Sorry? Het feit dat ik seculier ben ingesteld, een rijker en vrijer leven heb geleid en zelf de keuze mag maken van mijn ouders of ik in Allah mag geloven of niet én toch respect heb voor een ieder, stoort jou?quote:
QFT. Allemaal Ebru haters.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:32 schreef Weissman het volgende:
Die reeks is pure kanker ebola man.
Zitten geeneens turken daarwat mocro's en voor de rest parasitaire koerden
Ditquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:32 schreef Weissman het volgende:
Degene die je zo noemde is zelf aleviet. Jij dramaqueenquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:38 schreef RoW_0 het volgende:
Heerlijk hoe allemaal positieve DM/PM's binnenstromen van de Nederlander. Jammer dat zij zich hier niet durven te uiten omdat ze bang zijn om aangevallen te worden door hoofddoekjes.
Dat weten wij toch nietquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:40 schreef Che_ het volgende:
Degene die je zo noemde is zelf aleviet. Jij dramaqueen
Nee, it's a trap.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:41 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat er Turken op Fok zijn geloof ik helemaal niet.
Waaat?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:31 schreef RoW_0 het volgende:
Wat mij al helemaal stoort is dat zij beschermd worden door de moderator Zargon en zijn robin: theMagnificent. Als je naar de postgeschiedenis van deze mensen kijken juichen zij islamitische terrorisme alleen maar toe.
Bij Stacey was ze ook heel laat meequote:
Ze zijn vergeten de kooi dicht te doenquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:48 schreef Bombvis het volgende:
Kunnen dat soort SC-dingen niet gewoon in een SC blijven?
Kanker ebola klinkt best lekkerquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:32 schreef Weissman het volgende:
Gaat een beetje lastig als er een mod is die de kliek steuntquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:48 schreef Bombvis het volgende:
Kunnen dat soort SC-dingen niet gewoon in een SC blijven?
Ondanks de uren die ik hier verspil mis ik meer dan de helft.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij Stacey was ze ook heel laat mee
Benoem hen, voor het nageslachtquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:48 schreef Unlabeled het volgende:
veel driftige users ja, maar er zitten ook een paar chille tussen
Denk om je hartquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
Gaat een beetje lastig als er een mod is die de kliek steunt
Op wie doel je?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ze hoeven niet in een kooi hoor, het is geen FP hierquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Ze zijn vergeten de kooi dicht te doen
Is toch een FB op het forum? Gebruik hem eensquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
Doe eens gewoon Nederlands typen man. Wat doe je nou zo kinderachtig?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:50 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik voel me zo geri kafali onder deze verlichte, atheïstische Turken, daym...
Terecht ook.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:50 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik voel me zo geri kafali onder deze verlichte, atheïstische Turken, daym...
Hebben jouw ouders daar dan geen moeite mee?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:51 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Waarom typ je niet gewoon Nederland? Heb je daar soms moeite mee?
Hoe typ ik Nederland?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:51 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Waarom typ je niet gewoon Nederland? Heb je daar soms moeite mee?
Laat mij, ik probeer de geri kafalı sociale onderklasse te vertegenwoordigen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:50 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Doe eens gewoon Nederlands typen man. Wat doe je nou zo kinderachtig?
Mijn moeder is Frans en is bekeerd omdat mijn vader Marokkaan dus moslim is. Kant van mijn moeder zijn christelijk. Het is echt niet dat ik in een dag besloten heb. Dit speelde al jaren. Ik ben naar lezingen geweest naar de moskeeën imams vragen gesteld. Maar ik kon me niet in vinden in de antwoorden en ging met rotgevoel naar huis. Ik ging lezen deed onderzoeken ik kon me rust niet vinden. Uiteindelijk dacht ik waarom moet ik hypocriet zijn? Doen alsof, ik sta er niet achter. Vervolgens ben ik met mijn vragen naar de kerk geweest en ja ik kon me in de antwoorden vinden en had eindelijk een rust gevoel. Nogmaals ik geloof in God en zijn engelen etc. Ik kan mijn vragen die ik had niet op de site zetten zijn privé vragen. Hopelijk snappen jullie mij beter. Weten jullie hoe ik het beste kan vertellen aan me ouders of helemaal niet vertellen dat kan ook nog...quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:32 schreef Weissman het volgende:
kquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:54 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Dat je je houdt aan de Nederlandse taal om te spreken, luisteren, lezen en schrijven. Typfouten ook tot het Nederlands.
Ik ben meer van de liquid en trap eigenlijk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:53 schreef Landysh het volgende:
f.t.d.w.a voor RoW_0 omdat hij mij vandaag zo heeft laten lachen.
ALLAH senide guldursun.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Benoem hen, voor het nageslacht
oh. dacht dat je ooit fan was van ftwda. seurry.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:57 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik ben meer van de liquid en trap eigenlijk.
Zegt me niets.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:57 schreef Landysh het volgende:
[..]
oh. dacht dat je ooit fan was van ftwda. seurry.
Goed verhaal. Lekker kort.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Mijn moeder is Frans en is bekeerd omdat mijn vader Marokkaan dus moslim is. Kant van mijn moeder zijn christelijk. Het is echt niet dat ik in een dag besloten heb. Dit speelde al jaren. Ik ben naar lezingen geweest naar de moskeeën imams vragen gesteld. Maar ik kon me niet in vinden in de antwoorden en ging met rotgevoel naar huis. Ik ging lezen deed onderzoeken ik kon me rust niet vinden. Uiteindelijk dacht ik waarom moet ik hypocriet zijn? Doen alsof, ik sta er niet achter. Vervolgens ben ik met mijn vragen naar de kerk geweest en ja ik kon me in de antwoorden vinden en had eindelijk een rust gevoel. Nogmaals ik geloof in God en zijn engelen etc. Ik kan mijn vragen die ik had niet op de site zetten zijn privé vragen. Hopelijk snappen jullie mij beter. Weten jullie hoe ik het beste kan vertellen aan me ouders of helemaal niet vertellen dat kan ook nog...
quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:50 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Doe eens gewoon Nederlands typen man. Wat doe je nou zo kinderachtig?
quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:51 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Waarom typ je niet gewoon Nederlands? Heb je daar soms moeite mee?
quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:31 schreef RoW_0 het volgende:
Bij dezen wil ik mijn distantiëren van alle radicale Turken hier op Fok FOK!.
Denk je als Turkse medelander is eens een keer gezwhaha!ellig een woordje te doen op het in de "Turken op FOK!" topicreeks, krijg je dit als welkomstboodschap:
[..]
Wat mij al helemaal stoort is dat zij beschermd worden wordt door de moderator Zargon zarGon en zijn robin: theMagnificent. Als je naar de postgeschiedenis van deze mensen kijken kijkt juichen zij islamitische terrorisme alleen maar toe.
Waarom lieg je zo man.quote:
Zegt me niets.quote:
Haha, betrapt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:03 schreef Landysh het volgende:
[..]
Waarom lieg je zo man.
MUZ / Metalheads Unite CCXIII Fucking Cirlce pit!
Ik doe lief tegen je, post muziek van een band die je leuk vindt en vervolgens noem jij mij arrogant. cik cik cik
Ik vond het al zo opvallend stil aan de overkant ZarGon. Maar je begrijpt dat fout-Nederlands ook Nederlands is hé?quote:
Waarmee precies?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zegt me niets.
[..]
Haha, betrapt.
Maar ik ben echt benieuwd uit welke post van mij je hebt opgemaakt dat ik terrorisme toejuich, want dat beweer je in je OP.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:08 schreef RoW_0 het volgende:
Grappig dat ik nu allemaal persoonlijke grappen, opmerkingen en andere negatieve uitspraken over mij heen krijg.
Alleen vanwege het feit dat ik hét NIET mee eens ben met jullie radicale en vernederende teksten hier op fok onder jullie beschermengel ZarGon.
Als je het niet met ze eens ben kan je de tering krijgen, dat is algemeen gedachtegoed van de reeks.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:08 schreef RoW_0 het volgende:
Grappig dat ik nu allemaal persoonlijke grappen, opmerkingen en andere negatieve uitspraken over mij heen krijg.
Alleen vanwege het feit dat ik hét NIET mee eens ben met jullie radicale en vernederende teksten hier op fok onder jullie beschermengel ZarGon.
Quote eens dan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:08 schreef RoW_0 het volgende:
Dat je de gebeurtenissen in Frankrijk goedkeurt zegt genoeg.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:11 schreef TheMagnificent het volgende:
Maar ik ben echt benieuwd uit welke post van mij je hebt opgemaakt dat ik terrorisme toejuich, want dat beweer je in je OP.
Bij topic: NWS / Meerdere Franse moskeeën doelwit na aanslag Charlie Hebdoquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je begrip hiervoor hebt, heb je vast ook begrip voor de aanslag in Parijs.
Oja klopt ja, hmm nu heb je me klem hoor... Nu ook even de betreffende quote hier plaatsen zodat iedereen mee kan lezen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat je de gebeurtenissen in Frankrijk goedkeurt zegt genoeg.
Open eens een topic in Feedback. Kun je over mij klagen bij de top van het forum. Ik zou je bijna smeken om het te doen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:08 schreef RoW_0 het volgende:
Huh waarom? Je weet dat het waar is.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:14 schreef TheMagnificent het volgende:
Oja klopt ja, hmm nu heb je me klem hoor... Nu ook even de betreffende quote hier plaatsen zodat iedereen mee kan lezen.
Wanneer stel jij je mooie moslimabillen beschikbaar voor mijn 30cm staf der liefde?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:11 schreef Crip het volgende:
Echt een kuttopic he Drizzt.. hoink is ook nog eens gekomen waardoor die factor word vermenigvuldigd ( haha ly hoink)
Ik zeg slotje.
wow ga je ervan uit dat ik anaal doe omdat ik Marokkaanse ben?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wanneer stel jij je mooie moslimabillen beschikbaar voor mijn 30cm staf der liefde?
Beter klik je op mijn Last.FM page. Of zit je mobiel?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:17 schreef Landysh het volgende:
Vinden jullie het ook niet arrogant dat RoW_0 liegt over zijn muzieksmaak om mij te kwetsen?
Waarom zo arrogant row, waarom?
Je zit te trollen toch?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Huh waarom? Je weet dat het waar is.
Ga je dan niet meer zo arrogant doen tegen mij?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:17 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Beter klik je op mijn Last.FM page. Of zit je mobiel?
ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen van welquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:17 schreef Crip het volgende:
[..]
wow ga je ervan uit dat ik anaal doe omdat ik Marokkaanse ben?
nu hoef ik je al helemaal niet meer doei hoink.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:17 schreef Crip het volgende:
wow ga je ervan uit dat ik anaal doe omdat ik Marokkaanse ben?
nu hoef ik je al helemaal niet meer doei hoink.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Snel hekje om bouwen en overgieten met water. Ehehehehe.
Dat wordt lastigquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:17 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ga je dan niet meer zo arrogant doen tegen mij?
of hond op af sturenquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:18 schreef zarGon het volgende:
Snel hekje om bouwen en overgieten met water. Ehehehehe.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:20 schreef Crip het volgende:
Willen jullie wat garpigs horen...
Ik was op stage en opeens zegt een van de collega's zo: Hey Crip mag ik ej wat vragen?
En toen zei ik Shoot.. als in ga je gang
maar ik was gisteren vergeten
en toen hing er echt een rare sfeer
einde
slotje
Ik klikte op je fotoboek en ik schrok mij echt de tyfus. Zie jij er echt zo uit?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:20 schreef Crip het volgende:
Ik was op stage en opeens zegt een van de collega's zo: Hey Crip mag ik ej wat vragen?
einde
slotje
Hoezo dat? Mogen we niks meer zeggen ofzo?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:20 schreef Crip het volgende:
einde
slotje
Moet je nagaan.. dat en dan gewoon met een dik lijf.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:21 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik klikte op je fotoboek en ik schrok mij echt de tyfus. Zie jij er echt zo uit?
hahaha, wat. Mijn eerste lach van dit hele gebeurenquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Moet je nagaan.. dat en dan gewoon met een dik lijf.
Fucking nightmares man
Ik zat in de trein tegenover een moslima. Durfde niet naar elkaar te kijken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:20 schreef Crip het volgende:
Ik was op stage en opeens zegt een van de collegas zo: Hey Crip mag ik ej wat vragen?
einde
slotje
Dus jij bent tegen buitenlanders?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Mijn moeder is Frans en is bekeerd omdat mijn vader Marokkaan dus moslim is. Kant van mijn moeder zijn christelijk. Het is echt niet dat ik in een dag besloten heb. Dit speelde al jaren. Ik ben naar lezingen geweest naar de moskeeën imams vragen gesteld. Maar ik kon me niet in vinden in de antwoorden en ging met rotgevoel naar huis. Ik ging lezen deed onderzoeken ik kon me rust niet vinden. Uiteindelijk dacht ik waarom moet ik hypocriet zijn? Doen alsof, ik sta er niet achter. Vervolgens ben ik met mijn vragen naar de kerk geweest en ja ik kon me in de antwoorden vinden en had eindelijk een rust gevoel. Nogmaals ik geloof in God en zijn engelen etc. Ik kan mijn vragen die ik had niet op de site zetten zijn privé vragen. Hopelijk snappen jullie mij beter. Weten jullie hoe ik het beste kan vertellen aan me ouders of helemaal niet vertellen dat kan ook nog...
Jij was haar blik niet waardigquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zat in de trein tegenover een moslima. Durfde niet naar elkaar te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |