Sorry? Het feit dat ik seculier ben ingesteld, een rijker en vrijer leven heb geleid en zelf de keuze mag maken van mijn ouders of ik in Allah mag geloven of niet én toch respect heb voor een ieder, stoort jou?quote:
QFT. Allemaal Ebru haters.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:32 schreef Weissman het volgende:
Die reeks is pure kanker ebola man.
Zitten geeneens turken daarwat mocro's en voor de rest parasitaire koerden
Ditquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:32 schreef Weissman het volgende:
Degene die je zo noemde is zelf aleviet. Jij dramaqueenquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:38 schreef RoW_0 het volgende:
Heerlijk hoe allemaal positieve DM/PM's binnenstromen van de Nederlander. Jammer dat zij zich hier niet durven te uiten omdat ze bang zijn om aangevallen te worden door hoofddoekjes.
Dat weten wij toch nietquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:40 schreef Che_ het volgende:
Degene die je zo noemde is zelf aleviet. Jij dramaqueen
Nee, it's a trap.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:41 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat er Turken op Fok zijn geloof ik helemaal niet.
Waaat?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:31 schreef RoW_0 het volgende:
Wat mij al helemaal stoort is dat zij beschermd worden door de moderator Zargon en zijn robin: theMagnificent. Als je naar de postgeschiedenis van deze mensen kijken juichen zij islamitische terrorisme alleen maar toe.
Bij Stacey was ze ook heel laat meequote:
Ze zijn vergeten de kooi dicht te doenquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:48 schreef Bombvis het volgende:
Kunnen dat soort SC-dingen niet gewoon in een SC blijven?
Kanker ebola klinkt best lekkerquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:32 schreef Weissman het volgende:
Gaat een beetje lastig als er een mod is die de kliek steuntquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:48 schreef Bombvis het volgende:
Kunnen dat soort SC-dingen niet gewoon in een SC blijven?
Ondanks de uren die ik hier verspil mis ik meer dan de helft.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij Stacey was ze ook heel laat mee
Benoem hen, voor het nageslachtquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:48 schreef Unlabeled het volgende:
veel driftige users ja, maar er zitten ook een paar chille tussen
Denk om je hartquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
Gaat een beetje lastig als er een mod is die de kliek steunt
Op wie doel je?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ze hoeven niet in een kooi hoor, het is geen FP hierquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Ze zijn vergeten de kooi dicht te doen
Is toch een FB op het forum? Gebruik hem eensquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
Doe eens gewoon Nederlands typen man. Wat doe je nou zo kinderachtig?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:50 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik voel me zo geri kafali onder deze verlichte, atheïstische Turken, daym...
Terecht ook.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:50 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik voel me zo geri kafali onder deze verlichte, atheïstische Turken, daym...
Hebben jouw ouders daar dan geen moeite mee?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:51 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Waarom typ je niet gewoon Nederland? Heb je daar soms moeite mee?
Hoe typ ik Nederland?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:51 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Waarom typ je niet gewoon Nederland? Heb je daar soms moeite mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |