Hey jij vieze alevietquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:14 schreef RoW_0 het volgende:
Wat ik mij opeens realiseer. De enige Turkse vrienden, die toevallig ongelovig zijn, komen ook uit Kusadasi en zijn ook fuckin' lelijk
1.75. Een dwerg voor een Nederlander, maar lang voor een Turkquote:
1.67 is eigenlijk gewoon de perfecte lengte voor een vrouw in NL.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:34 schreef Landysh het volgende:
[..]
Echt?![]()
1.76 is perfecttt. Echt.
Ik ben 1.67 ongeveer. Niet super klein maar toch meh.
Ik blijf erbij. Kleine mannen zijn het niet waard te leven.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:27 schreef Landysh het volgende:
in before stimo die ons allemaal komt uitlachen.
Doet ze trouwens al een tijdje niet meer valt mij op, klagen over kleine mensen.
Maar 1.75 niet voor een man.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:47 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
1.67 is eigenlijk gewoon een perfecte lengte voor een vrouw
Meer dan een geit zit er niet in, Crip. Haha ik wilde eerst de komma weghalenquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:47 schreef Landysh het volgende:
Mwah. Alleen je bruidsschat is een paar goudstaven geslonken nu we weten dat je huisvrouw skillz niet zo best zijn.
Eeeennn zo kennen we je weer.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik blijf erbij. Kleine mannen zijn het niet waard te leven.
Met je hoofdquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:48 schreef Peunage het volgende:
[..]
Meer dan een geit zit er niet in, Crip. Haha ik wilde eerst de komma weghalen
Valt best mee. Is niet echt klein kleinquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:47 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
1.75. Een dwerg voor een Nederlander, maar lang voor een Turk
dan ga ik liever doodquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, maar je wordt wel blind en verliest je smaakvermogen. Wat heb je liever?
Weet ik. Ik had zelfs een keer een date met een vrouw van rond de 1.80. Dus ja, alles kanquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Met je hoofd
[..]
Valt best mee. Is niet echt klein klein
Normaal doe ik het niet maar ik was de henna van mijn eigen huid aan het bleken? Misschien nog stommer.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:47 schreef Landysh het volgende:
Mwah. Alleen je bruidsschat is een paar goudstaven geslonken nu we weten dat je huisvrouw skillz niet zo best zijn.
Wowow crip wil je helemaal niet meer trouwen of zo? Gebruik dan tenminste een spoiler.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Normaal doe ik het niet maar ik was de henna van mijn eigen huid aan het bleken? Misschien nog stommer.
De Bijenkorf trekt vrouwen uit de hele wereld aan maar dat is best een eindje van het AMC of VUMC vandaan.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:25 schreef Landysh het volgende:
Valt er tegenwoordig overdag nog iets te beleven in Amsterdam bythewayyy. Meine fatti moet morgen naar het ziekenhuis daar en vraag me af of ik mee zal gaan.
Er is nog wel sale maar hmm ik twijfel.
Oké, ik trakteer. Ik heb te veel geldquote:
hallo het helpt gewoon hoor bijna helemaal weg nu. Alleen niet zo gezondquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:51 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wowow crip wil je helemaal niet meer trouwen of zo? Gebruik dan tenminste een spoiler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |