:07 schreef Chrysippus het volgende:
[..]
Ziet er interessant uit, ga ik lezen!
[..]
Hmm ik nam aan dat hij luchtweerstand bedoelde, maar strikt genomen inderdaad niet helemaal juist
http://en.wikipedia.org/w(...)Apollo_Moon_landingsquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
NASA-materiaal is fake, wat moet ik daarmee? Geef mij maar eens echte onafhankelijke wetenschappelijke publicaties over "de grootste prestatie van de mensheid, ooit". Helaas zijn die dun gezaaid, vreemd is dat toch, niet?
Het gewicht van het pak was ongeveer 90 kilo, als je dan even bekijkt hoe makkelijk ze overeind komen na vallen en het huppelen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:51 schreef Chrysippus het volgende:
[..]
Jij begon over frictie, niet ik! Ik vraag me nog steeds af waarom.
[..]
Ze hadden inderdaad hoog kunnen springen, maar waarom zouden ze dat doen? Niet alleen heb je daar niets aan, maar het brengt nogal veel risico's met zich mee en is een verspilling van kostbare tijd. Ze bewogen voorzichtig, zoals ze waren getraind.
[..]
De 'hupjes' zijn geen pogingen om te springen, maar de meest efficiënte manier om enigszins normaal voort te bewegen. En ja, de bepakking was erg zwaar. Op aarde zou een sprong met een rugzak van 82kg ook een stuk lastiger gaan, ik zie niet in wat daar zo belachelijk aan is. Daarnaast maakt de bepakking het een stuk lastiger om in balans te blijven, zeker als je hoog zou springen.
[..]
Je kunt dat nog zo vaak roepen maar het blijft even betekenisloos zonder onderbouwing.
[..]
Dit zei je eerder in het topic ook al, en je bent er toen op gewezen dat er talloze publicaties zijn te vinden. Een korte search op Google scholar is voldoende om je ongelijk aan te tonen.
[..]
Ja. Nogal een zwaktebod, constant dat sarcasme.
[..]
Dat er meer mensen zijn zegt niets. En jij bent degene die hier van alles claimt, niet die auteurs.
[..]
Je stellige, neerbuigende en spottende houding staat in schril contrast met de inhoud en onderbouwing van je posts. Probeer het eens met argumenten en wellicht wat meer respect voor je discussiepartners.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |