Er waren nog meer engineers, toolmakers en carmakers en mensen met hand-on experience in technology die het wel geloofden. Wat is je punt?quote:Op maandag 26 januari 2015 22:05 schreef Tingo het volgende:
[..]
Er waren normale,gewone mensen die gelooft 't niet vanaf 't begin.Iemand heeft niet gewoon langsgekomen met 'n 'Moon Hoax Theory' en iedereen heeft 't geloven. Er waren regular aeroautical engineers,toolmakers,carmakers,mensen met hands-on experience in technology en engineering die gelooft 't niet toen 't is gebeuren.
Het rare is alleen dat de russen het wel geloofden. Of iig niet van de daken schreeuwden dat het niet waar was. En dat terwijl de russen en de amerikanen toen in een race waren om als eerste op de maan te landen.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:05 schreef Tingo het volgende:
[..]
Er waren normale,gewone mensen die gelooft 't niet vanaf 't begin.Iemand heeft niet gewoon langsgekomen met 'n 'Moon Hoax Theory' en iedereen heeft 't geloven. Er waren regular aeroautical engineers,toolmakers,carmakers,mensen met hands-on experience in technology en engineering die gelooft 't niet toen 't is gebeuren.
Er was heel veel gesproken over - en veel mensen gelooft 't net.
De meeste hadden geen TV toen.
Dat ligt eraan als je geloof de ruimte avonturen van Rusland.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 08:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het rare is alleen dat de russen het wel geloofden. Of iig niet van de daken schreeuwden dat het niet waar was. En dat terwijl de russen en de amerikanen toen in een race waren om als eerste op de maan te landen.
Dat de meesten geen TV hadden in 1969 is gewoon onzin. Toen was TV al wijdverspreid, zeker in de VS.
Je zuigt gewoon wat uit je duim. 95% van de Amerikanen had een TV in 1969,quote:Op maandag 26 januari 2015 22:05 schreef Tingo het volgende:
[..]
Er was heel veel gesproken over - en veel mensen gelooft 't net.
De meeste hadden geen TV toen.
Twas niet zo in je gezicht geramde als nu denk ik.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:38 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Je zuigt gewoon wat uit je duim. 95% van de Amerikanen had een TV in 1969,
http://www.tvhistory.tv/Annual_TV_Households_50-78.JPG
Of juist wel omdat het een veel groter event was en er nog veel minder concurrentie van andere zenders etc was.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:39 schreef Tingo het volgende:
[..]
Twas niet zo in je gezicht geramde als nu denk ik.
Nee, vandaar dat zowat de hele natie stil lag ten tijde van de uitzending.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:39 schreef Tingo het volgende:
[..]
...kom op zeg.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:39 schreef Tingo het volgende:
[..]
De punt dat ik heb probeert te maken is dat TV heeft 'n veel minder rol gespeeld in onze levens toen dan nu.quote:
Maar het is juist andersom. Nu met de opkomst van internet wordt de TV als medium juist steeds minder belangrijk. Ik bedoel, ik gebruik mijn TV alleen nog maar voor voetbal en vooral verder als beeldscherm voor mn pc/films. "Vroeger" was het TV, radio of krant. Nu zijn die praktisch allemaal overgenomen/overkoepeld door het internet.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:20 schreef Tingo het volgende:
[..]
De punt dat ik heb probeert te maken is dat TV heeft 'n veel minder rol gespeeld in onze levens toen dan nu.
Nu is er drie generaties die zijn vertelt (door TV enz.) vanaf de dag ze waren geboren dat mensen zijn op de maan geweest.En daarom zij er meer mensen die geloven 't.
bron: denk ik.. fantaseer ikquote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:39 schreef Tingo het volgende:
[..]
OK,internet is gewoon de nieuwe MSM.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:32 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Maar het is juist andersom. Nu met de opkomst van internet wordt de TV als medium juist steeds minder belangrijk. Ik bedoel, ik gebruik mijn TV alleen nog maar voor voetbal en vooral verder als beeldscherm voor mn pc/films. "Vroeger" was het TV, radio of krant. Nu zijn die praktisch allemaal overgenomen/overkoepeld door het internet.
TV commercials. Dat punt doet 't ook wel mooi in een topic als dezequote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:07 schreef Tingo het volgende:
[..]
OK,internet is gewoon de nieuwe MSM.
Punt is dat we krijgen meer aggressief/in-your-face reclame,beelden,info dan ooit.
Oh dear.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:10 schreef Beathoven het volgende:
[..]
TV commercials. Dat punt doet 't ook wel mooi in een topic als deze
En? Daar ben jij ultiem gevoelig voor? Je snuift 't witte poeder van Dash 3 in 1 dagelijks?
https://chrome.google.com(...)namgkkbiglidom?hl=nlquote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:07 schreef Tingo het volgende:
[..]
Punt is dat we krijgen meer aggressief/in-your-face reclame,beelden,info dan ooit.
Niet nodig dankje.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
https://chrome.google.com(...)namgkkbiglidom?hl=nl
Tip!
Het gaat niet alleen over reclame per se.quote:
VAn je oorspronkelijke bewering (TV was niet zo wijdverspreid en er zijn meer en meer niet-gelovers) is niet veel meer over he?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:07 schreef Tingo het volgende:
[..]
Joh, mijn ouders zijn 's nachts opgebleven om de maanlanding live mee te maken. Zo groot was het.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:36 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat ligt eraan als je geloof de ruimte avonturen van Rusland.
TV was niet zo wijdverspreid als nu.bvb.
Echt,quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:36 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat ligt eraan als je geloof de ruimte avonturen van Rusland.
TV was niet zo wijdverspreid als nu.bvb.
Barthol, dan heb je een hoop meer meegemaakt in het leven dan velen hier.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:10 schreef barthol het volgende:
Ik ben indertijd uiteraard (net als iedereen) ook de hele nacht opgebleven om die maanlanding live mee te maken. In die tijd had iedereen een TV en als je die niet had dan keek je wel bij de buren.
Ik had de jaren 60 alles gevolgd, Het ranger programma, het surveyor programma. Mercury en Gemini missies. Mijn jongens kamer hing vol foto's van de maan. Ik had ook een hele grote Maankaart van Rand Mcnally aan de muur hangen
deze
[ afbeelding ]
Niet mee eensquote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Barthol, dan heb je een hoop meer meegemaakt in het leven dan velen hier.
Ik kan me de teleurstelling voorstellen als al dat mooie presentatiemateriaal niet waar blijkt te zijn en snap die weerstand tegen het verschrompelen van NASA's images meer dan goed.
Het is doodzonde, maar helaas. Die Maan blijft voor ons voor altijd onbezocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |